ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին հետևելու նպատակով՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոն կատարած այցի ժամանակ ԶԼՄ ներկայացուցիչների հետ հանդիպման ժամանակ անդրադարձել է դպրոցների և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատությունների համալիր զարգացման ծրագրին:
Մեկնաբանելով ուսուցիչների աշխատանքից զրկվելու մասին լուրերը՝ ԿԳ նախարարը…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել «Հայոց լեզու և գրականություն» առարկայի միասնական քննության մեկնարկին՝ Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում տեղակայված քննական կենտրոնում: Այստեղ քննություն էր հանձնում 158 դիմորդ, որոնցից 9-ը չէին ներկայացել քննության: Նախարարը հաջողություն է մաղթել քննությանը ներկա դիմորդներին՝ նշելով, որ գիտելիք ունեցող դիմորդներն անպայման կընդունվեն…
ՀՀ պետական դպրոցներում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) հագեցվածությունը գնահատելու նպատակով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը 2017 թվականին իրականացրել է կարիքի գնահատման հետազոտություն՝ տնօրենների շրջանում:
Հետազոտության նպատակն է ուսումնասիրել դպրոցներում ՏՀՏ համալրվածությունն ու բացահայտել ՀՀ պետական դպրոցների ՏՀՏ կարիքները:
Հետազոտությունն իր առջև դրել է հետևյալ խնդիրները՝
Բուհերի վարկանիշավորման ազգային համակարգի շրջանակներում Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի Կրթության տեղեկատվավերլուծական ծառայության բաժնի աշխատակիցները 2016 թվականին իրականացրել են սոցիոլոգիական հետազոտություն՝ ՀՀ պետական, ոչ պետական և պետական մասնակցությամբ 62 բուհերի ուսանողների և դասախոսների, ինչպես նաև ոլորտային գործատուների շրջանում:
Հետազոտության նպատակն է եղել՝
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր Հայաստանի ազգային պոլիտեխնիկական համալսարանում ներկա է գտնվել Գերազանցության կենտրոնի բացման հանդիսավոր արարողությանը։ Կենտրոնը ստեղծվել է աշխարհահռչակ ֆրանսիական «Շնեյդեր էլեկտրիկ» ընկերության և ռուսական «Տաշիր» ընկերությունների խմբի համատեղ ջանքերով: Գերազանցության կենտրոնը Երևանում բացվում է «Տաշիր» ընկերությունների խմբի կազմում ընդգրկված «Հայաստանի էլեկտրական ցանցեր» ընկերության և ֆրանսիական կազմակերպության միջև Փարիզում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը մասնակցել է Երևանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան թիվ 21 հիմնական դպրոցի մասնակիորեն վերանորոգված մարզադահլիճի բացման արարողությանը, որն իրականացրել է աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը /ԱՀԿ/: Աշակերտական հասարակական կազմակերպությունը ստեղծվել է ՀՀ ԿԳ նախարարության և «Հայաստանի պատանեկան նվաճումներ» կազմակերպության միջև կնքված հուշագրի շրջանակում՝ դպրոցներում ներդրված «Ձեռնարկատիրական և…
Մեկնարկել են 2016-2017 ուսումնական տարվա ավարտական և 2017-2018 ուստարվա ընդունելության միասնական քննությունները:
Միասնական քննությունները կանցկացվեն.
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է աշխատանքային այցով Երևանում գտնվող Գերմանիայի Գյոթեի ինստիտուտի նախագահ, դոկտոր պրոֆեսոր Կլաուս-Դիթեր Լեհմանին:
Ողջունելով հյուրերին՝ ՀՀ ԿԳ նախարարը կարևորել է հայ-գերմանական կրթական համագործակցությունը և առանձնակի ընդգծել Գյոթեի ինստիտուտի ներդրումն այդ ասպարեզում: Շեշտելով, որ Գյոթեի ինստիտուտի հայաստանյան թիմն արդյունավետ և կարևոր աշխատանք…
Ս/թ մայիսի 7-ին և 9-ին «Քվանտ» վարժարանում տեղի ունեցավ «Օժտված երեխաներ – Քվանտ 2017» մրցույթը։ Արդյունքներն ամփոփվեցին մայիսի 20-ին՝ վարժարանի դահլիճում։ Մրցույթի հաղթողները տնօրենության կողմից ստացան հավաստագրեր։
Երևանի պետական համալսարանի և «Քվանտ» վարժարանի ջանքերով կազմակերպվող «Օժտված երեխաների» մրցույթն անցկացվում է արդեն 21-րդ անգամ՝ սկսած 1996 թ․-ից։ Տարեցտարի ավելանում են մրցույթին…
Մայիսի 30-ին Ուրասարի հիմնական դպրոցում ներկայացվեց տարեվերջյան ցուցահանդես. աշակերտները ներկայացրին տարվա ընթացքում «Տեխնոլոգիա», «Երաժշտություն» և «Կերպարվեստ» առարականերից իրենց կատարած աշխատանքները: Ցուցահանդեսում երկայացված էին ձեռքի աշխատանքներ, ասեղնագործություններ, նկարներ... Երեխաներն անհատապես մեկանաբանեցին իրենց աշխատանքները: Հանդիսատեսին ներկայացվեցին նաև երաժշտական համարներ:
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ