Հայաստանի գրողների միությունում տեղի է ունեցել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հանդիպումը ՀԳՄ նախագահության անդամների հետ: Քննարկվել են «Գրականություն» և «Մայրենի լեզու» դասագրքերի հրատարակմանն առնչվող, ինչպես նաև բազմաթիվ այլ հարցեր: Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ առկա են մի քանի լուրջ ուղղություններ, որտեղ ստեղծագործական միությունների օգնության կարիքը հստակ զգացվում…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել տեսադասերի և հեռավար կրթության հարցերով զբաղվող աշխատանքային խմբի հերթական խորհրդակցությունը, որը վարել է նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը: Խորհրդակցությանը մասնակցել են ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետը, տեսադասերի կազմակերպման մենթորությունը ստանձնած առաջատար դպրոցների տնօրենները: Խորհրդակցությանը հրավիրված է եղել նաև AVC ընկերության ներկայացուցիչը: Ընկերությունը հեռավար կրթության…
Կոտայքի Ս.Վարդանյանի անվան միջնակարգ դպրոցում կայացավ Հայոց Բանակի 25 ամյակին նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել էին զինղեկ Ե.Հարությունյանը և ԴԱԿ Հ.Ավետիսյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի պատանի երկրապահները, 1-ին և 10-րդ դասարանի աշակերտները:
Միջոցառումն անցկացվեց բարձր մակարդակով: Երեխաները մեծ լրջությամբ և ոգևորվածությամբ կարողացան արտահայտել իրենց սերը և նվիրվածությունը հայրենիքին, հուզվեցին և հուզեցին…
Զինվո՛ր, դու ես մեր անկախության դրոշակակիրը:
Դպրոց-բանակ կապն ամրապնդելու, զորամասի հետ սերտ համագործակցելու, ինչպես նաև զինծառայողների ռազմահայրենասիրական ոգին բարձր պահելու համար հունվարի 31-ին բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Սիսիանի ավագ դպրոցի տնօրինության կողմից անցկացվեց միջոցառում Սիսիանի N 60913 զորամասում:
Միջոցառումն ուղեկցվեց հայրենասիրական բանաստեղծությունների, երգերի ուղեկցությամբ՝ անդրադառնալով մեր ժողովրդի անցած հերոսական ուղուն՝…
Ավարտվեց ՀՀ մարզային դպրոցների՝ «Արարատյան բակալավրիատ» նոր հայալեզու և միջազգայնորեն ճանաչված ծրագրին անդամակցելու առաջին՝ դիմում-հայտերի փուլը, որը մեկնարկել էր դեկտեմբերի 20-ին։
Այսպիսով` ՀՀ մարզերի՝ ավագ բաղադրիչ ունեցող 54 դպրոց (28 ավագ, 23 միջնակարգ դպրոց և 3 վարժարան) ցանկություն է հայտնել իր կրթօջախում առաջարկել Արարատյան բակալավրիատի ծրագիրը:
Այս…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում «Հումանիտար առարկաների մ/մ միամսյակի» շրջանակներում առաջին դաս-միջոցառումը տեղի ունեցավ Vբ դասարանում (անգլերեն լեզվի ուսուցչուհի Լարիսա Ղազարյան): Թեման՝ «Չորս փոքրիկ կատուները»:
Նպատակը` սովորողի մոտ բանավոր խոսքի, միմյանց հետ շփվելու, օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունների ձևավորումն ու զարգացումը: Կարևոր խնդիր և նպատակ է նաև սովորողի մոտ ստացած գիտելիքների…
Արմավիրի Ռ. Եղոյանի անվան հ.1 ավագ դպրոցում վերսկսվել է մասնագիտական կողմնորոշման դասընթացը: Փետրվարի 1-ին «Անձի ինքնաճանաչում, ինքնաբացահայտում» խորագրով դասղեկի ժամ անցկացվեց Xh դասարանում: Դասընթացի ընթացքում մասնակիցները սովորեցին` ինչպես կատարել SWOT վերլուծություն (S=Strengths ուժեղ կողմեր, W=Weaknesses թույլ կողմեր, O=Opportunities հնարավորություններ, T=Threats- ռիսկեր): Նպատակը՝ սեփական անձի ինքնաբացահայտման ձևերի, մեխանիզմների, ուժեղ և թույլ…
Հայոց բանակի 25-ամյակի նախօրյակին Մասիսի հ.5 ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը այց էր կազմակերպել №109 զորամաս և Եռաբլուր: Սովորողները շրջեցին զորամասում, ծանոթացան զորամասի առօրյային, զինվորներին հղեցին իրենց հետաքրքրող հարցերը, նաև ցուցադրեցին իրենց գիտելիքները ` զենք քանդել-հավաքելով, օրապահի պարտականությունների ու փաստաթղթերի մասին խոսելով: Վերջում սովորողները հրամանատարությանը հանձնեցին փոքրիկ հուշանվեր և մաղթեցին խաղաղ…
Հունիսի 27-ին Մասիսի հ.5 ավագ դպրոցի XII բնագիտական դասարանում տոնական տրամադրություն էր: Դասարանը պատրաստվում է դաս-միջոցառման` նվիրված բանակի 25-ամյակին: Դաս-միջոցառումը կազմակերպել էին հայ գրականության ուսուցչուհի Դ.Առաքելյանը և ռազմագիտության ուսուցիչ Ց.Հովհաննիսյանը: Հայ գրականության դասի թեման «Սասունցի Դավիթ» էպոսի ամփոփումն էր: Ուսուցչուհին իր ելույթում նշեց,որ այսօրվա երիտասարդությունը Սասնա դյուցազունների գործի շարունակողներն են,նրանք…
Դու խիզախ ես, անվախ, հպարտ ու գիտուն:
Դու մեր այսօրվա սահմանն ես, վաղվա` երկրի տերը: Այս դժվար օրերին դու կանգնեցիր ոխերիմ ու անարգ թշնամու առաջ, կանգնեցիր անսասան, հպարտ ու աներկբա: Քո կողքին են ավագ ընկերդ, դասախոսդ ու ուսուցիչդ, հայրդ ու հորեղբայրդ: Մենք միասին ենք, մենք հզոր ենք, մենք պայքարում ենք…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ