2017 թ. մայիսի 5-ին ուսուցիչների վերապատրաստման և ատեստավորման շրջանակներում Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան N4 հիմնական դպրոցի VIԲ դասարանում անցկացվեց բաց դաս ռուսաց լեզվից:Այն վարում էր վաստակաշատ ուսուցչուհի Սվետլաննա Գրիգորյանը, դասապրոցեսին ներկա էին ոչ միայն տնօրինությունը և հաստատության ուսուցիչները,այլ նաև մասնագետները Հրազդանի այլ դպրոցներից: Ուսուցչուհին բարձր մակարդակով վարեց դասապրոցեսը` օգտագործելով տարբեր…
Ժողովրդական ասացվածքն ասում է՝ մարդ ինչքան լեզու գիտի, այնքան մարդ է:
Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում ուսուցանվում է երեք լեզու՝ ռուսերեն, ֆրանսերեն, անգլերեն:
Երեք լեզուներն էլ շատ կարևոր են, հատկապես՝ տարբեր ազգերի հետ շփումների համար:
Միաժամանակ այդ լեզուներով խոսող ժողովուրդներն ունեն դարերի պատմություն, մշակութային ու գիտական հարուստ ժառանգություն:…
2017 թվականի մայիսի 5-ին «Դասը վարում է ոստիկանը» խորագրով հերթական դասն անցկացվեց Կոտայքի մարզի Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցում: ԱԳԲ ավագ տեսուչ Հասմիկ Խաչատրյանը անցկացրեց օրինակելի դաս 9-րդ դասարաններում: Պարբերաբար անցկացվող նման դասերը ուսումնադաստիարակչական են, նպատակային և յուրօրինակ կապ են ստեղծում ոստիկանության և անչափահասի միջև, արժևորվում է ոստիկանի կերպարը: Փոխադարձ…
Հետաքրքիր նախաձեռնությամբ է հանդես եկել դպրոցի «Բնագիտություն» և «Քիմիա» առարկաների բազմափորձ ուսուցչուհի Նարինե Գևորգյանը:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում նրա կողմից կազմակերպված միջոցառում-մրցույթը միայն առարկայական բնույթ չէր կրում: Այն բնագիտական առարկաների համադրության հետաքրքիր օրինակ էր, որը իր մեջ ներառում էր նաև ասմունք, պար բեմական խոսք:
Ուուցչուհու նպատակն էր մրցույթ-միջոցառման միջոցով հնարավորություն տալ աշակերտներին…
Մայիսի 2-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցի VI-VII երկկոմպլեկտ դասարանում «Ֆիզիկա» և «Բնագիտություն» առարկաներից կազմակերպվել էր ինտեգրված դաս /ուսուցիչներ՝ Լենա Նահապետյան, Սյուզաննա Ներսիսյան/։
Աշակերտները բաժանվել էին երեք խմբի՝ ֆիզիկոսներ, կենսաբաններ և բժիշկներ։ Ֆիզիկոսները ներկայացրին մարմինների լողալու պայմանները, կատարեցին փորձ՝ գտնելով մարմնի դիրքը հեղուկում՝ կախված խտությունից, կենսաբանները՝առողջ ապրելակերպի գործոնները, բժիշկները՝ հիգիենայի պահպանումը, առաջին…
Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Հայոց թագուհիները» խորագրով: 5-րդ ա դասարանի աշակերտները (դասղեկ՝ Ն. Լազարևա) ներկայացրին մեր պատմության հայտնի թագուհիներին՝ Տիգրանուհի, Փառանձեմ, Խոսրովանույշ, Կատրանիդե, Զաբել, Կեռան: Փոքրիկ բեմական խաղով ներկայացվեցին տվյալ ժամանակաշրջանը, կատարված իրադարձությունները:
Մեր երկրի պատմությունը պահպանել է հիշատակություններ հայոց թագուհիների մասին, որոնք, լինելով հեզաբարո կանայք, եղել…
Մարդու կյանքում կարևոր է մասնագիտական ճիշտ կաղմնորոշումը: Դրան էր միտված Ստեփանավանի հ.1 հիմնական դպրոցի ծնողխորհրդի կազմակերպած միջոցառումը:
մանատիպ միջոցառում կազմակերպելու գաղափարը ծագեց, երբ հերթական նիստի ժամանակ ծնողխորհուրդը քննարկման դրեց ԿԳ և ՊՆ նախարարությունների կողմից մշակված «Ես ցանկանում եմ հայոց բանակի սպա դառնալ» տեղեկատվա-քարոզչական ծրագիրը: Քննարկումից հետո, որոշվեց իրականացնել միջոցառում՝ ուղղված…
Ասում են՝ միլիոնավոր տարիներ առաջ նախ ստեղծվեց երկիրն ու երկինքը, հողն ու ջուրը և միայն դրանից հետո լույս աշխարհ եկավ մարդը:
Նա ծնվեց ապրելու, արարելու, ստեղծելու, եղածը ավելացնելու և շատացնելու համար:
Նրանք ապրել էին ուզում…
Գարուն էր, ծաղկավառ ու գունեղ գարուն: Ձմեռային երկարատև նինջից հետո օդը ներծծված էր գարնան տաք…
2017թ. մայիսի 5-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրեն Հ.Դավթյանը և VIII դասարանի աշակերտուհի Տաթևիկ Թունյանը հպարտանալու առիթ ունեցան. Տաթևիկ Թունյանը «Հայոց եկեղեցու պատմություն» առարկայից ցուցաբերած արդյունքների համար դպրոցահասակների առարկայական օլիմպիադայի քաղաքային փուլում արժանացավ III կարգի դիպլոմի: Պահը հուզիչ էր, արարողությունը` պարտավորեցնող:
Այս հաջողության գումարելին թող օրինակ դառնա մյուս աշակերտների համար,…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ I- VII դասարանների աշակերտները ռուսաց լեզվի ուսուցիչ Նատաշա Ավագյանի ղեկավարությամբ մեծ ոգևորությամբ պատրաստվել էին մայիսի 9-ի` Հայրենական Մեծ պատերազմի հաղթանակի, Շուշիի ազատագրման և ԼՂՀ-ի ազատագրության բանակի կազմավորմանը նվիրված միջոցառումներին: Մայիսի 9-ն արդեն 25 տարի է` եռակի խորհուրդ ունի մեզ համար: Անցյալ դարի 1945թ-ին Հայրենական…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ