Դեկտեմբերի 3-ը հաշմանդամների միջազգային օրն է:
Այդ առիթով Գետահովիտի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ «Հավասար իրավունքներ, հավասար հնարավորություններ» խորագրով միջոցառում: Միջոցառման մասնակից երեխաները հաճելի և ջերմ մթնոլորտում հետաքրքիր խաղեր խաղացին և ձեռքի աշխատանքներ կատարեցին:
Միջոցառումն ուներ նաև դաստիարակչական նշանակություն, որի համար ուսուցանող կարգախոսներ էին ընտրվել, որով էլ պետք է…
Դեկտեմբերի մեկին քիմիայի ուսուցչուհի Լուսինե Մուրադյանը VIIIա և VIIIբ դասարաններում իրականացրեց գործնական աշխատանք «Թթվածնի ստացումն ու հատկությունները» թեմայի վերաբերյալ:
Թթվածինը նախ ստացան կալիումի պերմանգանատի ջերմային քայքայումից, այնուհետև անջատված գազը հավաքեցին թթվածնի համար նախատեսված անոթի մեջ: Հավաքած թթվածնում այրեցին ոչ մետաղներ՝ c,s,p: Ածխածինը շիկանում է ու այրվում առանց բոցի,գդալիկով ծծումբն իջեցնելիս՝…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի Iբ դասարանում կայացավ բաց դաս մաթեմատիկա առարկայից: (Դասվար Մերի Մովսիսյան)
Դասի թեման՝ 7 թիվը: 7 թվանշանը: 7 թվի կազմությունը: 7-ի սահմանում գումարում և հանում:
Նպատակները՝
ա) սովորողի մոտ ձևավորել և զարգացնել տրամաբանական, լեզվական և ալգորիթմական մտածողություն, կռահելու կարողություն
բ) սովորեցնել ձեռք բերած…
2017թ․ նոյեմբերի 24-ից դեկտեմբերի 2-ը Բելառուսի Հանրապետության Վիտեբսկի մարզի «Մարգարիտ» առողջարանային համալիրում անցկացվել է Փորձարարական ֆիզիկայի 5-րդ միջազգային օլիմպիադան, որին մասնակցել է 6 պետության 22 քաղաքի 9-12-րդ դասարանների առավել քան 400 աշակերտ։
Օլիմպիադային մասնակցել է նաև Հայաստանի թիմը, որի կազմում ընդգրկված էին Ա․ Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցի 12-րդ դասարանի աշակերտներ Դավիթ…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIII դասարանում կայացավ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով երկու դասընթաց: /Դասընթացավար Աստղիկ Դանիելյան/
Թեմաններ 1.Մասնագիտությունների աշխարհ
2.Ինչպիսին եմ ես .իմ դիմանկարը խմբի աչքերով:
Նպատակը՝
ա/Մասնագիտությունների աշխարհի, տեսակների հետ ծանոթացում ու մասնագիտական կողմնորոշման թեստային մեթոդիկայով սովորողի ուսումնասիրություն :
բ/Խաղ- մեթոդիկաներով անձի անհատական հոգեբանական առանձնահատկությունների բացահայտում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին կից հասարակական խորհուրդը գումարել է իր հերթական նիստը, որի օրակարգում ընդգրկված էր մեկ հարց` «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի» նախագծի քննարկումը: Նիստը վարող ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը նշել է, որ նախագիծը դրվել է հանրային քննարկման, ինչպես նաև քննարկվել է…
2017թ․ նոյեմբերի 24-ից դեկտեմբերի 2-ը Բելառուսի Հանրապետության Վիտեբսկի մարզի «Մարգարիտ» առողջարանային համալիրում անցկացվել է Փորձարարական ֆիզիկայի 5-րդ միջազգային օլիմպիադան, որին մասնակցել է 6 պետության 22 քաղաքի 9-12-րդ դասարանների առավել քան 400 աշակերտ։
Օլիմպիադային մասնակցել է նաև Հայաստանի թիմը, որի կազմում ընդգրկված էին Ա․ Շահինյանի անվան ֆիզմաթ դպրոցի 12-րդ դասարանի աշակերտներ Դավիթ…
Դեկտեմբերի 1-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի 4-րդ դասարանում «Մայրենիից» անցկացվեց բաց դաս՝ նվիրված հայոց լեզվին (ուսուցիչ՝ Ալինա Կիրակոսյան): Դասն սկսվեց Հովհ. Շիրազի «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությամբ: Աշակերտներն անդրադարձան նաև Հ.Շիրազի կյանքին ու գրական գործունեությանը, հավաքեցին «Շիրազ» լեգո: «Հայոց լեզուն» բանաստեղծությունը փոխադրեցին արձակ, պատասխանեցին հարցերի, կատարեցին խմբային աշխատանք, անդրադարձան դարձվածքների: Խոսվեց նաև Մեսրոպ…
Ազատ շուկայական հարաբերություննները սկզբունքորեն փոխել են աշխատանքային հարաբերությունների բնույթը, աշխատաշուկայի կարգավորման սկզբունքներն ու մեխանիզմները, ինչպես նաև աշխատաշուկայում պահանջարկի և առաջարկի ձևավորման օրինաչափությունները:
Պայմանավորված վերոնշյալով`մասնագիտությունների և զբաղմունքների ոլորտը դարձել է առավել դինամիկ, բազմագործոն և դժվար կանխատեսելի: Հայաստանի աշխատաշուկայում առկա որակական և քանակական քրոնիկ անհավասարակշռությունը հաղթահարելու նպատակով`մասնագետների պատրաստման պետական պատվերի…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր աշխատանքային հանդիպում է ունեցել Հայաստանում Չինաստանի ժողովրդական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Թիան Էրլունի հետ:
Հանդիպման հիմնական առանցքում եղել են Երևանում չինական դպրոցի և Կոնֆուցիուսի կենտրոնի գործունեության և հետագա ընդլայնմանը նվիրված հարցեր:
Նախարար Լևոն Մկրտչյանը շնորհակալություն հայտնելով Չինաստանի կառավարությանը Երևանում չինական դպրոցի կառուցմանը…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ