«Փի-Էյչ Ինթերնեշնլ» կազմակերպությունը (www.ph-int.org) ԱՄՆ պետքարտուղարության Հանրային դիվանագիտության գրասենյակի դրամաշնորհի շրջանակում իրականացնում է «Անգլերենի ուսումնառություն և երիտասարդների զարգացում» ծրագիրը, որի բաղադրիչներից մեկը անգլերենի ուսուցիչների վերապատրաստումն է։
Նախաձեռնությունը բաղկացած է երեք փուլից, այն ուղղված է նախագծային ուսումնառությանը։
Փուլ 1․ Ապրիլի 5,6, 2024թ․ - Երկօրյա առցանց դասընթաց նախագծային ուսումնառության միջազգային լավագույն փորձի վերաբեյալ։ Դասընթացը կվարի նախագծային ուսումնառության միջազգային փորձագետ Մարսի Թեյլոր-Թաոման։
Փուլ 2․ Մայիսի 2,3, 2024թ․ Երկօրյա առերես դասընթաց․ նախագծային ուսումնառության հայաստանյան փորձը՝ հիմնված պետական չափորոշիչների վրա։ Երկօրյա դասընթացը կվարեն Հայաստանում Ամերիկյան Համալսարանի դասախոսները։ Դասընթացի վերջում ուսուցիչներին համապատասխան կարգով կտրամադրվի կրեդիտ։
Փուլ 3․ Վերապատրաստված ուսուցիչները կտարածեն ձեռք բերված գիտելիքները իրենց դպրոցներում՝ առնվազն 10 գործընկերների համար կազմակերպելով աշխատաժողովներ։
Դիմել կարող են հանրակրթական դպրոցներում աշխատող անգլերենի ուսուցիչներ Կոտայքի, Վայոց Ձորի, Տավուշի և Գեղարքունիքի մարզերից։
Խնդրում ենք լրացված հայտն ուղարկել հետևյալ էլ․ հասցեին՝ nune.amiryan@ph-int.org։ Հարցերի դեպքում զանգահարել Ամիրյան Նունեին հետևյալ հեռախոսահամարով՝ 093422431։
Դիմելու վերջնաժամկետն է՝ 2024թ․ մարտի 5-ը։
Հայտարարությունը տեղադրված է նաև կազմակերպության ֆեյսբուքյան էջում՝ https://www.facebook.com/photo?fbid=366974359477563&set=a.119991677509167։
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ