Թյութոր Պլատֆորմն արդեն 4 տարի է գործունեություն է ծավալում Կրթական Տեխնոլոգիաների ոլորտում։ Լինելով ինքնաբավ եւ ամբողջական լուծում` այն դպրոցներին թույլ է տալիս ուսումնական պրոցեսը վարել սկզբից մինչեւ վերջ՝ առանց հավելյալ գործիքների օգտագործման:
Հյուրի կարգավիճակով հնարավոր է ուսումնասիրել հետևյալ դասընթացները՝
- Հայաստանի երիտասարդ քաղաքացիներ ծրագիր, որն ուղղված է երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիական մասնակցությանն աջակցող միջավայրի զարգացմանը
- Երիտասարդները հանուն զարգացման ծրագիր, որի նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների մասնակցությունը համայնքային խնդիրների լուծման գործընթացում,
- Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց, որն առաջարկում է ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու հմտություններ զարգացնել՝ միտված սեփական համայնքի խնդիրների բազմակողմանի լուծմանը:
Blizz- ը հիմնված է TeamViewer- ի գլոբալ կապի հարթակի վրա և գործում է բոլոր համակարգիչների, նոութբուքերի, պլանշետների և սմարթֆոնների, ինչպես նաև մի շարք օպերացիոն համակարգերի հետ: Ամպային ծրագրաշարը հնարավորություն է տալիս վիդեո և աուդիո կոնֆերանսներ անցկացնել նույնիսկ ցածր արագություն ունեցող ինտերնետ կապի և ավելի հին սարքերի պայմաններում:
Դասավանդման նպատակներով ուսուցիչները, աշակերտները, դասախոսները և ուսանողները կարող են դասի ընթացքում կիսել իրենց էկրանի պարունակությունը, տեղեկություններ փոխանակել զրուցարանի միջոցով, փոխանակել ֆայլեր և այլն:
Նոր նախագծ՝ հեռավար ուսուցման ոլորտում․ https://armeniadistancelearning.com/hy/։
Դասավանդում են ընտրության ընթացակարգով անցած լավագույն ուսուցիչները, որոնք դասավանդում են դպրոցական բոլոր առարկաները բոլոր մակարդակների և դասարանների համար՝ տարբեր լեզուներով։
Կան նաև ուսուցիչներ Արցախից․ https://armeniadistancelearning.com/hy/artsakh-tutors/։
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ