Փետրվարի 21-ին Սարդարապատի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ մայրենիին նվիրված ձոներգություն,որին մասնակցում էին 6-9րդ. Դասարանի աշակերտները:
Այս լուսե սերունդը վստահեցրեց նվիրումով լցնել մայրենիի մասունքանման կորուստները և մեր հաջորդներին հաղորդել անփոխարինելի լեզվի հավերժական կենդանությունը:
Եվ ինչպես ասել է լզվաբան Էդուարդ Աղայանը՝«Բոլոր բռնություններն անզոր գտնվեցին երեսունվեց տառերի ամենահաղթ զորության առջև»:
Այս գեղեցիկ և…
Կապանի թիվ 11 միջնակարգ դպրոցում փետրվարի 20-24-ը «Մայրենիի դրվածքը» միամսյակի շրջանակներում տեղի ունեցան մի շարք միջոցառումներ: «Մայրենի՛ լեզու, մայրենի՛ բարբառ» խորագրով: Բեմականացում «Քերականության թագավորությունում», «Հայ ասպետ» (I -Vդասարաններ), բաց դաս (մայրենի 2-րդ դասարան), ընթերցանության մրցույթ (6-րդ դասարան), ռեֆերատների և ձեռագրերի մրցույթ: Արդյունքում հաղթողները արժանացան պատվոգրերի և նվերների: Նպատակը երեխաների արժեհամակարգի…
Հովհաննես Այվազովսկի - 200
2017թ. փետրվարի 15-ին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության կողմից ստացված գրությունը մանկավարժական կոլեկտիվի կողմից ընդունվեց ի գիտություն, երբ այն կոլեկտիվին ներկայացրեց տնօրեն Հ. Դավթյանը:
Տնօրենի և փոխտնօրենների կողմից համակարգվեցին աշխատանքները, կազմվեց կատարման ժամանակացույցը:
Տնօրինության հանձնարարականը բաղկացած էր 3 էջից՝
1. Դպրոցի VIII…
Գյումրու հ.4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում կազմակերպվող Սրբոց Վարդանանց տոնին նվիրված միջոցառումների շրջանակներում փետրվարի 23-ին կրթօջախի թվով 30 ուսանողներ Գյումրու Վարդանանց հրապարակում անցկացրին միջոցառում՝ նվիրված Վարդանանց սուրբ նահատակների հիշատակին: Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Վարդանանց սուրբ քաջերի պատգամը, խթանել ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը, արժևորել ազգի պատմության դասերը, գնահատել հավատքի կարևորությունը ազգապահպանման գործում:
Ուսանողները հիշատակեցին…
2017 թ. փետրվարի 20-23-ը բովանդակալից և անմոռանալի դարձավ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցի տարրական օղակի 3-րդ և 4-րդ դասարանների 27 աշակերտների համար:
Մասնախմբի նախագահ Վ. Խումարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվեց և անցկացվեց ընթերցանության մրցույթ, որի ընթացքում գնահատվեցին աշակերտների կարդալու տեխնիկան, առոգանությունը և գիտակցված ընթերցանության կարողությունները և…
Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան թիվ 27 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում, որը կազմակերպել էր երաժշտության ուսուցչուհի Իրինա Դեդուսենկոն: Միջոցառումը նվիրված էր հայոց բանակի 25-ամյակին: Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի երգչախմբի երեխաները, II-IX դասարանի աշակերտները: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին հայրենասիրական երգեր, բանաստեղծություններ, մաղթանքներ, պարային և երաժշտական կատարումներ դհոլի նվագակցությամբ: Փոքրիկ հայրենասերներն իրենց խրոխտ երգով…
2017 թ. փետրվարի 22 - 25-ը կայացավ դպրոցական բասկետբոլի առաջնությունը:
Կայացավ երեք խաղ, որի արդյունքներն են.
I խաղ -148 դպր. - 83 դպր., հաշիվը- 46 - 32
II խաղ -148 դպր. - 132 դպր., հաշիվը - 48 - 8
III խաղ - 148 դպր. - 63 դպր., հաշիվը - 48 -…
2017 թվականի փետրվարի 23-24-ը տեղի են ունեցել ՀՀ պետական մարմինների աշխատակիցների հրաձգության մրցաշարը, որին մասնակցել են 33 պետական մարմինների, այդ թվում` ՀՀ կառավարության և ՀՀ Ազգային ժողովի աշխատակազմերի, ՀՀ նախարարությունների, ՀՀ կառավարությանն առընթեր պետական մարմինների, ՀՀ մարզպետարանների շուրջ 200 աշխատակիցներ: Առաջին պատվավոր տեղը գրավել է ՀՀ ԿԳՆ թիմը՝ վաստակելով 163…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և «Ռազմավարական զարգացման գործակալություն» հասարակական կազմակերպության միջև ստորագրվել է փոխըմբռնման հուշագիր` «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացում Սյունիքի մարզում» ծրագրի շրջանակներում համագործակցության մասին: Հուշագիրը ստորագրել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը և «Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացում Սյունիքի մարզում» ծրագրի ղեկավար Լիլիթ Հովհաննիսյանը:…
«Հայկական կրթական միջավայրի» ֆորումում (http://forum.armedu.am) 2017թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում ուսուցիչները ստեղծել են 28 նոր թեմաներ (391 գրառում, 18711 դիտում)՝ ուսումնական առարկաների դասավանդման, կրթական տարբեր հարցերի քննարկման և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրման նպատակով, մասնավորապես՝
Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ