ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանն այցելել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարան: Լևոն Մկրտչյանը համալսարանի կայացման և կրթական ոլորտում ունեցած մեծ ներդրման համար նախարարության բարձրագույն պարգևով՝ «Ոսկե հուշամեդալով» պարգևատրել է համալսարանի գլխավոր քարտուղար Ալեքսանդրա Թիրկյուիր Մենսին, վարչաֆինանսական տնօրեն Վաղարշակ Մեյրոյանին և ՀՖՀՀ-ում Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանի կից դեկան…
Լեզուն է ամեն մի ժողովրդի ազգային գոյության ու էության ամենախոշոր փաստը, ինքնության ու հանճարի ամենախոշոր դրոշմը, պատմության ու հեռավոր անցյալի կախարդական բանալին, հոգեկան կարողությունների ամենաճոխ գանձարանը, հոգին ու հոգեբանությունը:
Հ. Թումանյան
ՀՀ ԿԳՆ « Ընտանիք » մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում մայիսի 26-ին տեղի ունեցավ «Անաղարտ պահենք մեր մայրենին» խորագրով…
ՀՀ ԿԳՆ «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնը մայիսի 22-ին 24-ը Շիրակի մարզի Ցողամարգ, Թորոսգյուղ, Գոգհովիտ գյուղական համայնքներում անցկացրեց «Հայկական ազգային պարեր» խորագրով գեղանկարչության ցուցահանդես: Նպատակն էր սաների մոտ ձևավորել ազգային արժեքները պահպանելու ձգտում, զարգացնել դեռահասների ստեղծագործական կարողություններն ու հմտությունները:
Ցուցահանդեսներին ներկա էին «Ընտանիք» կենտրոնի մանկավարժները, վերոնշյալ համայնքների դպրոցների տնօրենները, աշխատակիցներ, ծնողներ,…
Նախագահ Սերժ Սարգսյանն այսօր Մատենադարանի նիստերի դահլիճում մասնակցել է Կրթության գերազանցության ազգային ծրագրին (ԿԳԱԾ) նվիրված միջոցառմանը, որի ընթացքում ամփոփվել է ծրագրի անցած ճանապարհը, ազդարարվել է «Արարատյան բակալավրիատ» նոր կրթական ծրագրով դպրոցների ցանցի ստեղծման մեկնարկը, և ներկայացվել են այդ ծրագրին միացող առաջին դպրոցները՝ Հանրապետության մարզերից և Արցախից:Միջոցառման շրջանակներում Նախագահը շնորհակալագրեր է…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը` ի դեմս նախարարի պաշտոնակատար Լ. Մկրտչյանի և «Մանկավարժական նախաձեռնություն» հայկական ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպությունը` ի դեմս նախագահ Ա. Իսպիրյանի, կարևորելով ՀՀ հանրակրթության բնագավառում նորարարական կրթական տեխնոլոգիաների կիրառմամբ որակյալ կրթության ապահովումը, այսօր ստորագրել են համագործակցության հուշագիր:
ՀՀ ԿԳ նախարարի պաշտոնակատար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հուշագրի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում արդեն բարի ավանդույթ է դարձել յուրաքանչյուր տարի՝ մայիսին, մեծ շուքով անցկացնել 9-րդ դասարանցիների ավարտական հանդեսը:
Աշակերտները հավաքվել էին՝ ոչ թե միմյանց հրաժեշտ տալու (չէ՞ որ նրանք դեռ երկար ճանապարհ են անցնելու միասին), այլ երախտագիտության խոսք ասելու իրենց ուսուցիչներին, սիրելի տնօրեն՝ Զավեն Ստեփանյանին, և դպրոցի յուրաքանչյուր…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում տեղի ունեցավ ամփոփիչ դաս «Իմ հայրենիքը Հայաստանն է» թեմայով: Այն կազմակերպել էր դասվար Կարինե Մարտիրոսյանը: Աշակերտները ներկաներին փոխանցեցին հայրենիքի մասին իրենց պատկերացումները: Դասն ամբողջովին ողողված էր հայրենասիրական շնչով և եռագույն դրոշի գույներով:
Նմանօրինակ դասերը միջոց են ճանաչելու մեր հայրենի բնաշխարհը, պատմամշակութային կոթողները, մոտ…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի 7գ դասարանի դասղեկ Գ.Գաջիյանը կազմակերպել էր հրաշալի տարեվերջյան շոու-ծրագիր «Ուռա՜, արձակուրդներ են» խորագրով: Միջոցառման ընթացքում երեխաները խոսեցին ամառային տոների մասին, խորհուրդներ տվեցին որտեղ կարելի է հանգստանալ, ներկայացրին ամառային սպորտաձևեր, նորաձևություն, եղանակային կանխատեսումներ, իսկ միջոցառման զարդը ամառային արձակուրդն էր, ով բոլոր-բոլորին հրավիրեց իր…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցը կազմակերպել էր հրաշալի և անակնկալներով լի «Վերջին զանգ»:
Դպրոցի տնօրեն Արևհատ Նազարյանը պատվոգրեր հանձնեց իններորդցինեին` «Հայ ասպետ» հեռուստախաղում հաղթելու և Մասիսի տարածաշրջանային ՈՒՀԱ-ում /Ուրախների և հնարամիտների ակումբ/ լավագույնս ներկայանալու համար:
Դպրոցի տնօրինությունը շնորհավորում է իններորդցիներին, մաղթում հաջողություններ և նորանոր ձեռքբերումներ:
2017 թվականի մայիսի 27-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցի կենսաբանության ուսուցչուհի Մարիամ Թովմասյանը արշավ էր կազմակերպել յոթերորդ դասարանցիների հետ դեպի մայր բնություն։ Նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել տեղանքի դեղաբույսերի և միջատների բազմազանությանը։ Արշավականներն ուղևորվեցին Գութանասար, ականատես եղան լեռան ստորոտի և մարգագետնային ֆլորային, հանդիպեցին բազմազան միջատների, տեսան նրանց զարգացման տարբեր փուլերը։ Լսեցին լորի, խաղտտնիկի,…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ