Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հանդիսապետությամբ և ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի մասնակցությամբ Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի «Հրաչ և Սյուզան Թուֆայան» Հայորդյաց տանը տեղի է ունեցել «Լավագույն ուսուցիչ» հանրապետական մրցույթի հաղթողների պարգևատրման ամենամյա արարողությունը: Մրցույթն անցկացվում է նախարարության և Մայր Աթոռի համատեղ նախաձեռնությամբ «Հայոց լեզու և գրականություն», «Հայոց…
Հայաստանում 2017 թվականի հունվար-սեպտեմբերին 8-16 տարեկան երեխաների 79.2%-ը համացանցում հետաքրքրվել է առցանց շփման միջոցներով, 6.7%-ը՝ ձայնագրությունների և տեսագրությունների ռեսուրսներով, ծրագրային ապահովմամբ, ինչպես նաև խաղերով՝ 5.6%։ Հայաստանցի երեխաներին ինտերնետ-տիրույթում նաև հետաքրքրել են թմրամիջոցները, ոգելից խմիչքները և ծխախոտը (5.1%), անվայել բառապաշարը (1.8%), համացանցային խանութները (1.1%) և նշված տարիքի երեխաների 0.4%-ին հետաքրքրել է…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը նախաձեռնել է «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի հանրային քննարկումների շարք, որի մեկնարկային հանդիպումը տեղի է ունեցել ՀՀ ռեկտորների խորհրդի նիստում: Պայմանավորվածություն է ձեռքբերվել աշխատանքային մի քանի քննարկումների միջոցով մանրազննին անդրադառնալ նախագծի բոլոր հոդվածներին: Բացի այդ, քննարկում է տեղի ունեցել նաև ոչ պետական բուհերի ռեկտորների…
Տավուշի մարզի Այգեհովիտ և Ազատամուտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբներրը, որոնց առաքելությունն է երեխաների ու երիտասարդների քաղաքացիական կարողությունների զարգացումը, համայնքային ծրագրեր են իրականացնում, որոնց միջոցով լուծում են իրենց բացահայտած խնդիրները: Նախագծերի իրականացման գործում համագործակցում են տեղական իշխանության մարմինների և այլ կառույցների հետ: Ակումբների անդամներն տիրապետում են նաև խնդրի բացահայտման ու դրանց…
Բաց դաս «Կենսաբանություն» առարկայից
Դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Գ.Հակոբյանը XI Ե դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացրեց դաս «Մարդու ժառանգական հիվանդությունները» թեմայով: Դասը հագեցած էր ուսումնական նոր մեթոդներով, թեմային վերաբերող նկարներով, հետաքրքրաշարժ նյութերով:
Զրը՜նգ, զրը՜նգ…Ծոր է տալիս զանգը դպրոցի…Արդեն 50 տարի, 50 սեպտեմբեր, 50 աշուն, ձմեռ, գարուն…Մի ամբողջ կյանք…
Երջանիկ վայրկյաններ ապրեց Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը դեկտեմբերի 2-ին Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում:
Վերհուշն ու ներկան միախառնվել և դահլիճ էին բերել զգացմունքներ, որոնք երախտագիտություն ու…
Ուրախություն, ծիծաղ, խնդություն ու տխրություն միահյուսվել է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանում:
Նախ ոգեկոչման մոմավառություն էր երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Այդ պատմությանը երեխաները ծանոթացան չար հեքիաթի ձևաչափով...
Ապա… ապա ծննդյան տոն էր, ապա բարեմաղթանքներ ու ժպտուն աչքեր:
Մալենայի և Արմենի ծննդյան օրն էր
-Այո՛, երեխաներ, վշտի ամպն այսպես…
Լինում են պահեր, երբ բառերն անգամ համրանում են․․․
Այդպիսի մթնոլորտ էր Վանաձորի N 18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ «Ա» դասարանում։ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, դպրոցի փոխտնօրեն՝ Տաթևիկ Մարաբյանը կազմակերպել էր գրաքննադատական դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի պոեմներին։ Միջոցառման մասնակիցները հայտնվեցին պոեմների աշխարհում և ամբողջովին վերապրեցին մեծ լոռեցու արվեստի վեհությունը՝ հայտնվելով Լոռվա…
Դեկտեմբերի 6-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակը մասնակցեց ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի կողմից կազմակերպված Հոգևոր երգերի մարզային 4-րդ փառատոնին՝ նվիրված 1988 թվականի երկրաշարժի անմեղ զոհերին: Միջոցառումն անցկացվեց Գյումրու Սուրբ Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցում` մարզի երաժշտական և արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան կենտրոնների երգչախմբերի և այլ անհատ կատարողների մասնակցությամբ:
Փառատոնին…
‹‹Ձեռքդ դի´ր նախահայրերիդ հզոր աջի մեջ և դու պիտի զգաս,
թե ինչպես ուժեղ է զարկում սիրտդ, զորեղանում բազուկդ, պողպատանում կամքդ››։
Գ․ Նժդեհ
ԿԳՆ ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 22-ից 25-ը ՀՀ սահմանամերձ Տավուշի մարզում իրականացրեց կրթամշակութային ծրագիր՝ ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով։
Ծրագրի նպատակն էր ծանոթանալ…
Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…
Յուրաքանչյուր հաղորդակցության մեջ կարևոր է սկիզբը:Մարդկանց մոտ սովորաբար տպավորվում է հաղորդակցության սկզբի և վերջի հատվածները: Հաղորդակցման առաջին րոպեներին է մարդը որոշում դիմացինին լսել, թե ոչ: Այդ առումով դասի հաջող սկիզբը…
Տառուսուցումը առաջին կարևոր քայլն է ընթերցանության ու գրագիտության զարգացման գործընթացում: Այն պետք է լինի հետաքրքիր, դինամիկ և ներգրավող, որպեսզի երեխաները հեշտությամբ ընկալեն ու հիշեն տառերը: Խաղային մեթոդները հնարավորություն են տալիս…
Ուղիղ հրահանգումով դասավանդումը ուսումնառության մոդել է, որտեղ՝ գիտելիքի ու հմտության փոխանցումը բաժանված է նախապես մանրամասն մշակված, փոքր, կազմակերպված հերթականությամբ քայլերի․ ուսուցիչը ներկայացնում է կոնկրետ քանակի ինֆորմացիա կոնկրետ ժամանակի համար նախապես…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ