Շուրջ երեք տարի է, ինչ Արմավիրի Մ.Սիլիկյանի անվան հ.6 հիմնական դպրոցում գործում է «Սրբ. Աստվածածին» կիրակնօրյա վարժարանը, որի հովանավորն է ամերիկացի պրն. Ռ.Ռեյը:
2016թ. հոկտեմբերի 22-ին Հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցիչ Մ.Խեչյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր վարժարանի սաների, նրանց ծնողների և դպրոցի տնօրինության հանդիպումը պրն. Ռեյի հետ, որն իրականացվեց հոգևոր բովանդակությամբ փոքրիկ…
2016թ. հոկտեմբերի 14-ը Հրազդանի հ.2 հիմնական դպրոցում վերածվել էր տոնի: 5ա դասարանի աշակերտները Սուրբ Թարգմանչաց տոնին նվիրված միջոցառում էին կազմակերպել: Միջոցառումը բացվեց տոնին նվիրված շարականով: Մեսրոպ Մաշտոցին, Սահակ Պարթևին և մյուս մեծերին մարմնավորող աշակերտները փորձել էին վերականգնել Աստվածաշնչի թարգմանության տեսարանը: Աշակերտներից մեկը մարմնավորում էր ամերիկացի երիտասարդի, ով, մասնակցելով Թարգմանչաց տոնի…
Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցում 2016թ հոկտեմբերի 20-ին կազմակերպվել էր «Բարին արա» ակցիա-միջոցառում, որին մասնակցում էին դպրոցի 9-12-րդ դասարանների աշակերտները: Աշակերտները ներկայացրեցին հետևյալ ազգային խոհանոցները.
9-րդ դասարան՝ հայկական,
10-րդ դասարան՝ վրացական,
11-րդ դասարան՝ իտալական,
12-րդ դասարան՝ ռուսական:
«Բարին արա» միջոցառման մասնակիցներն իրենց…
Հոկտեմբերի 18-ին տեղի ունեցավ Վանաձորի Դ.Վարուժանի անվան №16 հիմնական դպրոցի IԲ դասարանի «Ա» հնչյուն-տառի շնորհանդեսը: Դասապրոցեսը տևեց 90 րոպե: Դասը հագեցած էր բազմաբնույթ դիդակտիկ պարագաներով, «Ձայնավորիկի» և «Բաղաձայնիկի» պաստառներով, դասագրքի էջ44-ի մեծադիր կրկնօրինակով, բառերի հնչյունային վերլուծության քարտերով, գունավոր նկարներով և այլն: Դասարանը դարձել էր մի փոքրիկ հեքիաթային աշխարհ, որտեղ հենց…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանում դասղեկի ժամին անցկացվեց խաղ -վիկտորինա ՝ նվիրված հայրենի քաղաքի 78-րդ ամյակին:
Նպատակները.
Դաստիարակությունը բոլորիս խնդիրն է, քանզի կրթության գերնպատակը անձի կայացումն է,ինչպես նաև անձի լիարժեք զարգացումն ու ինքնադրսևորումը ապահովելը:
Դասվար Մերի Մովսիսյանի նպատակն էր` ապագա քաղաքացու ինքնաճանաչման, նրա անձի և անհատականության լիարժեք դրսևորման…
«Ա» տառի ուսուցումը դպրոցներում արդեն ավանդական տոնի է վերածվել: Ե՛վ ուսուցիչները, և՛ աշակերտները պատրաստվում են այդ օրվան, զինվում համբերությամբ, լցվում գիտության լույսով, սպասում հույսով ու ակնկալիքներով: Չ՞է որ այդ օրը հիմք, Մեսրոպյան ոգով ու սրբությամբ օծտված հիմք է դրվելու. աշակերտները սկսելու են ճանաչել ու սերտել հայոց այբուբենը, մեզ դարեր հայ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում տեղի ունեցավ «Ոսկեծամիկ աշուն» թեմայով ամփոփիչ դաս /Դասվար Լարիսա Խաչատրյան/:
Աշունը մտավ Կապան՝ փռելով իր ծիրանին մայթերին: Ու հանկարծ... բացվեց դասարանի դուռը:
Նա եկել էր վառ գույներով, լի կողովներով: Աշնանային այգու գողտրիկ անկյուն հիշեցնող դասասենյակը զարդարված էր բազմագույն ու խայտաբղետ թուփ ու…
Հոկտեմբերի 23-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտները դասը անցկացրեցին Անի մայրաքաղաքի ավերակների դիտումով: Թվով 32 աշակերտները երկակի տպավորություն ստացան տեսնելով Անի մայրաքաղաքի ավերակները: Դասը սկսվեց տերունական աղոթքով, հետո սովորողները կատարեցին ՀՀ պետական հիմնը: Տրվեցին մանրամասն բացատրություններ Անիի հոգևոր և աշխարհիկ մայրաքաղաք լինելու մասին: Պատմության ուսուցիչ Վարուժան Խաչատրյանը…
Առաջին անգամ Խորվաթիայում լույս է տեսել «Հայկական առածներ» գիրքը խորվաթերեն լեզվով:
Այն հայկական առածների ժողովածու է և ստեղծվել է երեք երկրի ներկայացուցիչների միասնական աշխատանքի շնորհիվ` Հայաստանի, Ռուսաստանի և Խորվաթիայի: Գիրքը հրատարակվել է Սփլիթ քաղաքում Naklada Bošković հրատարակչության կողմից: Գրքի ստեղծման և հրատարակման գործում մասնակցություն են ունեցել. գրքի ներածության հեղինակ և…
Դպրոցի միջոցառումների շարքում վաղուց իր պատվավոր տեղն է գրավել «Ա» տառի շնորհանդեսը: Այս տարի դպրոցի երկու առաջին դասարանները առանձնահատուկ հնչեղությամբ և առանձնահատուկ մոտեցումով էին պատրաստել իրենց միջոցառումները: Դասվարներ Հարությունյանը և Զաքարյանը կարճ ընթացքում բավականին աշխատանք էին կատարել: Այդ էր ապացուցում երեխաների մշակված, սահուն խոսքը, երգերի գեղեցիկ կատարումները: Երեխաների հնչեցրած խոսքում…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հարգելի գործընկերներ, ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 08-Լ հրամանով հաստատվել է «Նախագծային ուսուցման հայեցակարգը և ուսուցիչների վերապատրաստման մոդուլը»: ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի հրամանը և հավելվածը նախարարության պաշտոնական կայքում…
Հեղինակ՝ Ani Hovhannisyan (https://forum.armedu.am/member/9839-ani-hovhannisyan) Այս թեման Անի Հովհաննիսյանի «Ուսուցման արդի մեթոդները որպես սովորողի ուսումնառության մոտիվացիա (https://forum.armedu.am/forum/%D5%AF%D6%80%D5%A9%D5%A1%D5%AF%D5%A1%D5%B6-%D5%B8%D5%AC%D5%B8%D6%80%D5%BF/%D5%B4%D5%A1%D5%BD%D5%B6%D5%A1%D5%A3%D5%A5%D5%BF
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ