ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանում Եվրամիության պատվիրակության համագործակցության բաժնի ղեկավար Հոա-Բին Աճեմյանին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության ոլորտում ԵՄ աջակցության հնարավոր ուղղություններն ու հիմնական գերակայությունները: Շնորհակալություն հայտնելով Եվրոպական Միությանը կրթության բարեփոխումների գործընթացին ցուցաբերված աջակցության համար՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ այս փուլում առաջնայինի…
Ապրիլի 7-ի առիթով կրթության, դաստիարակության ոլորտում ներդրած ավանդի և երկարամյա մանկավարժական գործունեության համար Երևանի Մուշեղ Իշխանի անվան թիվ 5 հիմնական դպրոցի տնօրեն Անահիտ Սարգսյանը ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով պարգևատրվել է ԿԳՆ բարձարագույն պարգևով՝ Ոսկե հուշամեդալով: Պարգևը հանձնել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Շնորհավորելով պարգևի համար՝…
Կրթության և գիտության ոլորտի սիրելի կանայք և աղջիկներ, սրտանց շնորհավորում եմ ձեզ Ապրիլի 7-ի` մայրության ու գեղեցկության տոնի առթիվ:
Մարդկության համար մայր հասկացությունը մշտապես նվիրական է եղել: Այն իր մեջ բարության, սիրո, անսահման զորության ու խոհեմության խորհուրդ ունի: Մայրական սրտի ջերմությունը, քնքշանքն ու օրհնությունը յուրաքանչյուրիս կյանքի մշտական ուղեկիցն է:
Բաց դաս՝ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում
2017թ. ապրիլի 4-ին «Ռադիոէլեկտրոնային միջոցների տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտության I կուրսի ուսանողների մասնակցությամբ անցկացվեց «Լևիտացիա» թեմայով բաց դաս, որի նպատակն էր կիրառել ուսանողների մասնագիտական գիտելիքները, ընդլայնել նրանց մտահորիզոնը բնագիտամաթեմատիկական և մասնագիտական առարկաներից ստացած գիտելիքների կիրառման բնագավառում, նպաստել ուսանողների ստեղծագործական մտքի զարգացմանը:
…Ապրիլի 6-ին Ֆանտանի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` նվիրված գարնանն ու մայրերին` «Մայր`զանգահար գարնան թովչանքի...»: Միջոցառման ընթացքում հնչեցին բազմաթիվ բանաստեղծութուններ, երգեր, որոնցով գովերգվում էին մեր սուրբ մայրերը` որպես գարնան զանգահարներ, քանզի մոր սերն էլ գարնան պես ջերմ է և հորդաբուխ... Միջոցառումը կազմակերպել էր երկրորդ դասարանի դասվար Թ. Սրապիոնյանը:
Թագուհի Սրապիոնյան
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը քարտեզագրել և ամփոփել է 2016-2017 ուս.տարում ՀՀ ուսումնական հաստատություններում սովորող սփյուռքահայերի վերաբերյալ ամփոփ տեղեկություններ` ըստ բուհերի և երկրների: Այսպես, 2016-2017 ուս. տարում ՀՀ պետական բուհերում սովորում է 1865, ՀՀ ոչ պետական բուհերում և ՀՀ-ում արտասահմանյան պետական և ոչ պետական բուհերի մասնաճյուղերում` 547, ՀՀ միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններում` 434,…
Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան N 3 հիմնական դպրոցում ապրիլի 5-ին տեղի ունեցավ ապրիլյան պատերազմի հերոսներին նվիրված ոգեկոչման միջոցառում, որին ներկա էին ապրիլյան պատերազմի մասնակից զինվորները: Դպրոցի աշակերտական խորհուրդը մեծ ոգևորվածությամբ էր սպասում հրավիրված հերոսներին,ովքեր վտանգի տակ դնելով իրենց երջանկությունը, մինչև վերջ պայքարեցին հանուն իրենց հայրենիքի:
Քառօրյա պատերազմի…
Սիրով շնորհավորում ենք բոլոր կանանց
գարնանային գեղեցիկ տոների առթիվ,
ցանկանում ենք երջանկություն,
բարձր տրամադրություն և ամենայն բարիք:
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինարը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում:
Թեման-Ակտիվ ունկնդրում
Նպատակները՝
*Ծնողներին ծանոթացնել,թե ինչ է ակտիվ ունկնդրումը և ինչու է այն կարևոր:
*Գործնականում կիրառել ակտիվ ունկնդրումը՝ կազմակերպելով խաղ-վարժանքներ:
*Ներկայացնել աշակերտների շրջանում անցկացրած սոց.-հարցման արդյունքները,աշակերտների կարծիքը ակտիվ ունկնդրման մասին:
*Ներկայացնել…
«Մարդը ուժեղ է գիտելիքով, հայրենիքը՝ զինվորով...»
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում մարտի 30-ին Գյումրու կայազորի 55035 զորամասի հետ համատեղ անցկացվեց «Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ» ինտելեկտուալ խաղ-մրցույթը՝ նվիրված ապրիլյան քառօրյա պատերազմին: Միջոցառման նպատակն էր գնահատել զինվորի դերը, արժևորել բանակի և երիտասարդության միասնությունը երկրի պահպանման ու հարատևման գործում:
Ինտելեկտուալ խաղին մասնակցում էին…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ