2016թ. դեկտեմբերի 3-ին տեղի ունեցավ Ձեռնարկությունների ինկուբատոր հիմնադրամի և Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնի կողմից կազմակերպված KODU վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում օնլայն խաղերի պատրաստման մրցույթի եզրափակիչ փուլը:
Հիշեցնենք, որ 2016 թ. հոկտեմբերի 29-ին Վանաձորի տեխնոլոգիական կենտրոնում տեղի ունեցավ խաղերի պատրաստման մրցույթ Kodu վիզուալ ծրագրավորման միջավայրում, որին մասնակցում էին 50-ից ավելի աշակերտներ Լոռու մարզից:
Մրցույթի…
2015 թվականի ապրիլին Միավորված ազգերի կազմակերպության հանրային տեղեկատվական վարչության երևանյան գրասենյակը հայտարարել էր նկարների մրցույթ «Ազատություն» վերնագրով:
Մրցույթին մասնակցել էին նաև Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի մի քանի աշակերտներ: Եվ ահա 2016 թվականի նոյեմբերի 25-ին դպրոցի 9-րդ դասարանի աշակերտուհի Արուսյակ Գրիգորյանը մեծ ուրախություն ապրեց, երբ նրան զանգահարեցին…
Ճերմակ ձմեռը իր ողջ խստությամբ թագավորում է Կապան քաղաքում: Սար ու ձոր, բակ ու տանիք ճերմակել են, իսկ Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում երփնավառ աշուն է ու անսահման սեր: 8-րդ դասարանցիների շուրթերից հնչած Առնո Բաբաջանյանի և Բիթլսի երգերը ներկաներին տանում են սիրո արահետներով, Վահան Տերյանի և Վիլյամ Շեքսպիրի սիրո խոստովանությունները`…
«Մեր մեծերը» միջոցառումների շրջանակում Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում՝ նվիրված սփյուռքահայ գրող Վահե Հայկի ծննդյան 120- ամյակին: Միջոցառումն անցկացրեց հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Մ. Սիմոնյանը յոթերորդ բ դասարանի աշակերտների միջոցով:
Դասասենյակում փակցված էր արևմտահայ գրողների նկարները, որոնց շարքում նաև՝ Վ. Հայկի նկարները: Աշակերտները…
Դեկտեմբերի 9-ին երկարամյա դասվար Գրետա Հարությունյանի նախաձեռնությամբ կայացավ Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-րդ «բ» դասարանի դաս-ցուցահանդեսը` կերպարվեստ առարկայից:
Ցուցահանդեսը վերնագրված էր «Իմ հույզերի ներկապնակը», որը բովանդակում էր ստեղծագործող աշակերտների մտահղացումները:
Պաշտոնական բացումից հետո ներկաները` տնօրենության անդամներ, ուսուցիչներ, ծնողներ մասնակից եղան վերածննդի ժամանակաշրջանի հոլոգրամային:
Դասի զարգացումը միջնադարյան…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VIII և IX դասարանի աշակերտները «Մասնագիտական կողմնորոշում» ծրագրի շրջանակներում կատարեցին այց Կապանի «Բարեշեն» հացաթխման արտադրական ձեռնարկություն: Սովորողները ծանոթացան հացաթխման տեխնոլոգիային, հրուշակեղենի պատրաստման և ձևավորման «գաղտնիքներին»: Նրանք շատ տպավորված էին և փորձեցին նաև որոշ աշխատանքներում օգնել վարպետներին:
Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան
Դեկտեմբերի 6-ին Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի քիմիայի մասնաշենքում առավոտից եռուզեռ էր: Քիմիայի ուսուցչուհի Ա. Զուրաբյանը և IXբ դասարանի աշակերտները պատրաստվում էին փորձարարական դասի: Նրանց ոգևորել էր դպրոցի տնօրեն Գ.Քարհանյանի յուրահատուկ նվերը՝ քիմիական տարրերի պարբերական համակարգը` համալրված նոր տարրերով, հայկական տարբերակով և շքեղ դիզայնով:
Փորձարարական դասի թեման «Կերակրի աղն»…
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում բաց դաս էր երկրաչափություն առարկայից՝ VIIա դասարանում: Երկրաչափության ուսուցչուհի Գ. Հակոբյանը դասարանը բաժանեց երկու թիմերի միջև: Առաջին փուլը՝ եռանկյուն,կիսորդ, բարձրություն և միջնագիծ: Երկրորդ փուլը՝ իմաստավորման փուլ և երրորդ փուլը՝ դրոշակներով խաղ: Դասը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով,երկրաչափական պատկերներով և պաստառներով: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին երկրաչափական …
ՀՀ կառավարության հեռավար և էլեկտրոնային կրթության զարգացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում կազմակերպվել է սեմինար քննարկում՝ դպրոցների տնօրենների և փոխտնօրենների համար: «Ներդպրոցական վերահսկողություն» թեմայով հեռավար սեմինարը վարել է Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը: Հեռավար սեմինարին տեսակապով միացել են Երևանի Գ. Էմինի անվան թիվ 182 ավագ, թիվ 78 և թիվ…
2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ