Մայիսի 15-ին Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 5ա դասարանի դասղեկ Լ.Մանուկյանը կազմակերպել էր մրցույթ-վիկտորինա՝ «Մեր անունը Հայաստան է» վերնագրով՝ հայրենագիտություն առարկայի շրջանակներում, որը տարվա ընթացքում ձեռք բերած գիտելիքների յուրօրինակ դրսևորում էր: Մրցում էին նախապես կազմված 4 թիմեր՝ «Արշակունիներ», «Ուրարտու», «Հայք» և «Տրդատ Մեծ»: Աշակերտները պատրաստել էին գեղեցիկ պաստառներ…
Մայիսի 6-ին Մասիսի հ.3 դպրոցի 5ա դասարանում երաժշտություն առարկայից բաց դաս էր: Դասը կազմակերպել էր դասավանդող ուսուցիչ՝ Ս. Բաղդասարյանը: «Երաժշտությունն ու կերպարվեստը» թեման երեխաները բացահայտեցին բոլորովին այլ տեսանկյունից: Ա. Խաչատրյանի «Ջութակի կոնցերտը» ունկնդրելուց հետո երեխաները զուգահեռներ տարան ու համադրեցին Մ. Սարյանի բնանկարների հետ: Գույների սառը և տաք կոնտրաստը կտավներում երաժշտության…
Հայրենասիրությունն ու հայեցի դաստիարակությունը դպրոցի գլխավոր առաքելություններից է:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի IV «Ա» դասարանի աշակերտները դասվար Սվետլանա Պետրոսյանի ղեկավարությամբ մայիսի 15-ին կազմակերպված «Հայի օրրան՝ անուշ Հայաստան» խորագրով ցերեկույթին հյուրերի սրտերն ու միտքը լցրեցին նժդեհյան և շիրազյան ոգով՝ ապացուցելով,որ լավ են յուրացրել քաջ Նժդեհի պատգամները.«Հայրենիք մի՛ սպասեք…
Հեռահաղորդակցության և տեղեկատվական հասարակության միջազգային օրը՝ մայիսի 17-ին՝ ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակում ներկայացվել են հայաստանցի դպրոցական աղջիկների ստեղծած բջջային հավելվածները, տեղի ունեցել հաղթող թիմերի պարգևատրման արարողություն։
Նախագիծն իրականացվել է ՄԱԿ-ի հայաստանյան գրասենյակի, ՀՀ ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի համատեղ նախաձեռնությամբ: Հայաստանի դպրոցների 10-ից 18 տարեկան աշակերտուհիները հնարավորություն են ունեցել մասնակցելու տեխնոլոգիական ձեռներեցության…
Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի ռազմագիտության ուսուցիչ Ֆ.Բեգոյանը կազմակերպել էր արշավ- ուխտագնացություն դեպի Արագածոտնի մարզի Տեղեր գյուղի վանքային համալիր և Աղձք գյուղում գտնվող Հայոց Արշակունի թագավորների դամբարան: Արշավին մասնակցում էին դպրոցի 8-րդ և 9-րդ դասարաններից 29 աշակերտ: Երեխաները շրջեցին Տեղեր գյուղի վանքային համալիրում, որը բաղկացած է 2 եկեղեցիներից՝…
Ազգը կանհետանա պատմության թատերաբեմից միայն այն ժամանակ, երբ դադարում է իր ինքնության համար պայքարելուց,ինքն իրեն պաշտպանելուց, իր իսկ սեփական ուժին ապավինելուց:
Իսկ եթե ազգը միակամ է,միասնական է ու միշտ պայքարել է իր ինքնության, իր անկախության համար,աշխարհում ոչ մի ուժ չի կարող նրա կամքին խոչընդոտ հանդիսանալ,չի կարող անկախության հասնելու նրա հաղթարշավը…
2017թ մայիսի 17-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի VIIIա դասարանում բաց դաս էր՝ Վահան Տերյան թեմայի ամփոփում: Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրենությունը և ուսուցիչներ: Դասը շատ հագեցած էր՝ պաստառներով, ասույթներով, համակարգչային տեսանյութով: Աշակերտները իրենց ակտիվ մասնակցությամբ ներկայացրին Տերյանի կյանքը ,գեղեցիկարտասանեցին և վերլուծեցին Տերյանի աշնան ,սիրո և հայրենասիրության թեմայով…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում տեղի ունեցավ ռուսերենի այբուբենի տոն: Ուսուցիչ՝ Գայանե Պատվականյան:
Աշակերտները մեծ շուքով շնորհակալություն հայտնեցին իրենց ռուսալեզու առաջին ընկեր-դասագրքին՝ ''Букварь''-ին, որն համբերատար ու սիրով իրենց օգնեց սովորել կարդալ ու գրել ռուսերեն լեզվով։
Ռուսերենի տառերը նրանց մատուցվել էր վարպետությամբ ու պատասխանատվությամբ: Փոքրիկ Էդիտայի կատարումը, «Գնդիկ-բոքոնիկ» ռուսական…
Տեղի է ունեցել 2016-2017 ուումնական տարվա «Նախնական զինվորական պատրաստություն» առարկայի դպրոցականների առարկայական օլիմպիադան: Օլիմպիադայի հանրապետական փուլին մասնակցում էին Հայաստանի Հանրապետության բոլոր մարզերի և Արցախի թիմերը: ՀՀ ԿԳՆ Գեղարվեստական դաստիարակության և մշակույթի մանկապատանեկան կենտրոնի փողային նվագախմբերի կատարումների ներքո տեղի են ունեցել օլիմպիադիայի հանդիսավոր բացման և փակման արարողությունները. հնչել են ՀՀ հիմնը,…
Պաշտոնական այցով Հայաստանում է գտնվում Վրաստանի փոխվարչապետ, կրթության և գիտության նախարար Ալեքսանդրե Ջեջելավայի գլխավորած պատվիրակությունը: Այցի ընթացքում պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի և նախարարի տեղակալների հետ, որի ընթացքում քննարկվել են կրթության և գիտության ոլորտներում երկու երկրների միջև համագործակցության զարգացման ուղիները: Նախարարներն ընդգծել են, որ…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ