Ապրիլի 24-ին ոգեկոչման և խնկարկման օր էր Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում: Միջոցառումը նվիրված էր Հայոց ցեղասպանության 102-րդ տարելիցին: Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ ու հույզերով էին հավաքվել դպրոցի բակում, Մեծ եղեռնին նվիրված երգերով, պարերով ու ասմունքով կերտեցին մեր ժաղովրդի պատմության արյունոտ հատվածն ու հավատի կերոն վառեցին վաղվա օրվա նկատմամբ:…
Ապրիլի 24-ին Սևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հ.1 հիմնական դպրոցում «Զանգերը դեռ ղողանջում են» խորագրով հուշ-ցերեկույթ էր` նվիրված Մեծ եղեռնի զոհերի 102-րդ տարելիցին:
Ցերեկույթին մասնակցում էին դպրոցի 3-9-րդ դասարանների աշակերտները, որոնք կարողացան ներկաներին տեղափոխել 1915թ. արյուն, ջարդ, կոտորած, սով, գաղթի ճամփա…
Ու արյուններ կհոսին…
Աշակերտները ասմունքեցին, երգեցին, պահանջեցին ճանաչում.
Մենք ենք…
Մոսկվայի «Վերածնունդ» հայկական կիրակնօրյա դպրոցում կազմակերպված՝ Ցեղասպանության 102-րդ տարելիցի միջոցառումների շարքի մասին՝ ռուսերեն բաժնում:
Գերմանիայի Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլները, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը և ՀՀ-ում Գերմանիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Մաթիաս Քիսլերը այցելել են Երևանի պետական հումանիտար քոլեջ, որտեղ ներկայացվել է Գերմանիայի կառավարության աջակցությամբ իրականացվող կրթական երկու նախագծերի մեկնարկը: Երևանի պետական հումանիտար քոլեջը պաշտոնապես միացել է Գերմանական միջազգային…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Գերմանիայի Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլների գլխավորած պատվիրակությանը: Ողջունելով հյուրին՝ ԿԳ նախարարը նշել է, որ կրթական համագործակցությունը հայ-գերմանական հարաբերությունների կարևոր ուղղություններից է: Լևոն Մկրտչյանը շնորհակալություն է հայտնել Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կառավարությանը՝ հայագիտության նկատմամբ ցուցաբերած ուշադրության համար՝ միաժամանակ ընդգծելով, որ Գերմանիան Հայաստանի…
Երեւան: Մեդիամաքս: «Այբ» դպրոցում ապրիլի 22-ին կայացել է Պատանի քիմիկոսների համահայկական յոթերորդ մրցաշարը, որին մասնակցել է կիսաեզրափակիչ փուլ անցած 11 թիմ Աբովյան, Հրազդան, Գյումրի, Վանաձոր, Երեւան եւ Արցախի Մարտունի քաղաքներից։
Ինչպես հայտնել են «Այբ»-ում, մրցաշարում առաջին տեղը զբաղեցրել է Երեւանի «Օգանեսոն» թիմը (ԵՊԲՀ «Հերացի» ավագ դպրոց):
Երկրորդ…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 1-ին բ և 1-ին գ դասարանների (դասվարներ՝ Ա․ Ալթունյան և Լ․ Հարությունյան) սաների համար տոն էր։
Տոն, որը գիտելիքի ճամփան բռնած երեխաների համար առաջին լուրջ քննությունն էր։ Նրանք ամբողջ դպրոցի և համայնքի առաջ մաքուր ու գեղեցիկ հայերենով արտասանեցին այբուբենի հնչյուն-տառերը և երգեցին՝ փառաբանելով մեր…
Ապրիլի 18-ին Հրազդանի Պ. Սևակի անվան №8 հիմնական դպրոցի VIգ դասարանի Մայրենիի դասաժամն առանձնահատուկ էր. թեման՝«Կռունկ», դասասենյակը՝ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ:Դասը շարունակվեց Կոմիտասի անվան պանթեոնում, որտեղ բոլոր աշակերտները ներկայացրին նշանավոր մեծերի կյանքն ու գործունեությունը՝ համեմելով իրենց խոսքը ասմունքով: Ուսանելի դաս էր:
IXա դասարանում անցկացվեց դասղեկի բաց դաս, որը նվիրված էր Հովհաննես Այվազովսկու ծննդյան 200 -ամյակին և ստեղծագործական կյանքին:Դասը սկսվեց Պ. Ադամյանի խոսքերով, որոնք ուղղված էին նկարչին: Ալ. Սպենդիարյանի «Ղրիմյան էսքիզներ» սյուիտի հնչյունների ներքո հնչեցին բանաստեղծություններ և քառյակներ: Աշակերտները ներկայացրին մեծ ծովանկարչի կյանքից հետաքրքիր դրվագներ, լեգենդներ նրա մասին:Նախօրոք պատրաստված սալիկահանդեսով ցուցադրվեցին տասնյակ նկարներ՝…
Սահյանական հայտնի խոսքերը առանցքում ունենալով՝ VII բ դասարանը ներկաներին հրամցրեց «Բայ» խոսքի մասին վերաբերող զարմանահրաշ մի «սկուտեղ»:Լարված մեկ դասաժամի ընթացքում բոլոր աշակերտները (ինչպես մարտադաշտում զինվորները) ներկայացրին իրենց գիտելիքները վերոհիշյալ թեմայի վերաբերյալ, այդ գիտելիքները փոխադրեցին գործնական դաշտ՝ աշխատելով գրական տեքստի վրա: Դասապրոցեսին ականջալուր ուսուցիչները (դպրոցի տնօրեն Ք. Սարգսյանն իր փոխտնօրենների հետ, հ. լեզվի մասնագետներ)…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ