Արմավիրի Մ. Սիլիկյանի անվան հ.6 հիմնական դպրոցում ապրիլի 19-ին անգլերենի վաստակաշատ ուսուցչուհի Մ.Խաչատրյանը անցկացրեց «Նորաձևություն» թեմայով միջոցառում: Միջոցառմանը ներգավված էին շուրջ 47 աշակերտներ տարբեր դասարաններից: Միջոցառումն անցկացվեց ամբողջությամբ անգլերեն լեզվորվ և ասմունքով, այն առանձնանում էր իր յուրօրինակությամբ: Աշակերտները ներկայացան իրենց պատրաստած գեղեցիկ և արտասովոր հագուստներով: Միջոցառումը եզակի էր ինչպես իր…
Այսօր Երևանի «Արմենիա Մարիոթ» հյուրանոցում հրավիրված մամուլի ասուլիսի ընթացքում ազդարարվել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության /GIZ/ «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և զարգացում Հարավային Կովկասում» նոր ծրագրի մեկնարկը: Ասուլիսին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը, ՄՀԶ ՄԿՈՒ ՀԿ ծրագրի տնօրեն Կատյա Կամերերը, ՄՀԶ ՄԿՈՒ ՀԿ հայաստանյան…
Կապանի N5 հիմնական դպրոցում ազգային գրադարանային շաբաթի կապակցությամբ պլանով նախատեսված հետաքրքիր աշխատանքներից «Հեքիաթին հյուր» կրտսեր դպրոցում, Ստեփան Զորյանի` «Մի գիշեր անտառում» պատմվածքի քննարկումները, «Մեր Մեծերը» շարքից` «Վահան Թեքեյան», կլոր սեղանները, զեկուցումները և գրքին, դպրությանը նվիրված մեծարումներին հաջորդեց բաց դասը 6-րդ «բ» դասարանում: Դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժ, այժմ գրադարանավարուհի Նորա…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին նվիրված միջոցառում՝ «Կանչե՛, Կռունկ» խորագրով: Միջոցառումը Հայոց ցեղասպանության Սուրբ նահատակների հիշատակի արարողություն էր, որին ներկա էին նաև Սյունիքի մարզպետարանի նեկայացուցիչներ, N զորամասի ծառայողներ, հյուրեր, ծնողներ: Արարողությունը սկսվեց դպրոցի նախասրահից,որտեղ Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակին նվիրված խաչքար-հուշարկոթողի մոտ տեղի ունեցավ ծաղկադրման արարողություն: Աշակերտները հայտնի…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ապրիլի 20-ին կազմակերպվեց բնապահպանական միջոցառում, որը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին և կրում էր «Անմոռուկ - 2017» խորագիրը: Դպրոցի տարածքը համալրվեց 60 նոր ծառերով ու թփերով: Միջոցառման նպատակն էր ներգրավել սովորողներին հասարարական աշխատանքներում, նպաստել նրանց համագործակցային կարողությունների զարգացմանը: Ծառերը տնկելուց զատ աշակերտները պատրաստակամություն հայտնեցին պարբերաբար շարունակական…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ստորագրվել է համագործակցության հուշագիր նախարարության և Հայաստանում Սանկտ-Պետերբուրգի պետական համալսարանի շրջանավարտների ակումբի միջև:
Հուշագրի նպատակն է նպաստել Հայաստանի գիտակրթական և գիտահետազոտական ներուժի հզորացմանը, կրթության և գիտության ոլորտում Հայաստան – Սանկտ-Պետերբուրգ կապի խթանմանը, աջակցել Սանկտ-Պետերբուրգում ուսումնառության ընթացքում ի հայտ եկած խնդիրների լուծմանը:
Նախարարությունը պատրաստակամություն…
Ապրիլի 14-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի 3Գ դասարանում անցկացվեց բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից: Դասը վարում էր դասվար Վ. Խումարյանը: Դասի թեման էր «Ժամանակի չափման միավորներ և կապը դրանց միջև»: Դասը կառուցված էր նախագծման մեթոդով: Ուսուցչուհին իր սաների հետ նախապես հետազոտական ծավալուն աշխատանք էր կատարել՝ հավաքելով…
Ապրիլի 7-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի մարդաշատ մարզադահլիճի պատերի ներքո ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Լ. Սողոմոնյանն անցկացրեց «Սպորտլանդիա» մարզական միջոցառում, որի մասնակից թիմերն էին ` IIIա և IIIբ դասարանների «Արևներ» և«Արծիվներ»-ը: Օլիմպիական տրամադրող երգի ներքո մասնակից թիմերը ներկայացրեցին իրենց նշանաբանները և շարային քայլքով շարժվեցին իրենց համապատասխան տեղերը : Մասնակից թիմերին ոգևորելու…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում միջոցառում էր` «Դու պիտի վրեժ առնես ապրելով» խորագրով: Միջոցառումն սկսվեց դպրոցի զինղեկ Ա. Նորեկյանի բացման խոսքով: Հայտարարվեց լռության րոպե: Դպրոցի կամարների տակ հնչում էին համապատասխան երգերի ղողանջներն ու պարուրում սովորողների հոգիները, որոնք առանձնահատուկ ակնածանքով խոնարհել էին գլուխներն ու ականջալուր էին այն ամենին,…
Ապրիլի 24-ին ոգեկոչման և խնկարկման օր էր Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին: Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ ու հույզերով էին հավաքվել դպրոցի բակում, Մեծ եղեռնին նվիրված երգերով, պարերով ու ասմունքով կերտեցին մեր ժաղովրդի պատմության արյունոտ հատվածն ու հավատի կերոն վառեցին վաղվա օրվա նկատմամբ:…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ