Համաձայն ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով հաստատված «2016-2017 ուսումնական տարվա գիտելիքների ստուգման, պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման, անցկացման աշխատակարգի և ժամանակացույցի»՝ դեկտեմբերի 26-ին հանրակրթական ավագ և միջնակարգ դպրոցներում տեղի է ունեցել 12-րդ դասարանի աշակերտների «Հայոց լեզու և հայ գրականություն» առարկայի գրավոր ավարտական քննությունը: Քննական թեստերը ժամանակին տրամադրվել են…
Հոկտեմբերին ձևավորված Տավուշի մարզի Բերդավան և Հաղթանակ համայքների երեխաների շահերի պաշտպանության խմբի անդամների համար կազմակերպվեց նոր դասընթաց կարիքների գնահատման ու տվյալների հավաքագրման ու մշակման վերաբերյալ: Դասընթացի նպատակն էր ծանոթացնել հանրային ծրագրի կառուցվածքի ու իրագործման ճանապարհների, խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ հասարակական հարցումների պատրաստման ու մշակման եղանակներին ու գործիքակազմին: Ուսումնասիրելով ծրագրի բովանդակությունը…
«Ազգային վեպը հայր նախնիներից մեզ հասած սահմանադրության , հավատամքի սրբազան գիրք է»։
Լ․ Խեչոյան
Հայի տեսակի բնութագրում, ազգային դիմանկարի ստեղծում, ինքնաճաչում, հայ մարդուն ողջ գիտակցական կյանքում ուղեկցող բարոյական արժեքների գնահատում և վեհացում․ահա այն բարձր գաղափարները, որոնք գունի ու գծի, երգի ու բեմականացման, բանավեճի և սահիկահանդեսի միջոցով հաստատեցին Շիրակի մարզի Նոր…
Տավուշի մարզում գործող ԻՄՓԱՔԹ երիտասարդական ակումբների գործունեության մաս է կազմում միջհամայնքային նախաձեռնությունների կազմակերպումը: Արդեն մի քանի անգամ կազմակերպվել են մարզական, մշակութային և կրթական միջոցառումներ: Ազատամուտ, Խաշթառակ և Այգեհովիտ համայնքներում գործող ԻՄՓԱՔԹ ակումբները նախաձեռնեցին «Գիտելիքը միավորում է» միջակումբային ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը, որին մասնակցեցին 11 անդամ յուրաքանչյուր ակումբից։ Այն նաև միջհամայնքային ուսումանական ծառայության…
Դեկտեմբերի 23-ը դպրոցի 8-9 դասարանների սովորողների համար յուրահատուկ օր էր՝ «Ամանորյա ուրախ դիմակահանդես», որն անցավ ուրախ և ջերմ մթնոլորտում: Երեխաները նախապատրաստվել էին՝ ներկայացնելով իրենց դասարանական ողջույն-ելույթները,հանդես եկան «Դիմակների շքահանդեսով»:
Դպրոցի աշակերտներին իր Ամանորի բարեմաղթանքն ուղղեց տնօրեն Արևհատ Նազարյանը:Միջոցառման կազմակերպիչները նախապատրաստել էին երեխաների համար ուրախ ու զվարճալի խաղեր,մրցույթներ,սահմանվել էին…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում ամանորյա շունչը զգացվում էր տոնական տեսք ստացած միջանցքներից, դասարաններից: Հետաքրքրիր իրարանցումն հուշում էր, որ նախապատրաստվում է երեխաների համար ամենասպասված միջոցառումը՝ Ամանորի հանդեսը: Դեկտեմբերի 21-23-ը I-IX դասարանի աշակերտները իրենց մեծ և լուսավոր սրահներում սկսեցին Ամանորին նվիրված հույզերի ու երազների հեքիաթը:
Երեխաները ոչ միայն հմտորեն կարողացան ներկայացնել իրենց…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված տարեվերջյան մամուլի ասուլիսի ընթացքում նախարար Լևոն Մկրտչյանն ամփոփել է 2016 թվականին կատարված աշխատանքները: Նախքան ոլորտում կատարված հաշվետվությանն անցնելը՝ նախարարը շնորհակալություն է հայտնել լրատվամիջոցներին՝ ողջ տարվա ընթացքում կրթության հարցերն ուշադրության կենտրոնում պահելու համար: Անդրադառնալով նախարարության տարեկան գործունեությանը` Լևոն Մկրտչյանն ընդգծել է, որ կատարված աշխատանքի ամենամեծ…
Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական դպրոցում դեկտեմբերի 19-ին կազմակերպվել էր «Կյանքս կտամ հայրենիքիս, սերս՝ մայրերին» խորագիրը կրող միջոցառում՝ նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմի հերոսներին: Միջոցառմանը ներկա էին ՀՀ ԱԺ փոխնախագահ Հ. Նաղդալյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Ռ. Մուրադյանը և Ն. Նահապետյանը, ապրիյան քառօրյա պատերազմում զոհված Գոռ Կիրակոսյանի ծնողները, հայոց բանակում ծառայություն անցնող զինվորների…
Դեկտեմբերի 9-ին Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Կողեսի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը: Դասի թեման էր «Մեխանիկական տատանումներ»: Դասն անց էր կացվում նորագույն տեխնոլոգիաների կիրառմամբ: Դասի ողջ ընթացքում կիրառվեց էլեկտրոնային գրատախտակ: Սահիկահանդեսի միջոցով ուսուցչուհին ամփոփեց…
Չնայած 2016-17 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակը մոտենում է իր ավարտին, բայց դրանով չի թուլանում ուսումնական գործընթացը Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում:
Բազմաբնույթ միջոցառում-հաշվետվությունները շարունակվում են. ուսումնական կիսամյակի աշխատանքներն ամբողջանում են իրենց արդյունքներով:
Առաջավոր փորձի հերթական բաց դաս էր III Ա դասարանում: Դասը վարում էր փորձաշատ մանկավարժ, իր մասնագիտության…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ