Նոյեմբերի 25-ին Գավառի Ս. Քոչարյանցի անվան N1 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ՝ Գ. Բատիկյան) անցկացվեց բաց դաս մայրենիից։
Դասի թեման էր Վախթանգ Անանյանի «Վայրի տանձենու տակ» պատմվածքը։
Աշակերտները ներկայացրին հեղինակի՝ Վ. Անանյանի կյանքը և նրա գրական գործնեությունը։ Հեղինակի գրական գործնեությունը ներկայացնելիս նրանք ակնառու դարձրին հեղինակին՝ որպես հայրենի բնության, կենդանական…
Օրերս Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում աշակերտական խորհրդի նախաձեռնությամբ անցկացվեցին դասղեկի ժամեր:
2016 թ-ի դեկտեմբերի 5-ին 7 Ա և 7 Գ դասարաններում անցկացվեցին դասղեկի ժամեր՝ նվիրված Արամ Խաչատրյանին և նրա երկու ստեղծագործություններին՝ «Գայանե» բալետին և «Ջութակի կոնցերտ»-ին: Դասը կազմակերպել էին աշակերտական խորհրդի անդամներ Ժասմին Ամիրյանը /8…
ՁԻԱՀ-ի դեմ պայքարի համաշխարհային օրվան ընդառաջ յուրօրինակ միջոց էին ընտրել Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանի աշակերտները:
Կենսաբանության ուսուցչուհի Եղսիկ Մարությանի ղեկավարությամբ նրանք կազմակերպեցին ֆլեշմոբ, որի ուղերձն էր. Ամեն մի ախտի դեմ, կյանքի ամեն մի դժվար պահին Ձեզ կօգնի ամուր Սերը, Հավատարմությունը: Իսկ կարմիր գույնը…
Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում «Երկրաշարժ» թեմայով դասը վարում էր ֆիզիկայի և բնագիտության ուսուցչուհի Մարինե Բաբայանը:
«Աղետների ռիսկի նվազեցման կրթություն» ծրագրի շրջանակներում դիտարկում էր իրականացնում Save the Children կազմակերպության ներկայացուցիչը: 6-րդ դասարանցիները մեկնաբանեցին դասի վերաբերյալ բոլոր եզրույթները, դիտեցին ուսուցողական մուլտֆիլմ, գտան դասասենյակի անվտանգ և վտանգավոր տեղամասերը:
Ներկայացուցիչը համոզվեց, որ…
Հայաստանը իմ անունն է,
Ազգանունն է,
Ինձ ուժ տվող զորությունն է,
Իմ հինը և նորությունն է,
Իմ լեզուն է, այբուբենը.
Ուրիշ խոսքով այն ամենը,
Որ կոչվում է հայրենի տուն:
Նոյեմբերի 23-ին Աբովյանի Վ.Համբարձումյանի անվան №10 հիմնական դպրոցի փոքր դահլիճում տեղի ունեցավ միջոցառում՝ նվիրված Հայաստանին,…
Նոյեմբերի 30-ին Աբովյանի Վ.Համբարձումյանի անվան N10 հիմն. դպրոցի III Զ դասարանի դասվար Նոնա Պողոսյանը կազմակերպեց և իրականացրեց բաց դաս «Ես և շրջակա աշխարհը» առարկայից: Դասը կազմակերպված էր «Հայ ասպետ» հեռուստախաղի նմանությամբ: Դասի մուտքը խոսուն էր ու հետաքրքիր: Երեխաները պարի ձևով ներկայացրին մոլորակների պտույտը Արեգակի շուրջ: Աշակերտները բաժանվել էին երեք խմբի…
Նոյեմբերի 17-ին մեր դպրոցում կազմակերպվեց ուսումնաճանաչողական նպատակ հետապնդող այց Հայկական պետական մանկավարժական համալսարան։ 9-10-րդ դասարանների ներկայացուցիչները ֆիզիկայի ուսուցչուհի Ն. Քալանթարյանի նախաձեռնությամբ և ղեկավարմամբ այցելեցին ուսումնական հաստատություն. եղան ՀՊՄՀ թանգարանում, ընթերցասրահում, աստղադիտարանում և լաբորատորիաներում։ Հետաքրքիր և տպավորիչ հանդիպման ընթացքւմ մեր աշակերտները լուսավորվեցին արժեքավոր տեղեկություններով՝ բուհի հիմնադրման պատմության, այնտեղ ուսում ստացած նշանավոր…
«Ջինիշյանի հիշատակի» հիմնադրամի«Երիտասարդները ներգրավված հասարակության մեջ» ծրագրի շրջանակում դեկտեմբերի 12-ին Կապանի հ.6 հիմնական դպրոցում կայացավ «Բանավեճի ակումբների» ընկերական հանդիպում, Կապանի հ.5 հիմնական և Կապանի հ.2 ավագ դպրոցների միջև:
Բանավեճի թեման էր «Տեղեկատվական տեխնոլոգիան կարող է փոխարինել ուսուցչին»:
Վիճակահանությամբ ավագ դպրոցը հանդես եկավ «Կողմ», իսկ…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրվել է դպրոցների զարգացման ծրագրերի մեթոդաբանության մշակմամբ զբաղվող աշխատանքային խմբի խորհրդակցությունը, որը վարել է ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը: Խորհրդակցությունը ներկա են եղել ԿԳ նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, ԱԺ կրթության, մշակույթի, սպորտի և երիտասարդության հարցերի մշտական հանձնաժողովի անդամ, պատգամավոր Ռ. Մուրադյանը, ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետը, ԿԱԻ-ի ԿԳՆ…
Հաշվի առնելով ֆինանսական և տնտեսագիտական որակյալ կրթությամբ ապահովելու կարևորությունն ու արդիականացումը՝ ՀՀ կառավարության վերջին նիստին վարչապետ Կարեն Կարապետյանը ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին հանձնարարել էր երեքշաբաթյա ժամկետում կառավարություն ներկայացնել հանրակրթական դպրոցում ֆինանսական և տնտեսագիտական կրթության ապահովմանն ուղղված քայլերի ժամանակացույց՝ նոր ուսումնական տարվանից ծրագիրը սկսելու պարտադիր պայմանով: Այդ կապակցությամբ այսօր նախարարությունում կայացել…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ