ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Աստղադիտարանը մարզերում» աստղադիտումների և հանրամատչելի սեմինարների անվճար ծրագիր երիտասարդ գիտնականների կողմից

Մարտի 11, 2025

Մրցույթ մարզերի դպրոցների համար

Space42 գիտությունը հանրայնացնող նախաձեռնությունը մեկնարկում է «Աստղադիտարանը Մարզերում» նոր նախագիծը, որը միտված է հասանելի դարձնել գիտությունը մարզերի դպրոցականների համար՝ հատկապես նրանց, ովքեր հաճախ զրկված են նման հնարավորություններից։

Մեկ տարի շարունակ «Աստղադիտարանը ձեր դպրոցում» նախագիծը իրականացնելուց մեր թիմը բախվել է այն խնդրին, որ փոքր համայնքներում հնարավորությունները քիչ են և հիմնականում ծրագրեր են իրականացվում մեծ և Երևանին մոտ համայնքներում, այդ իսկ պատճառով ստեղծվեց այս ծրագիրը։

 Ծրագրի շրջանակներում Space42 թիմը՝ իր փորձառու մասնագետների հետ անվճար այցելություններ կիրականացնի համայնքային դպրոցներ՝ իրենց հետ բերելով ժամանակակից հզոր աստղադիտակներ։

Յուրաքանչյուր այցի ընթացքում աշակերտները կմասնակցեն հետաքրքիր, հանրամատչելի սեմինարների, որտեղ կծանոթանան աստղագիտության և տիեզերական հետազոտությունների վերջին նորություններին, իսկ երեկոյան կկազմակերպվեն աստղադիտումներ դպրոցի տարածքում՝ թույլ տալով երեխաներին սեփական աչքերով տեսնել տիեզերքի հրաշքները և ոգեշնչվել։ Ծրագիրն անվճար է և հատկապես կենտրոնանում է սոցիալապես անապահով համայնքների վրա։

Եվ հենց այս նպատակով էլ հայտարարում ենք մրցույթ՝ ընտրելու այն համայնքները, որտեղ գիտական նախաձեռնությունների պակասն առավել զգալի է։

Մրցույթին կարող են մասնակցել հետևյալ մարզերի գյուղական և փոքր քաղաքային համայնքների դպրոցները՝

  • Գեղարքունիք
  • Տավուշ
  • Լոռի
  • Շիրակ
  • Վայոց Ձոր

ՈՒՇԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ, մարզկենտրոնները չեն կարող մասնակցել

 Կարևոր դրույթներ

  • Սեմինար-աստղադիտման ծրագրի մասնակիցների քանակը` մինիմում 40, մաքսիմում 80
  • Թիրախային խումբ՝ 5-10-րդ դասարանցիներ
  • Յուրաքանչյուր մարզում ընտրվելու է երկու համայնք, յուրաքանչյուրում մեկ այցելություն
  • Այցն իրականացվելու է ապրիլից նոյեմբեր ամիսներին
  • Միջոցառումն իրականացվելու է երեկոյան ժամերի և հիմնականում շաբաթ/կիրակի օրերին։

 Մասնակցության համար հարկավոր է լրացնել հետևյալ հայտը, որի ներկայացման վերջնաժամկետն է՝ 2025թ. մարտի 22։

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc82Z2AznB_b6eSaOVYCAynKnmB8VVFH9izoVeVWwTHoLpT3g/viewform?usp=sharing

Արդյունքները կհրապարակենք 2025թ. մարտի 31։

Հարցերի դեպքում զանգահարեք՝+374 41240420

Ծրագիրն իրականացվում է ԵԳԱԾ «Գիտության հանրայնացման մրցույթի» ֆինանսավորմամբ, ԳԱԱ ԻԿՐԱՆետ ՄԿ-ի աջակցությամբ:

Մհեր Խաչատրյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)