Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 7-ին տեղի ունեցավ «Սպորտլանդիա» տարրական դասարաններում:
Կազմակերպված միջոցառման նպատակը մարզական խաղերի միջոցով ցածր դասարանների աշակերտների ֆիզիկական դաստիարակությանը և առողջ ապրելակերպի նպաստելն էր:
Տնօրեն Ն. Կոստանդյան
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին ուղղած գրությունով Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) կատարած աշխատանքների և համագործակցության շարունակականության մասին է տեղեկացրել ու շնորհակալություն հայտնել ԼՂՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարը:
Գրությունում ներկայացված են առաջին եռամսյակում ԿՏԱԿ-ի՝ Արցախի Հանրապետությունում (ԱՀ) իրականացրած աշխատանքները.
Գավառի ավագ դպրոցում իրականացվեց «Առաջին անգամ ընտրող» նախաձեռնությունը 10-12- րդ դասարանների աշակերտների ակտիվ մասնակցությամբ: Սեմինարավար ուսուցիչներ Ն. Ղուլոյանը և Ա. Զոլյանը ներկայացրին ծրագրի նպատակներն ու խնդիրները: Սեմինարի 2-րդ մասը սիմուլյացիոն խաղի միջոցով ընտրական գործընթացի մինի մոդելի կազմակերպումն ու իրականացումն էր: Այդ նպատակով կատարվեց դերային բաշխում՝ թեկնածուներ, հանձնաժողովի անդամներ, վստահված անձինք, դիտորդներ,…
Ապրիլի 5-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը լցվեց գարնանային գույներով: Նարե Հակոբյանն իր ուսումնական պրակտիկան անց էր կացնում հարազատ կրթօջախում և որպես գործունեության ավարտ կազմակերպեց գրական երաժշտական համադրություն «Spring Party» խորագրով` տարբեր դասարանների աշակերտների մասնակցությամբ:
Դպրոցի նախկին սանն իր սաների գեղեցիկ արտասանություններով և նրբաճաշակ լուծումներով հիացմունք պատճառեց հանդիսատեսին:
…Առավոտյան ժամը 8-00-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի սպորտային հրապարակը իրենց ներկայությամբ զուգել են 1-9-րդ դասարանների աշակերտները։
Այսօր ինքնակառավարման օր է։
Այսօր ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների ծանրաբեռնվածությունն աշակերտական խորհուրդը կիսել է մանկավարժական խորհրդի հետ։
Օրեր առաջ ուսուցիչներն ընտրել էին իրենց փոխարինողներին, միասին կազմել աշխատանքային պլանները և օրվա աշխատանքների հիմնական մասը կատարեցին ոգևորված սաները։
…Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցի նախակրթարանի դաստիարակ Նոնա Բեժանյանը իր սաների հետ կազմակերպել էր բաց-պարապմունք «Ի՞նչն է երկնքից բարձր» խորագրով: Պարապմունքի ընթացքում երեխաների մեջ պատկերացում ձևավորվեց Արեգակնային համակարգի մասին: Երեխաները կատարեցին ճանապարհորդություն դեպի Արեգակնային համակարգի զարմանահրաշ աշխարհը: Նրանք ներկայացրեցին «տիեզերքի բնակիչներին», կատարեցին առաջադրանքներ, արտասանեցին ոտանավորներ, երգեցին: Փոքրիկները խոսում էին ազատ,…
Ապրիլի 7-ին Լոռու մարզի Ուրասարի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Արմեն Մխեյանը Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի 5-րդ դասարանցիների համար կազմակերպել էր հեռավար դաս՝ «Կոտորակների գումարումը» թեմայով: Ձորագյուղի հիմնական դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Արիգա Մելքոնյանի և նույն դպրոցի աշխարհագրության ուսուցիչ Նարեկ Արզումանյանի անմիջական օժանդակությամբ երկու դպրոցի աշակերտները հնարավորություն ստացան ծանոթանալու միմյանց հետ, մասնակիցը դառնալու…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում 2017թ. ապրիլի 6-ին տեղի ունեցավ մայրության և գեղեցկության տոնին նվիրված միջոցառում: Հնչեցին գարնանաբույր երգեր, հոգեթով բանաստեղծություններ, պարեր, բարեմաղթանքներ՝ համեմված սիրով, նազանքով ու քնքշությամբ, որովհետև խոսքը վերաբերվում էր աշխարհի սուրբ ու գեղանի մայրերին:
Տնօրեն Նելլի Կոստանդյանը շնորհավորեց բոլորին այս գեղեցիկ տոնի առթիվ, մաղթելով՝ առողջություն , երջանկություն,…
Ապրիիլի 4-ին Չարենցավանի հ.3 հիմնական դպրոցի համակարգչային դասասենյակում դասվարի ժամ էր: Դասվար Ասյա Երիցյանը «Երեխան և համակարգիչը» թեմայի շուրջ կազմակերպել էր զրույց-պարապմունք: Դասվարի ժամին ներկա էին հոգեբանը, փոխտնօրենները, ծնողներ, ուսուցիչներ: Դիտեցին «Անվտանգ համացանց», «Ինչպես ճիշտ նստել...» տեսանյութերը, որից հետո կազմակերպվեց քննարկում, ինչպես նաև աշակերտները գործնականորեն փորձեցին կիրառել տեսանյութում կիրառված կանոնները:
…ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Հոա-Բին Աճեմյանին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության ոլորտում ԵՄ աջակցության հնարավոր ուղղություններն ու հիմնական գերակայությունները: Շնորհակալություն հայտնելով Եվրոպական Միությանը կրթության բարեփոխումների գործընթացին ցուցաբերված աջակցության համար՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ այս փուլում առաջնայինի…
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ