Նոյեմբերի 29-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 7-րդ «ա» դասարանում անցկացվեց հերթական ծնողավարման դասընթացը, որի ընթացքում քննարկվեցին երեխաների կատարած «սխալները» և դրանց նկատմամբ կիրառվող դրական դաստիարակչական մոտեցումները, որոնք հիմնված են դրական հարկադրման սկզբունքի վրա և, որը մղում է երեխային պատասխանտվության, մեծերի որոշումների նկատմամբ հարգանքի դրսևորման:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Հերթական միջոցառումն էր Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 հիմնական դպրոցում:
«Քիմիա» առարկան ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար հարկավոր է այն «համեմել» բաց դասերով և միջոցառումներով:
«Քիմիլայի անհավանական արկածները» միջոցառումը պատմություն է պարծենկոտ տղայի մասին: Նա իր պարծենկոտության պատճառով ընկնում է փորձությունների մեջ: Իսկ ընկերները, որոնք, ի տարբերություն Քիմիլայի, դպրոցում լավ են…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ առաջին սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավարներ` Ռոզա Թևանյան, Անի Ավետիսյան):
Թեման՝ Երեխայի զարգացման առանձնահատկություններ, Ընտանեկան և դասարանական կանոններ:
Նպատակները.
ա/ Ուղղորդել ծնողներին համատեղ քննարկելու դասարանական աշխատանքի սկզբունքները և որոշումների կայացման կարևորությունը:
բ/ Օգնել ծնողներին առավել լավ հասկանալ երեխաների հոգեբանությունը և պատժի…
Նոյեմբերի 22-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանների մի խումբ աշակերտներ մասնագիտական կողմնորոշման նպատակով քիմիայի ուսուցչուհի Լ.Մուրադյանի գլխավորությամբ այցելեցին «Երևանի քիմիադեղագործական ֆիրմա» ԲԲԸ :
Նախնական պայմանավորվածության համաձայն` աշակերտներին դիմավորեցին մուտքի մոտ:
Էքսկուրսիան սկսեցին սրվակների կտրման բաժնից, ապա հերթով բոլոր բաժիններում և արտադրամասերով անցնելով` ականատես եղան ողջ գործընթացին`…
Նոյեմբերի 27-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Մ. Բարսեղյանի ղեկավարությամբ անցկացրին բաց դաս Մասիսի հացի և հրուշակեղենի արտադրամասում՝ տեսական գիտելիքները գործնականում կիրառելու ինչպես նաև մասնագիտական կողմնորոշման համար: Արտադրամասում մեզ դիմավորեցին սիրով ու ջերմությամբ: Նախապես պահպանելով սանիտարահիգիենիկ կանոնները՝ աշակերտները ականատեսն ու մասնակիցն եղան շերտավոր,թթու…
Նոյեմբերի 16-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի աղջիկները տեխնոլոգիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Մ. Բարսեղյան) անցկացրեցին գործնական աշխատանք «Աղցանների պատրաստում» թեմայով: Դասն ինչպես միշտ սկսվեց սանիտարահիգենիկ և անվտանգության տեխնիկայի կանոնների պահպանումով: Այնուհետև աշխատատեղի կազմակերպմամբ, որից հետո աշակերտները ձեռնամուխ եղան աղցանների համար նախատեսված մթերքների կտրտմանը, համեմմանը, ձևավորմանը և մատուցմանը: Գործնական աշխատանքն…
Մասիսի հ.3 հիմնական դպրոցում նոյեմբերի 17-ին Քիմիա առարկայից (ուսուցչուհի՝ Լ. Մուրադյան) 9-րդ դասարանում իրականացվեց գործնական աշխատանք՝ «Աղաթթվի և հալոգենիդի հայտնաբերումը» թեմայով:
Երեք փորձանոթներում լցրին 1-ական մլ. քլորիդ,բրոմիդ և յոդիդ և յուրաքանչյուրն 1 մլ. արծաթի նիտրատի լուծույթ ավելացրին: Առաջինում նկատվեց սպիտակ լոռանման նստվածք, իսկ 2-րդ,3-րդ փորձանոթներում՝ դեղին:
Pb (NO3) 2–ով հայտնաբերեցին…
Նոյեմբերի 28-ին ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության եւ սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախաձեռնությամբ տեղի են ունեցել խորհրդարանական լսումներ «Մասնագիտական կրթության եւ ուսուցման ոլորտում ընթացող բարեփոխումներն ու օրենսդրական հիմնախնդիրները» թեմայով:
Լսումներին մասնակցել են ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, ՄԿՈւ ոլորտում գործունեություն իրականացնող միջազգային եւ տեղական կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, ոլորտի պատասխանատուներ:
Նոյեմբերի 27-ին Իջևանի Մ.Մարտիրոսյանի անվան №5 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում կայացավ մաթեմատիկայի ուսուցչուհի 9-րդ գ դասարանի դասղեկ Հայկանուշ Ղազարյանի « Յոթ իմաստունների խնջույքը» միջոցառումը 9-րդ գ դասարանի 24 աշակերտների մասնակցությամբ, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը, մանկավարժական կազմը, ծնողներ և հյուրեր այլ դպրոցներից:
Միջոցառման ընթացքում յոթ իմաստունները միմյանց առաջարկում են հետաքրքրաշարժ…
Երևանի հ. 75 հիմնական դպրոցի VII ա դասարանի մի խումբ աշակերտներ /դասղեկ՝ Մ. Մարդանյան/՝ ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ն. Զեյնալյանի նախաձեռնությամբ այցելեցին Եռաբլուր պանթեոն՝ հարգանքի տուրք մատուցելու զոհված սփյուռքահայ ուսանող-ազատամարտիկ Մհեր Ջուլհաճյանի հիշատակին: Հերոսը նոյեմբերի 28-ին կդառնար 50 տարեկան: Հուշ-ցերեկույթին ներկա էին նաև ԵՊՀ Աշխարհագրության և երկրաբանության ֆակուլտետի դեկան Մարատ Գրիգորյանը,…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ