IXա դասարանում անցկացվեց դասղեկի բաց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ծննդյան 200 -ամյակին և ստեղծագործական կյանքին:Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ, լեգենդներ նրա մասին:Նախօրոք պատրաստված սալիկահանդեսով ցուցադրվեցին տասնյակ նկարներ՝…
Սահյանական հայտնի խոսքերը առանցքում ունենալով՝ VII բ դասարանը ներկաներին հրամցրեց «Բայ» խոսքի մասին վերաբերող զարմանահրաշ մի «սկուտեղ»:Լարված մեկ դասաժամի ընթացքում բոլոր աշակերտները (ինչպես մարտադաշտում զինվորները) ներկայացրին իրենց գիտելիքները վերոհիշյալ թեմայի վերաբերյալ, այդ գիտելիքները փոխադրեցին գործնական դաշտ՝ աշխատելով գրական տեքստի վրա: Դասապրոցեսին ականջալուր ուսուցիչները (դպրոցի տնօրեն Ք. Սարգսյանն իր փոխտնօրենների հետ, հ. լեզվի մասնագետներ)…
Ապրիլի 20-ին Աբովյանիթիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց միջոցառում՝ «Սահմանամերձ հեռավոր մի գյուղ կա» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում ներկայացվեցին սահմանամերձ գյուղերի խնդիրները , ցավն ու ուրախությունը,որդեկորույս ընտանիքների անսփոփ վիշտը և հայ զինվորների անկոտրում կամքը:
Միջոցառումը կազմակերպվել էր VIդ (դասղեկ՝ Ջ.Սահակյան), Vա(դասղեկԼ.Մանուկյան) դասարանների աշակերտների ուժերով:Միջոցառման կազմակերպմանը մեծ աջակցություն էր ցույց տվել…
Գարնան հրաշքի ամենավառ գույները, հրաշափառ տոնի ավետաբեր զանգերը՝ մարդու մեջ մարդկայինը, հավատքի մեջ լույսը, հույսի մեջ խոհեմությունը պահպանելու պատգամով, ապրիլի 14-ին իրենց շուրջն էին հավաքել դպրոցի սաներին, ուսուցիչներին, ծնողներին։ Միջոցառումը նվիրված էր Սուրբ Հարության տոնին. ներկա էր Քրիստոնեական դաստիարակության կենտրոնի ներկայացուցիչ Ջ.Ասատրյանը, ում հիացական գնահատանքին արժանացան մասնակիցներն ու միջոցառման կազմակերպիչը՝ Թ.Վարդանյանը։…
Ապրիլի 11-ին Վանաձորի Սուրբ Գրիգոր Նարեկացի եկեղեցու դահլիճում տեղի ունեցավ Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի IV ա դասարանի կազմակերպած միջոցառումը` «Ես խաղաղություն կգրեմ թևերիդ, և դու կթռչես աշխարհով մեկ» խորագրով: Երեխաները ներկայացրին 12-ամյա ճապոնուհու` Սադակոյի պատմությունը, ով Հերոսիմայի ռմբակոծության զոհն էր. նրա մոտ ախտորոշվել էր արյան քաղցկեղ:…
Դեռևս նոյեմբեր ամսին Ստեփանավանի հ 1 հիմնական դպրոցը մասնակցեց ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի հայաստանյան գրասենյակի հայտարարած 2017թ. նկարչական մրցույթին, որի խորագիրն էր «Ոչ սովին, մեր ապագան սկսվում է առողջ սննդից»:
Նախ դպրոցում կազմակերպվեց դպրոցական սնունդ ծրագրում ընդգրկված տարրական դասարանների երեխաների մասնակցությամբ ցուցահանդես: Այնուհետև ընտրված լավագույն հինգ նկարները ուղարկվեցին մասնակցելու մրցույթին:…
Ապրիլի 24-ին Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնի դահլիճը մարդաշատ էր: Տյումենաբնակ հայությունը հավաքվել էր հարգանքի տուրք մատուցելու եղեռնի անմեղ նահատակներին: Դահլիճում լռություն էր տիրում, էկրանին սարսափելի տեսարաններ... Լռության րոպե... Այդ օրը լռության օր է ողջ հայության համար...
Երեկոյին ներկա էր «Հայկական մշակույթի կենտրոն» նախագծի հեղինակ Սերգո Ստեփանյանը: Նա շնորհակալություն…
Ապրիլի 11-ից 18-ը Ուրասարի հիմնական դպրոցում հայտարարված ՆԶՊ-ի, հասարակագիտության, աշխարհագրության առարկայական շաբաթը հագեցած էր բազմաբնույթ միջոցառումներով: Աշակերտները ներկայացրին բաց դաս ՆԶՊ-ից, հանդես եկան «Երեխայի իրավունքները» թեմայով հագեցած ռեֆերատներով, կազմակերպեցին դաս-վիկտորինա աշխարհագրությունից, որի ընթացքում դրսևորեցին կայուն գիտելիքներ: Ցուցադրեցին ուրվագծային և ընդհանրապես ցանկացած քարտեզով աշխատելու իրենց կարողությունները: Շաբաթվա յուրաքանչյուր օրը տոն էր…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին /ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/:
«Մեր զենքը մեր լեզուներն են, և այդ զենքով է, որ մենք հանդես ենք գալիս աշխարհի առջև». այս խորագիրն էր կրում IIIբ դասարանի աշակերտների դաս-հանդեսը, որի նպատակն էր՝ սովորողիների մոտ ձևավորել օտար լեզվի մասին տարրական պատկերացում՝…
Ապրիլի 19-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը (նախագահ՝ Նիկիտա Ջանոյան) գումարեց հերթական նիստը, որի ընթացքում որոշում կայացվեց դպրոցի հարակից տարածքը ֆուտբոլի դաշտի վերածելու մասին: Աշակերտները պլանավորեցին իրենց անելիքը՝ կատարելով աշխատանքի բաժանում: Իններորդցիներ Միքայելի և Նիկիտայի ղեկավարությամբ կազմվեցին խմբեր, որոնք տեղնուտեղը լծվեցին հանրօգուտ աշխատանքի: Տարածքի մաքրման, հարդարման աշխատանքներից հետո աշակերտները նախատեսել…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ