Մայիսի 11-ին 1ա դասարանում հիշարժան օր էր: Նշում էին «Հրաժեշտ Այբբենարանին» միջոցառումը: Գրական–երաժշտական ցերեկույթի խորագիրն էր՝ «Ապրեց մեր լեզուն՝ ոսկեղենիկը մեր մեսրոպազուն»:
Դասվար Ս. Բաղդասարյանը իր սաներին կրթել ու դաստիարակել է հայեցի. դա զգացվում էր նրանց խրոխտ ու գիտակցված ասմունքից: 5ա դասարանի աշակերտները մուտք գործեցին բեմ՝ ներկայացնելով տառերի ստեղծման պատմական…
Տյումենի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական մշակույթի կենտրոնը ստեղծագործական զարգացման և հումանիտար կրթության «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի հետ համատեղ մայիսի 14- ին կազմակերպել էր «Հայկական մշակույթի գանձերը » խորագրով ամենամյա քաղաքային մրցույթը, նվիրված հայազգի մեծանուն ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկու 200-ամյա հոբելյանին: Միջոցառմանը ներկա էին «Էթնոս» մանկապատանեկան կենտրոնի տնօրեն Ալեքսանդր Գրադուսովը, «Հայկական մշակույթի կենտրոն» նախագծի հեղինակ…
Ուրբաթ, 12 Մայիս 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն եւ արուեստից վարժարանները յանձնեցին 2016-2017 տարեշրջանի աւարտականներու հունձքը շքեղ արարողութեամբ մը, որուն ներկայ եղան հայ եկեցեղւոյ հոգեւորականներ, Հայաստանի Հանրապետութեան դեսպանը, միութիւններու ներկայացուցիչներ, ծնողներ եւ հազարէ աւելի բարեկամներ: Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ, Սուրբ Մեսրոպի յուշակոթողին առջեւ կայացած հանդէսին նախագահեց Պէյրութի հայ կաթողիկէ պատրիարքական թեմի…
Բերդ համայնքում գործող ԻՄՓԱՔԹ -1 ակումբի գործունեությունը արդեն մեկ տարուց ավելի է, ինչ միավորում է համայնքի թիվ 3 և այլ կրթական հաստատությունների աշակետներին մեկ գաղափարի շուրջ՝ համախմբվել և գործել ի նպաստ համայնքի: Իր բացման օրից, որը արդյունք է Վորլդ Վիժն Հայաստանի և թիվ 3 միջանակարգ դպրոցի համագործակցության (տնօրեն Ռուզան Թումանյան)…
Վարչապետ Կարեն Կարապետյանի գլխավորությամբ կառավարությունում տեղի է ունեցել խորհրդակցություն, որի ընթացքում քննարկվել են ուսումնական հաստատություններում ֆիզիկական կուլտուրա առարկայի մասսայականության բարձրացմանն ու մարզադպրոցների զարգացմանը վերաբերող հարցեր:
Անդրադարձ է կատարվել ֆիզիկական կուլտուրայի կրթական ծրագրերը վերանայելու ընթացքին, որոնք հաստատվելու են ՀՀ սպորտի և երիտասարդության ու Կրթության և գիտության նախարարների կողմից: Վարչապետը հանձնարարել…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Փարիզ ու մի քիչ սեր» խորագրով: Միջոցառումը կազմակերպել էին 7ա և 8բ դասարանի աշակերտները, ուսուցչուհի Հերմինե Հովակիմյանի գլխավորությամբ: Աշակերտները ցույց տվեցին իրենց սերը սիրո լեզու ֆրանսերենի հանդեպ, փայլուն ներկայացրեցին Ֆրանսիան, սիրո մայրաքաղաք Փարիզը: Ֆրանսիական երգն ու պարը թևածում էր դահլիճում:…
«Էլիտ Պլազա» բիզնես կենտրոնում մեկնարկել է երկօրյա համաժողով` նվիրված Հայաստանում Եվրոպական դպրոցների Իթվինինգ ծրագրի գործունեության 5-ամյակին։
Համաժողովին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ծրագրին մասնակից ՀՀ ուսհաստատությունների, Լեհաստանի Էրազմուսպլյուսի և Իթվինինգի ազգային գրասենյակների և Իթվինինգի Կենտրոնական աջակցման ծառայության ներկայացուցիչներ:
Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է,…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը և ՀՀ գյուղատնտեսության նախարար Իգնատի Առաքելյանը աշխատանքային այցով մեկնել են Լոռու մարզ՝ ծանոթանալու մարզի գյուղատնտեսական մասնագիտությունների զարգացման հեռանկարին: Լևոն Մկրտչյանն ու Իգտանի Առաքելյանը Լոռու մարզպետ Արթուր Նալբանդյանի ուղեկցությամբ այցելել են Վանաձորի պետական գյուղատնտեսական քոլեջ, որն ընդգրկված է ԵՄ ծրագրով հզորացման ենթակա միջին մասնագիտական…
Մայիսի 4-ին դպրոցի 2ա դասարանի աշակերտները ներկայացրեցին միջոցառում՝ «Հանապազօրյա հաց» թեմայի շուրջ: Մանուկների շուրթերից հնչեցին գեղեցիկ երգեր՝ նվիրված ցորենի հատիկին, մշակին, հացթուխին: Աշակերտները վարպետորեն ներկայացրեցին ցորենի քաղը, մաղելը, երկանքով աղալը, խմոր հունցելը, գրտնակելը և թխելը: Թխված հացը աղով մատուցվեց հյուրերին: Կազմակերպիչ՝ դասվար Նաիրա Ստեփանյան:
Մայիսի 4-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց միջոցառում` նվիրված բոլոր ժամանակների 100 մեծագույն հերոսներից մեկին` Անդրանիկ Օզանյանին: Միջոցառումը կազմակերպել էին պատմության ուսուցչուհի Հերմիկ Ղազարյանը և երգի ուսուցչուհի Զարինե Նիկողոսյանը:
Ազգագրական երգերի, պարերի և ասմունքի միջոցով երեխաները ներկայացրին մեծ զորավարի ապրած կյանքը, անցած մարտական ուղին, հնչեց նրա…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ