Տառերի ուսուցման ավարտին նվիրված միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 դպրոցում մոտենում են վերջնակետին:
Դպրոցի հանդիսությունների դահլիճի բեմում են 2016-17 ուսումնական տարվա 1-ին «Դ» դասարանի աշակերտներն իրենց բազմահմուտ ու փորձառու ուսուցչուհու Սաթենիկ Հովակիմյանի ղեկավարությամբ:
Դահլիճում բոցկլտում էին գիտելիքն ու արվեստը,իրականությունն ու ապագան: Աշակերտների սահուն խոսքն ու արվեստի գեղեցիկ կատարումներն ուսումնական…
Տառերի ուսուցման ավարտի միջոցառումները Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում շարունակվում են:
Բեմահարթակում են առաջին «Ե» դասարանի աշակերտներն իրենց երիտասարդ ուսուցչուհի Լիլիթ Թորոսյանի ղեկավարությամբ:
Ուսումնական տարվա ընթացքում ուսուցչուհու կատարած աշխատանքները տվել են իրենց արդյունքը. աշակերտները գրաճանաչ են, ունեն գիտելիքների անհրաժեշտ պաշար:
Միջոցառումը հետաքրքիր էր և բովանդակալից:
Ա. Հունանյան
ՀՀ ոստիկանության մարզային վարչության պետ,ոստիկանության գնդապետ Լ. Գրիգորյանի ղեկավարությամբ Կոտայքի մարզային ոստիկանությունը վերջերս հանդես է եկել հետաքրքիր և անակնկալ նախաձեռնությամբ:
Ոստիկանությունը որոշել է մեր հավատի մայրաքաղաք Էջմիածին էքսկուրսիա կատարելու միջոցով օգնել սոցիալապես անապահով ընտանիքների երեխաներին, հատկապես այն երեխաներին,ովքեր,սոցիալական պայմաններից ելնելով,երբևէ չեն եղել Էջմիածին քաղաքում,մայր տաճարում,տաճարի հանրահայտ թանգարանում:
Էքսկուրսիային մասնակցում են…
Ապրիլի 25-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոց XԲ դասարանում պատմության ուսուցչուհի Սուսաննա Ադամյանը անցկացրեց բաց դաս՝ նվիրված Գարեգին Նժդեհի կյանքին ու գործունեությանը։
Դասի ընթացքում աշակերտները ներկայացրին Նժդեհի կյանքը, նրա պատգամները, «Ցեղակրոն ուխտերը»։
Ուսուցչուհին հմտորեն կապ ստեղծեց Նժդեհի գործունեության և Արցախյան պատերազմի, ապրիլյան քառօրյա ռազմական գործողությունների միջև։
…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի 8-րդդասարանում անցկացվեց ամփոփիչ դաս Կենսաբանություն առարկայից:
Մրցում են օրգան համակարգերը. աշակերտներից յուրաքանչյուրը ներկայացրեց մեկ օրգան համակարգ։
Բեմականացմամբ ներկայացան բոլոր օրգանները՝ ընդգծելով և կարևորելով իրենց կարևորությունը։
Դասի նպատակն էր ընդգծել , որ մարդու օրգանիզմում անկարևոր օրգան չկա, բոլորը կարևոր են և աշխատում են…
ՀՀ կառավարությունը հաստատել է ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 2017-2018 ուսումնական տարվա՝ ըստ մասնագիտությունների պետության կողմից ուսանողական նպաստների ձևով ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցմամբ (անվճար) և ուսման վարձի մասնակի զեղչի կիրառման իրավունքով (վճարովի) առկա ուսուցմամբ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերով ընդունելության տեղերը: Հատկացվել է 2637 տեղ, որից 137–ը ՀՀ պետբյուջեից…
Մայիսի 2-ին Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս-միջոցառում՝ «Առակս կցուցանե» խորագրով 2ա դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ:Երեխաները երգերի,ոտանավորների և առակների բեմադրություններով սովորեցին լինել ազնիվ,աշխատասեր, բարի, ընկերասեր, արդար ու համեստ, զերծ մնալ չարությունից, պարծենկոտությունից, ծուլությունից, ագահությունից, ապերախտությունից:
Դահլիճի ձևավորումը հավատարիմ էր թեմային: Ծնողները մեծ ոգևորությամբ գնահատեցին ուսուցչի, դպրոցի դերը երեխայի դաստիարակության…
2017 թվականի ապրիլ-մայիս ամիսներին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի VԲ և IXԲ դասարանների բնագիտություն,աշխարհագրություն առարկաների ուսուցչուհի Կարմեն Հարությունյանի նախաձեռնությամբ, տնօրինության աջակցությամբ, անցկացվեցին բաց տեսադասեր «Մթնոլորտ» թեմայի ամփոփում,«Հայաստանի Հանրապետության կլիման» թեմաներով Հրազդանի օդերևութաբանական կայանում /տնօրեն` Աշոտ Սարգսյան/, որին ներկա էին ծնողներ, ուսուցիչներ: Դասապրոցեսի ընթացքում աշակերտները կայանի տնօրենի օգնությամբ…
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև աշխարհահռչակ հայ ծովանկարիչ Հովհաննես Այվազովսկին (200-ամյակ):
2017 թվականի մայիսի 2-ին ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի Ասքանազ Մռավյանի անվան…
ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը «Ի հուշ մեծ Եղեռնի» ծրագրի շրջանակում դեռևս փետրվար ամսից հայտարարել էր մրցույթ, որին մասնակցեցին կենտրոնի տարբեր խմբակների սաներ՝ ներկայացնելով անհատական և խմբային դեկորատիվ-կիրառական արվեստի ճյուղերի բազմաոճ աշխատանքներ: Ուշագրավ էր ռադիոկապի խմբակի սաների կատարած աշխատանքը՝ Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի կողմից «Ընտանիք» կենտրոնին տրված ժամանակավոր հատուկ…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ