ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Լեհաստանի Սվենտոկշիսյան վոևոդության փոխմարշալեկ Յան Մակովիակիի գլխավորած պատվիրակությանը, որի կազմում էին Կիելցեյի գեղարվեստի ուսումնարանի և ՀՀ-ում Լեհաստանի դեսպանատան ներկայացուցիչներ:
ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ Հայաստանը և Լեհաստանը կրթամշակութային ոլորտում համագործակցության պատմական արդյունավետ փորձ ունեն, և պետք է…
Փանոս Թերլեմեզյանի անվան գեղարվեստի պետական քոլեջում տեղի է ունեցել «Արհեստ և արվեստ» քոլեջների և ուսումնարանների ստեղծագործական աշխատանքների ցուցահանդեսի բացումը: Միջոցառմանը մասնակցել են արհեստների և արվեստի մասնագիտություններով կրթություն իրականացնող 17 ՄԿՈՒ հաստատություններ: Քոլեջների և ուսումնարանների սովորողները ներկայացրել են նկարների, ոսկեգործության, արծաթագործության, խեցեգործության, դարբնագործության, փայտի գեղարվեստական մշակման, կարի արտադրության տեխնոլոգիայի, դիզայնի, գորգագործության,…
16.03.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին: /Ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/ IIIա,բ,գ դասարաններ/ Ինքնատիպ ու յուրօրինակ միջոցառում, որտեղ աշակերտները ներկայացրին անգլերենի այբուբենի գաղտնիքները, գիտելիքների գանձարանի տերը դառնալու հպարտությունը: Նրանք ասմունքեցին անգլերենի տառերի, գույների, թվերի, կենդանիների մասին: Նրանց խոսքը սահուն և ճիշտ առոգանությամբ էր հնչում, իսկ մատուցած…
17.03.2018 Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց ցերեկույթ՝ «Ով աշխատի, նա կուտի» խորագրով /կազմակերպիչ՝ Նոնա Հայրապետյան/: «Տեխնոլոգիա» առարկայի մաս կազմող «Ձեռնարկատիրական կրթություն» թեմայով ներկայացվեցին բեմադրություններ, որոնց միջոցով աշակերտների մեջ գիտելիքներ սերմանվեցին ձեռնարկատիրական գործունեության վերաբերյալ: Երեխաները ցուցադրեցին իրենց պատրաստած սլայդը մի շարք ձեռներեցների մասին, պատասխանեցին հարցերի, իմացան դրամի պատմությունը: Իմացան ապրանքի և ծառայությունների…
Մեծանում ենք
Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 դպրոցի VI դասարանի դասղեկ Հերիքնազ Գևորգյանը բազում թելերով կապվել է իր դասղեկական դասարանի հետ, հարազատորեն ու սրտացավորեն օգնում է ու աջակցում նրանց: Փորձում է ճիշտ, ռեալ և իրատեսական վերլուծությունների օգնությամբ ձևավորել նրանց աշակերտական օրինակելի կեցվածքը: Ահա այսօր նրանք գործադրել են ջանքեր, հրավիրել…
Տոնական և հաճելի անակնկալներով լեցուն էր գարնան առաջին օրը Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 3-րդ դասարանի սաների համար: Տոնական ու բեմական զգեստներով ահա նրանք հայտնվում են դպրոցի առաջին հարկի ճեմասրահում. նորից ու նորից շտկում և ուղղում են իրենց գլխարկը, գոտին կամ էլ` շապկի թևքերի ծալքերն այնպես, որ…
Մարտի 16-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IIա դասարանի աշակերտները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ջ. Վարդանյանի և դասվար Փ. Խաչատրյանի հետ այցելեցին «Սալյուտ» մանկական սրճարան:
Թեման`«Տեխնոլոգիա» առարկային ինտեգրված ձեռնատիրական կրթության բաղադրիչի «Ինչպիսի՞ն պետք է լինի ձեռներեցը և ի՞նչ հատկանիշներ պետք է ունենա»:
Նպատակը` մոտիկից ծանոթանալ ձեռներեցին` ակնկալելով իրենց հուզող…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում այսօր տեղի է ունեցել Գիտության պետական կոմիտեի 2017թ. անցկացրած միջազգային մրցույթների արդյունքում ֆինանսավորման երաշխավորված գիտական ծրագրերի ղեկավարներին դրամաշնորհների հավաստագրերի հանձնման արարողությունը: Գիտպետկոմի նախագահ Սամվել Հարությունյանը, ողջունելով ներկա գիտնականներին, նշել է, որ միջազգային ասպարեզում համագործակցային կապերի խթանումը կոմիտեի առջև դրված օրակարգային հարցերից է: Նրա խոսքով՝ այս տարի…
Իսկ դուք քանի՞ գիրք ունեք ձեր ընտանեկան գրադարանում: Հաշվե՛ք, որովհետև դրանից կախված են մեր աշակերտների կրթական ձեռքբերումները:
«Պաշարների շտեմարանի» «Հետազոտություններ, ուսումնասիրություններ» բաժնում տեղադրվել է «TIMSS 2011 տվյալների երկրորդային վերլուծություն» նոր հետազոտությունը:
Մարտի 16 - ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում անցկացվեց լինգաֆոնային դաս, որը, լինելով համակցված, ավելի հետաքրքրեց աշակերտներին, և գիտելիքների ընկալումը դարձավ ավելի աշխույժ և յուրօրինակ. աշակերտները ներկայացրին Սարդարապատի հերոսամարտերի մասին պատմությունը, որը լինգաֆոններով լսեցին ու սահուն վերարտադրեցին անգլերենով և ռուսերենով:
Դպրոցի զինղեկ Հ.Մեսրոպյանը հանդես եկավ…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ