Բաց դաս «Կենսաբանություն» առարկայից
Դեկտեմբերի 6-ին դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Գ.Հակոբյանը XI Ե դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ անցկացրեց դաս «Մարդու ժառանգական հիվանդությունները» թեմայով: Դասը հագեցած էր ուսումնական նոր մեթոդներով, թեմային վերաբերող նկարներով, հետաքրքրաշարժ նյութերով:
Զրը՜նգ, զրը՜նգ…Ծոր է տալիս զանգը դպրոցի…Արդեն 50 տարի, 50 սեպտեմբեր, 50 աշուն, ձմեռ, գարուն…Մի ամբողջ կյանք…
Երջանիկ վայրկյաններ ապրեց Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մանկավարժական կոլեկտիվը դեկտեմբերի 2-ին Գ.Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում:
Վերհուշն ու ներկան միախառնվել և դահլիճ էին բերել զգացմունքներ, որոնք երախտագիտություն ու…
Ուրախություն, ծիծաղ, խնդություն ու տխրություն միահյուսվել է Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 1-ին «ա» դասարանում:
Նախ ոգեկոչման մոմավառություն էր երկրաշարժի զոհերի հիշատակին: Այդ պատմությանը երեխաները ծանոթացան չար հեքիաթի ձևաչափով...
Ապա… ապա ծննդյան տոն էր, ապա բարեմաղթանքներ ու ժպտուն աչքեր:
Մալենայի և Արմենի ծննդյան օրն էր
-Այո՛, երեխաներ, վշտի ամպն այսպես…
Լինում են պահեր, երբ բառերն անգամ համրանում են․․․
Այդպիսի մթնոլորտ էր Վանաձորի N 18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ «Ա» դասարանում։ Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, դպրոցի փոխտնօրեն՝ Տաթևիկ Մարաբյանը կազմակերպել էր գրաքննադատական դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանի պոեմներին։ Միջոցառման մասնակիցները հայտնվեցին պոեմների աշխարհում և ամբողջովին վերապրեցին մեծ լոռեցու արվեստի վեհությունը՝ հայտնվելով Լոռվա…
Դեկտեմբերի 6-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի երգարվեստի խմբակը մասնակցեց ՀՀ Շիրակի մարզպետարանի կողմից կազմակերպված Հոգևոր երգերի մարզային 4-րդ փառատոնին՝ նվիրված 1988 թվականի երկրաշարժի անմեղ զոհերին: Միջոցառումն անցկացվեց Գյումրու Սուրբ Հակոբ Մծբնեցի եկեղեցում` մարզի երաժշտական և արվեստի դպրոցների, մանկապատանեկան կենտրոնների երգչախմբերի և այլ անհատ կատարողների մասնակցությամբ:
Փառատոնին…
‹‹Ձեռքդ դի´ր նախահայրերիդ հզոր աջի մեջ և դու պիտի զգաս,
թե ինչպես ուժեղ է զարկում սիրտդ, զորեղանում բազուկդ, պողպատանում կամքդ››։
Գ․ Նժդեհ
ԿԳՆ ‹‹Ընտանիք›› մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը նոյեմբերի 22-ից 25-ը ՀՀ սահմանամերձ Տավուշի մարզում իրականացրեց կրթամշակութային ծրագիր՝ ‹‹Ես մի զարկն եմ քո բազկի›› խորագրով։
Ծրագրի նպատակն էր ծանոթանալ…
Այսօր երկրաշարժի 29-րդ տարելիցն է: Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 5-րդ բ դասարանում ոգեկոչման ճեպադաս կայացավ:
Դասղեկ Արաքսյա Քարամյանն մեկ տասնյակը բոլորած աշակերտներին ծանոթացրեց մեր պատմության օրվա` 1988թ. դեկտեմբերի 7-ի արյունոտ էջին:
Յոթնախորհուրդ վառվող մոմերի ներքո նորաբողբոջ ծառի խորհուրդը ապագայի հավատն ու հույսը դրոշմեց փոքրիկների աչքերում:
- Մայրիկս ինձ այդ…
Սպիտակի երկրաշարժ. տեղի է ունեցել Հայաստանի հյուսիսային մասում (այն ժամանակ Խորհրդային Միությանկազմում) 1988 թվականի դեկտեմբերի 7-ին՝ տեղական ժամանակով ժամը 11:41֊ին։ Երկրաշարժն ունեցել է 6.8 մագնիտուդ իսկ ըստ Մեդվեդև-Սպենհոյեր-Կարնիկի սանդղակի՝ մակրոսեյսմիկ ինտենսիվությունը X (Արտասովոր կործանարար)։ Շրջանը խոցելի է հազվադեպ պատահող, բայց ուժեղ և ավերիչ երկրաշարժերով, այն գտնվում է Ալպերից մինչև Հիմալայներ ձգվող ակտիվ սեյսմիկ գոտու վրա։ Սպիտակ, Լենինական…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի նոր հրամանով լրացում է կատարվել «Ազգային երգ ու պար» առարկայի փորձնական ծրագիրը Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում ներդնելու մասին» հրամանում: Համաձայն հրամանի՝ «Ազգային երգ ու պար» առարկան կներդրվի ևս 9 դպրոցներում, մասնավորապես Ս. Շահումյանի անվան թիվ 1, Երևանի թիվ 34,61,76,78,86,128 հիմնական դպրոցներում, ինչպես նաև…
Տիեզերքիը միշտ առեղծվածային է յուրաքանչյուր մարդու համար: Այն հետաքրքրել է մարդուն հնագույն ժամանակներից: Ամեն աշակերտի մոտ ծնվում են բազմաթիվ հարցեր գիշերվա ու ցերեկվա, տարվա եղանակների հերթագայման վերաբերյալ:
Այսօր Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանում Ռ.Ստեփանյանը բնագիտությունից «Տիեզերք» թեմայի ամփոփման դաս անցկացրեց: Նա կիրառեց ուսուցման ժամանակակից մեթոդները: Այն…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ