ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պատմությունը հնագետի և ազգագրագետի աչքերով

Մարտի 15, 2017

ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի Հնագիտության և ազգագրության ամբիոնը և ֆակուլտետի Ուսանողական  գիտական ընկերությունը(ՈւԳԸ) հրավիրում են մասնակցելու «Պատմությունը հնագետի և ազգագրագետի աչքերով» երկօրյա դասընթացին։

Դասընթացը բոլոր նրանց համար է, ովքեր հետաքրքրվում են տարբեր քաղաքակրթությունների ու մշակույթների պատմությունով,  ուզում են բացահայտել հնագույն մարդկանց, նրանց զբաղմունքները, արվեստն ու մշակույթը։  Դասընթացը նպատակ ունի զարգացնելու մասնակիցների գիտելիքները հնագիտության և ազգագրության ոլորտում։ Կտրվի պատկերացում ՀՀ տարածքում գործող տարբեր հնագիտական և ազգագրական արշավախմբերի մասին։ Երկու օրերի ընթացքում ելույթ կունենան ԵՊՀ հնագիտության և ազգագրության  ամբիոնի և ՀՀԳԱԱ մասնագետները։

Դասընթացին կարող են մասնակցել բոլոր 10-12-րդ դասարանների աշակերտները և ՀՀ բուհերում սովորող բոլոր բակլավրատի ուսանողները։ Դասընթացը անվճար է, տևողությունը` 2 օր (մարտի 31 և ապրիլի 1), անցկացման վայրը` ԵՊՀ 6-րդ մասնաշենքի (Սև շենք) դահլիճ։

Մասնակցության համար անհրաժեշտ է լրացնել էլեկտրոնային հայտը մինչև մարտի 25-ը: Մասնակիցները կընտրվեն մրցութային կարգով` դիմումների հիման վրա, դասընթացի կազմկոմիտեի կողմից: Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել հետևյալ  հեռախոսահամարով` 098885766 (Մարիամ Սարիբեկյան)։

Էլեկտրոնային հայտի հղումը՝    https://docs.google.com/forms/d/1sWHX6ZxkfhRo09DlZWJ5c2ImSFhigwWGETJ506pa99U/viewform?edit_requested=true

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)