Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 26-ին ամփոփիչ բաց դաս էր 8ա և 8բ դասարանների միջև: Դասը անցկացրեց աշխարհագրության ուսուցչուհի Տ. Հարությունյանը: Դասի թեման էր ճանապարհորդություն դեպի հեքիաթային Հնդկաստան և Չինաստան: Աշակերտները ներկայացրեցին Հնդկաստանի և Չինաստանի՝ տնտեսությունը,բնակչությունը,մշակույթը և դիցաբանությունը:Դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու պետությունների միջև: Աշակերտները հետաքրքիր…
Ապրիլի 27-ին ՀՀ Գեղարքունիքի մարզի Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրոցի աշակերտները մասնակցեցին ՀՀ մարզերի, Երևան քաղաքի և ԼՂՀ-ի հանրակրթական դպրոցների 4-7-րդ դասարանների միջև կազմակերպված <<Սպորտլանդիա 2017>> մարզական միջոցառմանը: Մրցույթը բաղկացած էր բազմազան վարժություններից և խաղերից: Խաղային բոլոր ձևերում դպրոցի աշակերտները /մարզիչներ` Հ. Խաչատրյան, Ս. Պետրոսյան/ ունեցան փայլուն արդյունքներ`…
Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի առթիվ ապրիլի 23-ի երեկոյան արդեն ավանդական դարձած ջահերով երթին մասնակցեցինք նաև մենք`Գավառի ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ և ուսուցիչներ: Այնքան տարբեր զգացմունքներ էին պատել մեր հոգիները, որ դժվար է առանձնացնել որևէ մեկը: Հայրենասիրություն, ցավ, ոգեկոչում, ցասում, հուզում և հպարտություն :Հպարտություն ազգիս երիտասարդ սերնդի համար, որը…
Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտներ Հարություն Գևորգյանը, Մարիամ Հակոբյանը, Հովհաննես Սաղաթելյանը, Ռոզա Խաչատրյանը և Սեդա Միրիբյանը, մասնակցելով ‹‹Պատանի հրշեջ›› մարզական առաջնության մարզային փուլում, հաղթեցին ու ընդգրկվեցին Գեղարքունիքի մարզը ներկայացնող հավաքական թիմի կազմում: Մեր պատանի հրշեջները առաջնության հանրապետական փուլում էլ բավականին լավ արդյուք ցուցաբերեցին: Նրանք գրավեցին 4-րդ պատվավոր տեղը /թիմերի ընդհանուր քանակը՝ 12/…
«Ես ավելի շատ վախենում եմ Մխիթարյանների տպագրական գործիքներից, քան` հայ ֆիդայինների զենքերից»:
Սուլթան Աբդուլ Համիդ
ՀՀ սփյուռքի նախարարությունը Հայաստան-Սփյուռք գործակցության պետական քաղաքականության շրջանակներում իրականացնում է «Մեր մեծերը» ծրագիրը, որի նպատակը նոր ձևավորվող սերնդի մեջ հայրենասիրության արմատավորելն ու հայապահպանության նպաստելն է:2017 թվականի «Մեր մեծերը» ծրագրում ընդգրկվել է նաև Վենետիկի Մխիթարյան Միաբանությունը…
Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմն. դպրոցի VIա դասարանը (դասղեկ Ա. Մարգարյան) իր «Պայքարողն ապրում է, եթե նույնիսկ մեռնում է» միջոցառմամբ վերստին հաստատեց, որ հայի ապրելու և գոյությունը շարունակելու իրավունքը այդ իրավունքը ծնող ուժն է, ազատ ու անկախ ապրելու իր կամքը,իր նահատակներին ոգեկոչելու և հզոր հայրենիք կերտելու գաղափարը…
Այս տարի Հայաստանի դպրոցների աշակերտուհիները հնարավորություն ունեցան մասնակցել ԿԱԻ-ի Ինֆորմատիկայի և տեղեկատվական տեխնոլոգիների բաժնի և «Կանայք և տեղեկատվական հասարակությունը» ՀԿ-ի կողմից կազմակերպված «Աշխարհի խոշորագույն ձեռներեցության մրցույթը աղջիկների համար» ծրագրին:
Խ.Աբովյանի անվան ՀՊՄՀ հենակետային վարժարանը մասնակցում է այդ ծրագրին՝ ներկայացնելով RINGS թիմը: Շատ աշակերտներ և ուսանողներ (հատկապես մարզերի) իրազեկված չեն Հայաստանում և արտերկրում…
Անհնարին է պատկերացնել մեր կյանքը առանց համացանցի, որտեղ թվում է չկան սահմաններ և թվում էթե ամեն ինչ կարող ես անել:
Զարգանում է համացանցը, միևնույն ժամանակ համացանցում ավելանում են վտանգների տեսակներն ու քանակը, ինչպես նաև օգտվող երեխաների քանակը:
Երեխաների անվտանգությունը համացանցում մեծ խնդիր է: Նրանք հաճախ անտեսում են հնարավոր վտանգները: Իրազեկված…
Այսօր Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան №11 հիմնական դպրոցի համակարգիչների կաբինետում «Օգնենք երեխաներին» հասարակական կազմակերպության կողմից դպրոցում ներառական և հատուկ կրթություն ստացող VIII-IX դասարանների աշակերտների հետ «Մասնագիտական կողմնորոշում» թեմայով անցկացվել է սեմինար-պարապմունք, որը վարում էր կազմակերպության ներկայացուցիչ Անահիտ Երնջակյանը:
Պարապմունքի նպատակն էր օգնել երեխաներին ճիշտ ընտրելու ապագա մասնագիտությունը:
Սեմինար-պարապմունքին մասնակցում…
Գարնանային ուժեղ քամին չխանգարեց դպրոցի շրջակայքի բարեկարգման նպատակով 2017թ. ապրիլի 22-ին տնօրենության կողմից հայտարարված շաբաթօրյակի իրականացմանը:
Բարձր տրամադրությամբ դպրոց եկած աշակերտները և դասղեկները ձեռնամուխ եղան դպրոցի շրջակայքի մաքրման աշխատանքներին:
Նախապես կատարվել էր աշխատանքի բաժանում. յուրաքանչյուր դասարան գիտեր իր անելիքը:
Շաբաթօրյակին մասնակցում էին նաև ծնողներ, ուսուցիչներ:
Կատարված…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ