Հետաքրքիր և բազմաբովանդակ էր Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի X-5 և X-7 դասարանների աշակերտների այցելությունը «Անտարես» տպարան դասղեկների (Լ.Եղոյան, Գ.Հակոբյան) և դպրոցի գրադարանավարի (Գ.Հովակիմյան) ուղեկցությամբ:
Աշակերտները հասկացան, որ ժամանակակից սարքավորումները կարող են ապահովել գրքերի տպագրության դժվար, բայց շատ հետաքրքիր գործընթացը, ավելի մոտիկից ու շոշափելի տեսան յուրաքանչյուր գրքի ծնունդը:
Շնորհակալություն…
Նրա կախարդական գրիչը ուր դիպավ, կատարվեց իսկական արվեստի հրաշքը․ լինի առակ թե քառյակ, հեքիաթ թե պատմվածք, հովվերգություն թե վիպերգություն:
19.02.2019թ. Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված Հովհաննես Թումանյանին /դասվար Լարիսա Խաչատրյան/։
Անհատներ կան, որոնց ներկայությունը հանրային ու ընկերային կյանքին մեջ հմայք, ուժ, վստահություն և ոգևորություն կներշնչե: Այսպիսի…
Արարատի մարզի զարգացման ռազմավարական ծրագրի շրջանակում մարզպետարանի և ՀՀ մի շարք առաջատար բուհերի միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր՝ մարզի արդյունաբերական, գյուղատնտեսական, բնապահպանական, կառավարման, զբոսաշրջության, համայնքների զարգացման ծրագրերը և առկա խնդիրները որպես ուսանողների մագիստրոսական թեզերի թեմաներ հաստատելու վերաբերյալ:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Գրիշա Թամրազյանը ողջունել է Արարատի մարզպետի նախաձեռնությունը…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցի գրադարանում հյուր էին եկել տարրական դպրոցի 2ա,2բ, 3ա, 3բ, 4ա,4բ, 4գ դասարանները:
Գրադարանավարուհի Գայանե Հարությունյանը համագործակցելով դասվարներ Գ. Հարությունյանի, Ա. Աբրահամյանի, Ա. Հարությունյանի, Ա.Ալթունյանի, Ջ. Հովհաննիսյանի, Մ. Սահակյանի, Հ. Հակոբյանի հետ, համադասել է Հովհաննես Թումանյանի «Սուտասանը» , «Անբան Հուռին», «Բարեկենդանը», «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Քաջ Նազարը»…
Այսօր փետրվարի 19 –ն է, և օրը հոբելյանական է: 2008 թվականից հայ մեծ բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրը Հայաստանում նշվում է որպես Գիրք նվիրելու օր: Կապանի N5 հիմնական դպրոցի առաջին «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանի և դասարանի ծնողների օրվա անակնկալն ունեցավ տրամաբանություն` գիրք նվիրելու օրը սիրված տոն է:
Առաջին դասարանցիները…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն աշխատանքային հանդիպում է ունեցել ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի (ՊՀԾ ) Հայաստանի գրասենյակի տնօրեն Ելենա Միլոշևիչի և ՌԴ Ճյուղային սննդի ինստիտուտի տնօրեն Վլադիմիր Չերնիգովի հետ: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանում «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի ընթացքի վերաբերյալ մի շարք հարցեր: Ողջունելով հյուրերին` ԿԳ նախարարն ընդգծել…
ՀՀ ԳԱԱ նախագահության նիստերի դահլիճում այսօր տեղի է ունեցել «Թումանյանագիտության արդի հիմնախնդիրները» թեմայով գիտագործնական համաժողով` նվիրված մեծանուն գրող, Ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի 150-ամյա հոբելյանին: Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը. «Երբ ստանձնեցի կառավարական հանձնաժողովի նախագահի պարտականությունները, թերթում էի միջոցառումների ծրագիրը և հասկացա, որ ցանկացած ոք այն…
Հովհաննես Թումանյանի թանգարանում, փետրվարի 18-ին տեղի է ունեցել գրողի 150-ամյակի առթիվ թողարկված հոբելյանական նամականիշի մարման արարողությունը: Նամականիշների թողարկումը կատարել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար, Հ. Թումանյանի 150 հոբելյանի առիթով ստեղծված կառավարական հանձնաժողովի նախագահ Արայիկ Հարությունյանը, ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը, ՀՀ արտաքին գործերի նախարարի…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում դասերը ժամանակակից և հագեցած կազմակերպելու համար տնօրեն Հ.Դավթյանը և փոխտնօրեն Ա.Գևորգյանը ձեռք են բերել անհրաժեշտ սարքավորումներ՝ լինգաֆոնային դասեր անցկացնելու նպատակով:
Հետաքրքիր դաս վարեց անգլերենի ուսուցչուհի Ռ.Ղազանչյանը XI-4 դասարանում: Խմբերի բաժանված աշակերտները դրսևորեցին իրենց իմացություններն ու գիտելիքները:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը «Գլաձոր» համալսարանում ներկա է գտնվել Կրիմինալիստիկական ուսումնափորձագիտական կենտրոնի բացմանը: Ծրագիրն իրականացվել է Համաշխարհային բանկի «Կրթության բարելավում» դրամաշնորհային բաղադրիչի շրջանակում: Ժամանակակից տեխնիկական սարքավորումներով, փորձագիտական սենյակներով և միջոցներով հագեցած կենտրոնը նպատակ ունի աջակցել եվրոպական չափանիշներին համապատասխան մասնագետների պատրաստմանը։ Կրիմինալիստիկական ուսումնափորձագիտական կենտրոնը բաց կլինի Հայաստանի Հանրապետության…
Ուսումնական նախագիծ I. Նախաբան Այս ուսումնական տարում մեր 10-րդ դասարանի սովորողների նախաձեռնությամբ մեկնարկեց մի նախագիծ, որը նպատակ ունի խորապես ուսումնասիրել քաղաքական գաղափարախոսությունների դերը՝ որպես քաղաքական դաշտը հասկանալու գործիք: Նախաձեռնության հիմնական…
Տեղեկատվական այս դարաշրջանում, երբ տեխնոլոգիաները արագությամբ փոխում են աշխարհը, մեր դասարանների դռները չեն կարող մնալ փակ նախորդ դարի համար: Հայկական կրթությունը, իր հարուստ պատմական ավանդույթներով, կանգնած է հզոր և անխուսափելի…
Հարգելի ուսուցիչներ, սիրով ձեզ եմ ներկայացնում իմ ՝ «Տվյալների վերլուծություն և վիճակագրություն» վերնագրով թեման և հուսով եմ, որ կմասնակցեք թեմայի քննարկումներին, կկատարեք մեջբերումներ ու առաջարկություններ: Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է՝…
Հարգելի գործընկերներ, դիտարկումներս վերաբերում են նախագծային ուսումնառությանը, որը, անկասկած, ողջունելի և ժամանակի պահանջներին համահունչ մոտեցում է: Միաժամանակ, անհրաժեշտ է արձանագրել, որ այն իր հետ բերում է նաև որոշակի դժվարություններ և…
Նախագծի նպատակն է՝ բացահայտել հայ ժողովրդի պատմության էջերը, իր ընտանիքի նահապետների ծննդավայրերը, նրանց անցած ճանապարհը, սերունդների հետ կապը: զարգացնել պատմություն ուսումնասիրելու, հետազտություններ անելու կարողություններ, սովորեցնել ձևակերպել և քայլ առ քայլ…
Այս թեման, որն նախատեսված է գրական կամ ուսումնական աշխատանքի վերաբերում է Հովհաննես Թումանյանի ստեղծագործական ժառանգությանը և նրա ազդեցությանը հայոց լեզվի ու բանահյուսության վրա։«Քարտեզագրելով Թումանյանի ուղին»: Սա նշանակում է, որ պետք է ուսումնասիրել ու վերլուծել բանաստեղծի ամբողջ ստեղծագործական կյանքը, գործունեությունը և այն ճանապարհը, որ անցել է՝ հասնելով ժողովրդական խոսքի «մշակման» իր առաքելությանը։
Conditional sentences are statements discussing known factors or hypothetical situations and their consequences. Complete conditional sentences contain a conditional clause (often referred to as the if-clause) and the consequence. Consider the following sentences:
« Ձևավորող գնահատումը մայրենիի, հայոց լեզվի և գրականության դասաժամերին» դասընթացի նպատակն է աջակցել դասավանդող ուսուցիչներին ձևավորող գնահատում իրականացնելու գործընթացում, մասնավոր օրինակների միջոցով խորացնել գիտելիքը ձևավորող գնահատման ձևերի ու մեթոդների շուրջ և նպաստել գնահատման այս տեսակի գրագետ կիրառության ապահովմանը։
ԵզրակացությունԱյս հետազոտական աշխատանքը մի փոքր ավելի ճանաչելի ու հասկանալի է դարձնում Ավետիք Իսահակյանի «Աբու-Լալա Մահարի» պոեմը: Պոեմի թողած անկրկնելի տպավորությունը պայմանավորված է բանաստեղծի հախուռն, կրակոտ զգացմունքի և փիլիսոփայական խոհերի միասնությամբ:
Մասնագիտական հեռավար վերապատրաստման դասընթաց
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան