Հայաստանի Հանրապետության սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան - Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքանության շրջանակում իրականացվող «Մեր մեծերը» ծրագրի հերթական թեման էր Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը: Այս տարի լրացել է հայ իրականության մեջ գործող կրոնական, կրթամշակութային մի կազմակերպության` Մխիթարյան միաբանության 300-ամյակը:
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան h.27 հիմնական դպրոցի VIII ա դասարանում (դասղեկ՝Վ.Հարոյան) տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի համակարգչային կաբինետում մայիսի 5-ին 6-րդ « ա » դասարանում դասղեկի ժամի բաց դաս էր «Դու այն ես, ինչ արարքդ կցուցանե» թեմայով:
Դասղեկ` Ե. Մարությանը իր առջև նպատակ էր դրել.
ա) զարգացնել ապրումակցելու, ուրիշի իրավիճակի մեջ մտնելու ունակություն, ավելի լավ հասկանալ նրանց զգացմունքները, վարքագծի շարժառիթները,
…Սմարթ ուղին բռնած մարզում Լոռու մարզպետի հանձնարարությամբ դպրոցներում շարունակվում են սմարթ դասարանների կառուցումն ու կահավորումը, շարունակվում է նաև հեռավար դասընթացների կազմակերպումը:
Այս անգամ մի հետաքրքիր նախաձեռնություն էր ցուցաբերել Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը՝ որոշելով դպրոցի ուսուցիչների մասնակցությամբ մեկ ամբողջ դասընթացային օր անցկացնել Գյուլագարակի…
Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում մայիսի 10-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Հաղթական մայիս» խորագրով:
Միջոցառումը սկսվեց բեմականացված պատերազմի փոքրիկ դրվագով: Աշակերտները հնչեցրին գեղեցիկ ասմունքներ, երգեր, պարեր` նվիրված մայիսի 9-ին, Շուշիի ազատագրմանը: Երգերը հնչեցին խրոխտ և հաղթական: Դպրոցի տնօրեն Սեդա Թունյանը շնորհավորեց բոլորի մայիսի 9-ը: Միջոցառումը կազմակերպել էին 9-րդ «ա» դասարանի…
Կրթության ազգային ինստիտուտում տեղի է ունեցել «Հետաքրքիր ընթերցող» մրցութային նախագծի ամփոփումը: «Հետաքրքիր ընթերցող» խորագրով կրթամշակութային նոր նախագծին մասնակցում են 9-12-րդ դասարանի աշակերտները, որի շրջանակում մի քանի փուլերով քննարկման է դրվում որևէ գրական ստեղծագործություն: Նախագծին մասնակցող աշակերտներն ընթերցում, քննարկում, քննադատում և վերլուծում են ընտրված գրական ստեղծագործությունը: Կազմակերպվում են խմբային ընթերցումներ, բանավեճեր,…
Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը: Նախքան օրակարգային հարցերի քննարկումը վարչապետը մի շարք հանձնարարականներ է տվել:
Անդրադառնալով կրթական համակարգում կատարվող բարեփոխումներին՝ գործադիրի ղեկավարը նշել է. «Բազմիցս բարձրաձայնել եմ իմ այն համոզմունքը, որ մարդկային կապիտալը մեր ամենամեծ հարստությունն է: Այդ կապիտալի զարգացման համար…
2017 թվական: Ապրիլի 25: «Հիշում ենք ու պահանջում» խորագրով դաս-միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում:
XIգ ռուսական դասարանի աշակերտները /դասղեկ Կ. Նազարյան/ մեծ հուզմունքով ու խոր ակնածանքով ընթերցեցին ռուսերեն թարգմանված բանաստեղծություններ, հնչեցին Շ. Ազնավուրի հուզառատ երգերից, ցուցադրվեցին փաստավավերագրական կադրեր:
Դաս-միջոցառումը ոգեկոչման ու յուրօրինակ խոնարհումի տուրք էր,…
Ռուս մեծ բանաստեղծ Ս. Եսենինին նվիրված միջոցառում է Գյումրու Վ. Թեքեյանի անվ. թիվ 2 ավագ դպրոցում: VIIIա դասարանի աշակերտները և ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Ա. Ղազարյանը հանգամանորեն ուսումնասիրել են «Եսենին» թեման: Հնչում են Եսենինի խոսքերով գրված երգեր:
Աշակերտները մեծ ոգևորությամբ ներկայացրին Եսենինի կենսագրական տվյալները, բանաստեղծությունները: Բեմականացվեց “Черный человек” բանաստեղծությունը:
Աշակերտների խոսքը…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանի ռուսաց լեզվի տառաճանաչությունը մեծ խանդավառություն էր առաջացրել երեխաների, ուսուցիչների, ծնողների մոտ:
Արարողությունը սկսվեց երեխաների համերգ-ներկայացմամբ՝ երգեր, պարեր, հեքիաթների բեմադրություններ, որոնք հնչում էին գեղեցիկ ռուսերենով՝ արտահայտիչ և զգացմունքային: Փոքրիկ բեմադրությունների ժամանակ սաները ցուցադրեցին երկխոսություն վարելու իրենց կարողություններն ու հմտությունները:
Դաս-հանդեսին զուգահեռ ցուցադրվեց տեսահոլովակ,…
28 Ապրիլ 2017-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանին մէջ Հայոց ցեղասպանութեան 102-րդ ամեակին նուիրուած հանդիսութիւնները կայացան նահատակներու յիշատակը արժանաւորապէս նշելու եւ աշակերտներուն մէջ պահանջատիրութեան ոգին վերարծարծելու ոգեշունչ մթնոլորտի մը մէջ:
Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ նախ կայացաւ արդէն աւանդական դարձած ընդհանուր հաւաքը, ուր վարժարանի աշակերտները ներկայացան Հայաստանի, Արցախի եւ Կիլիկեան թագաւորութեան դրօշներով:…
Ուղիղ հրահանգումով դասավանդումը ուսումնառության մոդել է, որտեղ՝ գիտելիքի ու հմտության փոխանցումը բաժանված է նախապես մանրամասն մշակված, փոքր, կազմակերպված հերթականությամբ քայլերի․ ուսուցիչը ներկայացնում է կոնկրետ քանակի ինֆորմացիա կոնկրետ ժամանակի համար նախապես…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ