Փետրվարի 20-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի առաջին դասարանում «Մայրենիից» անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված ՀՀ ԱՆԿԱԽՈՒԹՅԱՆ ԵՎ ՄԱՅԻՍՅԱՆ ՀԵՐՈՍԱՄԱՐՏԵՐԻ 100-ԱՄՅԱԿԻՆ: Դասն սկսվեց ՀՀ օրհներգով, որից հետո աշակերտները ծանոթացան զինանշանին, դրոշին… Խոսեցին բանակի, զինվորի, հայրենիքի մասին, արտասանեցին բանաստեղծություններ զինվերի, 0 թվի, բզզան միջատների մասին: Կարդացին, վանկատեցին և հնչունական վերլուծության ենթարկեցին զ-ով սկսվող, ավարտվող,…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 10-11-րդ դասարանների աղջիկներից կազմված վոլեյբոլի թիմը Արաբկիր համայնքում գրավեց երկրորդ պատվավոր տեղը։
Խաղ-մրցույթը կայացավ Երևանի հ.129 հիմնական դպրոցում՝ երեք փուլով։
Մրցույթի արդյունքներն են՝
հ.83 դպրոց – հ.148 դպրոց ( 2 – 1 )
h.148 դպրոց – հ.151 դպրոց ( 2 – 0 )
…Այսօր աշխարհի շատ երկրներում նշվում է մի գեղեցիկ և հետաքրքրիր տոն, որ կոչվում է գիրք նվիրելու օր: Այն առանձնահատուկ հետաքրքրությամբ նշվում է հատկապես Հայաստանում:
Գիրք նվիրելու տոնը առավել իմաստուն դարձրեց Ջերմուկի Մաքսիմ Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի բոլոր սաներին:
Ահա տարրական օղակի բոլոր սաները գրադարանում են: Արդեն հասկացել են …
Շարունակվում է ավանդույթ դարձած այցելությունը «FRISMOS» կազմակերպություն, որը աշակերտներին սովորեցնում է ծրագրավորման և համակարգչային խաղերի գաղտնիքները:
Ուսուցչուհի Գ.Աբրահամյանի ուղեկցությամբ XI դասարանների աշակերտները, հաճելի ընդունելության արժանանալով, վերադարձան համացանցային աշխարհում նոր գաղտնիքներ բացահայտելու ցանկությամբ:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց
Փետրվարի 19-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում հաճելի ավանդույթ է դարձել Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը նշել որպես «Գիրք նվիրելու օր»: Աշակերտները օրը սկսեցին միմյանց և դպրոցի գրադարանին գրքեր նվիրելով` համահունչ օրվա խորհրդին:Շարունակելով պահպանել տոնական տրամադրությունը՝ մարդկանց գիրք նվիրելիս, մենք լավագույն կերպով կհարգենք Հովհաննես Թումանյանի հիշատակը՝ մեր մեծերից մեկի,ով իր ամբողջ կյանքը…
Կա Մեծարենց, կա Տերյան և բազում այլ պոետներ կան, բայց Թումանյանն է անհաս Արարատը մեր նոր քերթության:
Եվ բնավ էլ պատահական չէ, որ փետրվարի 19-ը զարդարվում է ոչ միայն մեր հանճար Թումանյանի ծննդով, այլ նաև միմյանց գիրք նվիրելու ավանդույթով:
Գիրք նվիրելու տոնը բազմախորհուրդ է, այն հիշեցնում է մեզ, որ…
Փետրվարի 16-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XԳ դասարանի աշակերտները հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ.Եղոյանի հետ այցելեցին Խ.Աբովյանի տուն-թանգարան: Աշակերտները հետաքրքրությամբ լսեցին էքսկուրսավարի բացատրությունները, դիտեցին ցուցանմուշները, նկարները, հարստացրին իրենց ունեցած գիտելիքները: Երեխաներին շատ հետաքրքրեց Խ.Աբովյանի կազմած կիսագնդերի քարտեզը: Ավելի հանգամալից ներկայացվեց Խ.Աբովյանի լուսանկարի հետ կապված պատմությունը, նրա անհետացման…
Փետրվարի 19-ին` Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը, Կապանի N13 դպրոցի Vա դասարանում անցկացվեց դաս-ցերեկույթ:
Դաս-ցերեկույթը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի` Անահիտ Արզումանյանը:
Աշակերտները ներկայացրեցին Հովհ. Թումանյանի կենսագրությունը, նրա ստեղծագործական ուղու մասին ուշագրավ դրվագներ, հանդես եկան գեղեցիկ բանաստեղծություններով, քառյակներով, ներկայացրեցին հատվածներ նրա պոեմներից, ինչպես նաև հնչեցրին նրա…
Փետրվարի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում օրը հագեցած էր գրքերի բույրով... Այոˊ, այոˊ, եթե չեք զգացել այդ բույրը, ապա երբեք էլ ուշ չէ, ինչպես հանճարեղ Եղ.Չարենցն էր ասում. «Օ˜, գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր...»։
Դպրոցի գրադարանավարը՝ տիկին Գրետան, իր սիրած գործի լիարժեք տիրուհին էր այսօր, երբ սիրով ու…
Հայաստանի Հանրապետության և Մայիսյան հերոսամարտերի 100-ամյակի շրջանակներում XIզ դասարանի աշակերտները (ուսուցչուհի Մ.Հովասափյան) այցելեցին « Ալեքսանդր Թամանյանի անվան ճարտարապետության ազգային թանգարան-ինստիտուտ», որտեղ ծանոթացան Ալ.Թամանյանի կյանքին ու գործունեությանը, ստեղծագործական ժառանգությանը։ Տեղեկություններ ստացան այն ճարտարապետների մասին, ովքեր ներդրում են ունեցել Առաջին Հանրապետության կայացման գործում, մասնակցել են մեր երկրի շինարարությանն ու բարենորոգմանը։
…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ