Վերջին շրջանում շատերս համոզվել ենք, որ դասապրոցեսի արդյունավետության և աշակերտների մոտ հետաքրքրության խթանման գործում մեծ դեր և նշանակություն ունի ինտեգրված դասը, որի հիմնական նպատակներից մեկն այն է, որ խթանվի աշակերտների ակտիվ մտածողությունը, ուսուցումը դառնա ոչ թե վերարտադրողական,այլ նաև ստեղծագործական գործընթաց: Նմանատիպ դասերը կարևոր են այնքանով, որ դրանք աշակերտների մտահորիզոնը ընդլայնելու,…
Ապրիլի 12-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Ամենախելացին» ինտելեկտուալ մրցույթը, որով ամփոփվեցին «Մաթեմատիկա և բնագիտական առարկաներ» մասնախմբի օրերը:
Մրցույթին մասնակցում էին դպրոցի 7-8-րդ դասարանների 12 աշակերտներ: Մրցույթի թեմաներն ընտրված էին ըստ բնագիտական առարկաների, և նույնիսկ «Մշակույթ», «Կրոն», «Խոհանոց», «Սպորտ», «Հայտնի մարդիկ» և «Գաղտնիք» թեմաների հարցերը…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում «Մաթեմատիկա և բնագիտական առարկաներ» մասնախմբի օրերի ընթացքում հայտարարվել էր պատի թերթերի մրցույթ՝ «Այս հետաքրքիր և զվարճալի աշխարհը» խորագրով:
Թերթերն գեղեցիկ էին ձևավորված, ուշագրավ էին և բովանդակալից:
IX-րդ դասարանը պարգևատրվեց π թվի մասին թերթի ինքնատիպ ձևավորման համար, իսկ VIIա, VIIբ դասարանները՝ գեղեցիկ և…
Վանձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ. 27 հիմնական դպրոցում մարտ ամսին ամփոփվեց մաթեմատիկայի առարկայական շաբաթը: Մարտի 16-ին մեկնարկեց ամենամյա «Կենգուրու» մաթեմատիկական մրցույթը, որտեղ ակտիվ մասնակցություն ունեցան նաև տարրական դասարանների 3-րդ և 4րդ դասարանների աշակերտները: Մրցույթին հաջորդեց հետաքրքիր, բովանդակալից և ուսանելի բաց դասերը: Տնօրենության կողմից ուսումնասիրվեց մաթեմատիկայի դրվածքը տարրական դասարաններում: Դպրոցում մեկը մյուսին…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցը մասնակցություն ցուցաբերեց Ջինիշյանի հիշատակի հիմնադրամի Կապանի ուսանողական նախաձեռնող թիմի և «Հուսո երիցուկ» ՀԿ-ի «Լուսավոր ձեռքեր» ծրագրի շրջանակներում ձեռքի աշխատանքների և նկարների ցուցահանդեսին:
Միջոցառումն ինքնին հետաքրքիր էր այնքանով, որ դպրոցականը պատրաստում է աշխատանքը, ներկայացնում այցելուին ու հնարավություն ունենում վաճառելու:
- Ես շատ թանկ էի գնահատել իմ գեղանկարչական աշխատանքները,…
Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում կայացավ ՏՀՏ կիրառությամբ դաս «Հայոց պատմություն» առարկայից, որն անցկացրեց դպրոցի պատմության ուսուցչուհի Ռուզաննա Միրզոյանը:Դասի թեման էր «Հայոց Մեծ եղեռն»: Դասի ընթացքում աշակերտները պատասխանեցին ուսուցչի հարցերին, ներկայացրին փաստեր ցեղասպանությունից: Դասի վերջում ցուցադրվեցին աշակերտների կողմից պատրաստված տարբեր փաստերով և նկարներով սլայդերներ՝ նվիրված Հայոց Մեծ եղեռնին, որն ուղեկցվում էր զոհերի հիշատակին նվիրված…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 14-ին տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Սուրբ Հարության կամ Զատիկի տոնին: Միջոցառումը սկսվեց տերունական աղոթքով «Առավոտ լուսո» շարականով: Զատկի տոնի նպատակն էր՝ սեր և հետաքրքրություն առաջացնել ազգային եկեղեցական տոների հանդեպ:
Հումանիտար մեթոդ միավորման նախագահ Ա. Ջավադյան
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը և «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն» հասարակական կազմակերպությունն այսօր ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր` հանրակրթության և բարձրագույն կրթության ոլորտներում մեդիագրագիտության կարևորման ու տարածման ուղղությամբ համագործակցության մասին: Հուշագիրը ստորագրել են ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը և «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» գործադիր տնօրեն Նունե Սարգսյանը:
Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ շատ կարևոր…
Ապրիլի 14-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Ա.Մեղրյանը կազմակերպել էր «Սուրբ Զատիկ» խորագրով միջոցառում՝ նվիրված Հիսուս Քրիստոսի խաչելությանը և հարությանը:
Դահլիճը ձևավորված էր գարնանային գեղեցիկ ծաղիկներով, պատրաստել էին Հիսուսի ժայռափոր «գերեզմանը», մեծ պաստառի վրա նկարել էին Արարատ լեռը և Նոյյան տապանը: Ըստ ավանդույթի պատրաստել էին…
Գարնանային զարթոնք, անթիվ շողեր, թարմություն, ջերմություն, վայելքներ ու հաճելի պահեր. ահա այն ամենը, ինչ ցերեկույթի միջոցով իրենց հյուրերին փոխանցեցին Վանաձորի Ա.Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 2Ա դասարանի աշակերտները:
Դասվար Հերմինե Մուրադյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված «Հրաշք Գարուն» միջոցառման ընթացքում երեխաները գովերգեցին գարունն ու տվեցին գարնան գեղեցիկ նկարագիրը: Երկրորդ դասարանցիներն իրենց ասմունքով,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ