ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վերապատրաստում` «Դպրոցի գործունեության ներքին գնահատման հաշվետվության պատրաստման առանձնահատկությունները  և նրա դերը  դպրոցի զարգացման ծրագրում»  թեմայով

Մարտի 07, 2017

2017 թվականի մարտի 15-17-ը «Դասագրքերի և տեղեկատվական հաղորդակցման տեխնոլոգիաների շրջանառու հիմնադրամը» իրականացնում է եռօրյա վերապատրաստում` «Դպրոցի գործունեության ներքին գնահատման հաշվետվության պատրաստման առանձնահատկությունները  և նրա դերը  դպրոցի զարգացման ծրագրում»  թեմայով:

Վերապատրաստումը նախատեսված Է ուսումնական հաստատությունների տնօրենների, փոխտնօրենների, ուսուցիչների և հաստատության  այն աշխատակիցների համար, ովքեր ընդգրկված են ներքին գնահատման հաշվետվության, զարգացման ծրագրի կազմման, ինչպես նաև ուսումնական գործընթացում  ՏՀՏ-երի ներդրման ու կիրառման գործընթացներում: վերապատրաստումանը կարող են մասնակցել նաև հանրակրթության ոլորտի այլ մասնագետներ:

Վերապատրաստումների նպատակն է մասնակիցներին մանրամասն ներկայացնել հաստատության գործունեության ներքին գնահատումն իրականացնելու մեթոդաբանությունը և գործիքակազմը: Վերապատրաստումները կնպաստեն ուսումնական հաստատությունների գործունեության ներքին գնահատման որակյալ հաշվետվություն կազմելուն, զարգացման ծրագիր մշակելուն, ինչպես նաև կբարձրացնեն աշխատակազմի կարողություններն ու տեղեկացվածությունը:  Վերապատրաստման ծրագիրն ընդգրկում է հետևյալ թեմաները.

  • հաստատության գործունեության ներքին գնահատման հաշվետվության  պատրաստման հիմնական մոտեցումները
  • գնահատման չափանիշները, ցուցանիշները,
  • գնահատման  չափանիշների և ցուցանիշների մեթոդները
  • հարցաթերթերի կացմումը
  • դպրոցի ուժեղ և թույլ կողմերի վերլուծությունը և այլն:

Վերապատրաստումների պայմանները և այլ մանրամասներ՝ կից հայտարարության մեջ:

Լրացուցիչ տեղեկությունների համար կարող եք զանգահարել 57-56-43, (բջջ.) 091308396, 093520305 հեռախոսահամարներով կամ գրել textrevfund@gmail.com էլեկտրոնային հասցեով,  ամեն աշխատանքային օր` ժամը 10:00-ից մինչև 17:00-ը:  

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…