Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում հունվարի 31-ին տեղի ունեցավ միջոցառում ««Երաժշտություն»,«Տեխնոլոգիա», «Կերպարվեստ» առարկաների դրվածքը դպրոցում» խորագրով: Այն կազմակերպել էին երաժշտության ուսուցչուհի Մարինե Գրիգորյանը, տեխնոլոգիայի ուսուցչուհի Ադիկ Արզումանյանը և կերպարվեստի ուսուցիչ Արա Ալեքսանյանը: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտների համակողմանի և ներդաշնակ զարգացումը, գեղագիտական ճաշակի դաստիարակումը, սեր դեպի մարդը, մարդու արտաքին և ներքին…
Յուրաքանչյուր ազգ յուրովի է հպարտանում իր ունեցածով: Մեր ազգը հպարտանալու շատ հիմքեր ունի, սակայն այսօրվա հպարտանքի ամենաարժանը հայոց բանակն է, որն իր 25-ամյա ճանապարհն անցավ թոհ ու բոհի մեջ, չծնկեց, այլ մաքառեծ, հաղթեց, հերոսացավ:
Հերոսացած հայոց բանակի գովքն էր հնչում Թեղուտի միջնակարգ դպրոցի դահլիճում և բոլոր ունկնդիրների աչքերից արցունք քամում,…
2017 թ. հունվարի 23-27-ը ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցի 2-9-րդ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակին:
Ուսուցիչները և աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ և խանդավառությամբ դասղեկի ժամերը վերածել էին փոքրիկ միջոցառումների: Նրանք պատրաստել էին հայրենասիրական երգեր, բանաստեղծություններ, գեղեցիկ պարային համարներ: Յուրաքանչյուր դասարան…
ՌԴ Օմսկ քաղաքի հայկական համայնքի կազմակերպած միջոցառումը տեղադրված է ռուսերեն էջում:
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում 30.01.2017թ. կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում. Թեման՝ «Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները»:
Նպատակը. Ծանոթացնել երեխաների իրավունքների հիմնական խմբերին և որոշ պարտականություններին, նպաստել, որ հասկանան և տարբերակեն երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում:
Սեմինար-քննարկմանը ներկա էր Կապանի Մանկական կենտրոնի հոգեբանը, ով սիրով պատասխանեց ծնողներին…
Իջևանի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված Հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառումն ուներ ռազմահայրենասիրական մեծ նշանակություն, հավատ ու սեր հայրենիքի ու նրա ապագայի նկատմամբ:
Միջոցառումը համեմված էր ազգային երգ ու պարով, հայրենասիրական ոգով ներշնչող բանաստեղծություններով: Հայոց հզոր բանակի սխրագործությունն էր թևածում դահլիճում: Հերոս զինվորների հիշատակին նվիրված բեմադրությունը հուզմունք ու թախիծ սփռեց...
Միջոցառումը կազմակերպվել էր դպրոցի…
Գավառի ավագ դպրոցի ուսուցիչները և աշակերտները «հայոց բանակ էին ճանապարհում Դավիթ Գնդոլյանին»: Ծնողների բարեմաղթանքները, հարազատների և ընկերների քաջալերանքը, ուսուցիչների ոգեշնչումը խառնվել էին իրար:
Դավիթը հպարտորեն հնչեցրեց զինվորի երդումը, իսկ աշակերտները ներկայացրին հայոց բանակի և զինվորների պարտականությունները:
Դերային խաղն այնքան հուզիչ և բնական էր, որ հուզված ներկաների աչքերին նկատվեց արցունքներ:
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցում հունվարի 27-ին անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված հայոց բանակի կազմավորման 25-րդ տարեդարձին:
Օրը տոնական է: Փողփողում է Հայոց եռագույնը: Ներս են մտնում զինվորական համազգեստ հագած աշակերտները, նրանք քայլում են հպարտ ու հաստատուն՝ «Ես եմ քո վաղվա զինվորը» անբեկանելի խոսքը շուրթերին: Սիրտդ լցվում …
2017 թվականի հունվարի 25-ից 31-ը Կոտայքի մարզի Արզնիի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցան մի շարք միջոցառումներ՝ նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին։
Դպրոցում անցկացվեցին՝ ստեղծագործական աշխատանքների ցուցահանդես, մրցույթ-շարադրություն «Իմ եղբայրը զինվոր է» վերնագրով, մրցույթ-վիկտորինա «Ես ապագա զինվոր եմ» խորագրով։
Հունվարի 27-ին Արզնիի միջնակարգ դպրոցի տնօրենի գլխավորությամբ դպրոցի զինղեկը, աշակերտները, ուսուցիչներն ու ծնողներն այցելեցին…
Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է ունենանք ուժեղ, հզոր և ինքնուրույն բանակ, ազգային գաղափարներով տոգորված, ազգային արժեքներն արժանապատվորեն կրող ազգային բանակ:
Եթե ուզում ենք ուժեղ, հզոր և ինքնիշխան պետություն լինել, պետք է կարողանանք ոչ միայն ստեղծել ու կերտել այդ բանակը, այլև սրբորեն պահել ու…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ