Թյութոր Պլատֆորմն արդեն 4 տարի է գործունեություն է ծավալում Կրթական Տեխնոլոգիաների ոլորտում։ Լինելով ինքնաբավ եւ ամբողջական լուծում` այն դպրոցներին թույլ է տալիս ուսումնական պրոցեսը վարել սկզբից մինչեւ վերջ՝ առանց հավելյալ գործիքների օգտագործման:
Հյուրի կարգավիճակով հնարավոր է ուսումնասիրել հետևյալ դասընթացները՝
- Հայաստանի երիտասարդ քաղաքացիներ ծրագիր, որն ուղղված է երիտասարդների ակտիվ քաղաքացիական մասնակցությանն աջակցող միջավայրի զարգացմանը
- Երիտասարդները հանուն զարգացման ծրագիր, որի նպատակն է բարձրացնել երիտասարդների մասնակցությունը համայնքային խնդիրների լուծման գործընթացում,
- Սոցիալական ձեռնարկատիրության դասընթաց, որն առաջարկում է ձեռնարկատիրական գործունեություն ծավալելու հմտություններ զարգացնել՝ միտված սեփական համայնքի խնդիրների բազմակողմանի լուծմանը:
Blizz- ը հիմնված է TeamViewer- ի գլոբալ կապի հարթակի վրա և գործում է բոլոր համակարգիչների, նոութբուքերի, պլանշետների և սմարթֆոնների, ինչպես նաև մի շարք օպերացիոն համակարգերի հետ: Ամպային ծրագրաշարը հնարավորություն է տալիս վիդեո և աուդիո կոնֆերանսներ անցկացնել նույնիսկ ցածր արագություն ունեցող ինտերնետ կապի և ավելի հին սարքերի պայմաններում:
Դասավանդման նպատակներով ուսուցիչները, աշակերտները, դասախոսները և ուսանողները կարող են դասի ընթացքում կիսել իրենց էկրանի պարունակությունը, տեղեկություններ փոխանակել զրուցարանի միջոցով, փոխանակել ֆայլեր և այլն:
Նոր նախագծ՝ հեռավար ուսուցման ոլորտում․ https://armeniadistancelearning.com/hy/։
Դասավանդում են ընտրության ընթացակարգով անցած լավագույն ուսուցիչները, որոնք դասավանդում են դպրոցական բոլոր առարկաները բոլոր մակարդակների և դասարանների համար՝ տարբեր լեզուներով։
Կան նաև ուսուցիչներ Արցախից․ https://armeniadistancelearning.com/hy/artsakh-tutors/։
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Պարզաբանումներ
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ