ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Փի-Էյչ Ինթերնեշնլ» կազմակերպությունը «Անգլերենի ուսումնառություն և երիտասարդների զարգացում» ծրագրի շրջանակներում հայտարարում է անգլերենի ուսուցիչների վերապատրաստում

Փետրվարի 26, 2024

«Փի-Էյչ Ինթերնեշնլ» կազմակերպությունը (www.ph-int.orgԱՄՆ պետքարտուղարության Հանրային դիվանագիտության գրասենյակի դրամաշնորհի շրջանակում իրականացնում է «Անգլերենի ուսումնառություն և երիտասարդների զարգացում» ծրագիրը, որի բաղադրիչներից մեկը անգլերենի ուսուցիչների վերապատրաստումն է։ 

Նախաձեռնությունը բաղկացած է երեք փուլից, այն ուղղված է նախագծային ուսումնառությանը։ 

Փուլ 1․ Ապրիլի 5,6, 2024թ․ - Երկօրյա առցանց դասընթաց նախագծային ուսումնառության միջազգային լավագույն փորձի վերաբեյալ։ Դասընթացը կվարի նախագծային ուսումնառության միջազգային փորձագետ Մարսի Թեյլոր-Թաոման։

 Փուլ 2․ Մայիսի 2,3, 2024թ․ Երկօրյա առերես դասընթաց․ նախագծային ուսումնառության հայաստանյան փորձը՝ հիմնված պետական չափորոշիչների վրա։ Երկօրյա դասընթացը կվարեն Հայաստանում Ամերիկյան Համալսարանի դասախոսները։ Դասընթացի վերջում ուսուցիչներին համապատասխան կարգով կտրամադրվի կրեդիտ։

Փուլ 3․ Վերապատրաստված ուսուցիչները կտարածեն ձեռք բերված գիտելիքները իրենց դպրոցներում՝ առնվազն 10 գործընկերների համար կազմակերպելով աշխատաժողովներ։

Դիմել կարող են հանրակրթական դպրոցներում աշխատող անգլերենի ուսուցիչներ Կոտայքի, Վայոց Ձորի, Տավուշի և Գեղարքունիքի մարզերից։ 

Խնդրում ենք լրացված հայտն ուղարկել հետևյալ էլ․ հասցեին՝ nune.amiryan@ph-int.org։ Հարցերի դեպքում զանգահարել Ամիրյան Նունեին հետևյալ հեռախոսահամարով՝ 093422431։ 

Դիմելու վերջնաժամկետն է՝ 2024թ․ մարտի 5-ը։ 

Հայտարարությունը տեղադրված է նաև կազմակերպության ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/photo?fbid=366974359477563&set=a.119991677509167։

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…