ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վիշեգրադյան հիմնադրամն առաջարկում է մի շարք դրամաշնորհային ծրագրեր

Փետրվարի 12, 2025

Վիշեգրադյան միջազգային հիմնադրամը տրամադրում է դրամաշնորհներ Արևմտյան Բալկանների (WB) և Արևելյան գործընկերության տարածաշրջանի երկրներին (EaP) ժողովրդավարացման գործընթացներին նպաստող նախագծերի համար:

Առաջարկվող նախագծերը պետք է իրականացվեն Արևմտյան Բալկաններում (WB) կամ Արևելյան գործընկերության (EaP) տարածաշրջանի երկրներում կամ ունենան ազդեցություն տեղի համայնքների վրա:

Ծրագրի շրջանակում Վիշեգրադյան հիմնադրամն առաջարկում է մի շարք դրամաշնորհային ծրագրեր, որոնց կարող են դիմել մագիստրոսները, ասպիրանտները, հետազոտողները, դասախոսները, գիտնականները, արտիստները, լրագրողները: Ծրագրի առավելագույն տևողությունը 18 ամիս է: Մասնակցության համար անհրաժեշտ է հանդես գալ նախագծի առաջարկությամբ և ներգրավել գործընկերների (առնվազն 3 անձ՝ Վիշեգրադի երկրներից (Չեխիա, Հունգարիա, Լեհաստան, Սլովակիա) և 1 անձ՝ Արևմտյան Բալկաններից կամ Արևելյան գործընկերության տարածաշրջանից կամ առնվազն 2 անձ՝ Վիշեգրադի երկրներից և 2 անձ՝ Արևմտյան Բալկաններից կամ Արևելյան գործընկերության երկրներից):

Դրամաշնորհներին դիմելու վերաբերյալ առավել մանրամասն տեղեկատվությունը՝ կից նյութերում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)