Նոր Ջուղայի Հայոց ազգային «Քանանեան» իգական աւագ դպրոցի պատասխանատուների, Ծնողական խորհրդի եւ աշակերտուհիների համատեղ ջանքերով, մարտի 11-ից 15-ը Հայոց ազգ. կրթահամալիրի կենտրոնական դահլիճում կազմակերպւել էր «Իմ գեղեցիկ քաղաք՝ Սպահանը» խորագրով լուսանկարչական ցուցահանդէս ՝որտեղ ներկայացւել էին Իրանի Սպահան քաղաքի պատմական վայրերը,ինչպէս՝ եկեղեցիններ, մզկիթներ,դպրոցներ, հին բնակարաններ, կամուրջներ ....
Ցուցահանդէսը անց կացնելու …
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ամփոփվել են 2017-2018 ուսումնական տարում Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետության բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում բուհական և հետբուհական կրթություն ստանալու համար միջպետական համաձայնագրի շրջանակում հայտարարված մրցույթի արդյունքները:
ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն ընդունել է միջպետական ծրագրով մրցույթի մասնակիցներին: ԿԳ նախարարի տեղակալը, ողջունելով մրցույթի հաղթողներին, հաջողություն է մաղթել…
Հինգ տարի առաջ « Իթվինինգ Պլյուսը » հիմնադրվել է որպես վեց երկրների դպրոցներին հարթակ ապահովող ղեկավար, եվրոպայի անմիջական հարևանությամբ «Իթվինինգին » մասնակցող դպրոցները միացնելու համար: Ուսուցիչները Հայաստանից, Վրաստանից,Ադրբեջանից, Մոլդովայից և Ուկրաինայից Արևելյան գործընկերության և Թունիսի մի մասն են: Եվրո-միջերկրական գործընկերության մի մասը ակտիվ ներգրավված է«Իթվինինգ» համայնքին: Ներկայումս «Իթվինինգին» մասնակցում են…
Բերդի ՍՔԱՅ երիտասարդական ակումբը գործում է Բերդի պետական քոլեջում արդեն մեկ տարի: Ակումբի անդամներ են քոլեջի ուսանողներ , ովքեր գիտելիք և կարողություններ են ստանում ակտիվ քաղաքացիություն, սոցիալական ձեռներեցություն, առաջնորդում և այլ կարևոր ոլորտներից: Ակումբը նախաձեռնեց «Հրաշք ակնթարթ» համայնքային ծառայության ուսումնական ծրագիրը, որի նպատակն է Տավուշի մարզի երեք սահմանային համայնքների՝ Ներքին Կարմիր…
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. մարտի 20-ին տեղի ունեցավ շաբաթօրյակ , որի ընթացքում աշակերտները դպրոցամերձ տարածքը և այգին մաքրեցին մոլախոտերից , կտրեցին չոր ճյուղերը , էտեցին ծառերը և փխրեցրին հողը : Շաբաթօրյակը նպատակ ուներ աշակերտների մեջ սերմանել աշխատասիրություն և ձևավորել գեղագիտական ճաշակ:
Տնօրեն ` Ն. Կոստանդյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում «Ֆիզիկա» առարկայի դասավանդման դրվածքի շրջանակներում տեղի ունեցավ բաց դաս «Ջերմային երևույթ» թեմայով: Աշակերտները կարողացան լավագույնս ներկայացնել իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և հմտությունները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Կապանի հ․11 միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` «Happy ABC» նվիրված անգլերենի այբուբենին : Նպատակը` աշակերտների մեջ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել անգլերենի հանդեպ: Միջոցառման ընթացքում աշակերտները ներկայացրին իրենց ձեռք բերած գիտելիքները և կարողությունները:
Անգլերենի ուսուցչուհի` Մ. Գայամյան
Կապնի հ․1 միջնակարգ դպրոցում մարտի 24-ին կազմակերպվեց խաղ-մրցույթ «Ֆիզիկոս» և «Քիմիկոս» թիմերի միջև: Որի ընթացքում մրցանակներով պարգևատրվեցին լավագույն մասնակիցները:
Բնագիտական մասնախմբի նախագահ Ս. Շահբազյան
Դեռ դպրոցական տարիներից շատ աշակերտների «Մաթեմատիկա» առարկան թվում է դժվարամարս ու բարդ:
Այս բարդույթը հաղթահարելու և առարկան ավելի մատչելի ներկայացնելու նպատակով Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Ռիմա Մկրտչյանը հաճախ է մաթեմատիկայի դասն անցկացնում գործարար խաղերի, ինտերակտիվ և ժամանակակից մեթոդների կիրառությամբ:
«Ճանաչենք մեծ մաթեմատիկոսներին» խորագրով ինտերակտիվ դասը սկսվեց հայ…
Բնագիտական առարկաների իմացությունը բացում է բնության գաղտնարանների դռները, տալիս գիտակցության միջոցով աշխարհն ընկալելու վայելքը, հայտնագործություններ կատարելու, մտահորիզոնն ընդլայնելու աներևակայելի հնարավորություններ ընձեռնում: Ֆիզիկայի, քիմիայի, կենսաբանության և աշխարհագրության ուսուցիչները 8-9-րդ դասարանցիներին ընդգրկել էին հետաքրքիր, առարկայական դասընթացներում չընդգրկված հարցերի պատասխանների որոնման հաճելի գործի մեջ: Երբ սովորողները դժվարանում էին, օգնության էին հասնում ուսուցիչները: Վիկտորինային…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ