Նոյեմբերի 17-ին Աբովյանի քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում իսկական աշնանային տոն էր: 6բ դասարանի աշակերտները հրաժեշտ տվեցին աշնանը: «Վերջին տերև» խորագիրը կրող միջոցառումն անչափ տպավորիչ էր հանդիսատեսի համար: Հայկական մրգերի անուշ բույրը, աշակերտների ազգային պարերը՝ «Էրիշտա»,«Կարնո քոչարի», երգն ու ասմունքը հիացրեց բոլորին, և հայաստանյան աշնան վառ ու գունեղ…
2016թ. նոյեմբերի 7-ից 11-ը Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում անցկացվեց առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից: Առարկայական շաբաթվա շրջանակներում կերպարվեստ առարկայի ուսուցիչները կազմակերպել էին մի շարք միջոցառումներ: Շաբաթը մեկնարկվեց փոխադարձ դասալսումներով և թեմատիկ նկարչությամբ: II դասարանցիներին հանձնարարվել էր «Հեքիաթի հերոսներ» թեմայով նկարել: Դասվար Ա. Արամյանը /IIա դաս./ նախընտրել էր խմբային…
2016թ. նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից Վահագնաձորի միջնակարգ դպրոցի 5-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց մաթեմատիկայի ուսուցչուհի Լուսինե Քառյանը: Դասի թեման էր «Չափման միավորներ»:
Դասի ողջ ընթացքում կիրառվեց էլեկտրոնային գրատախտակ: Նախ շնորհանդեսի միջոցով ամփոփվեց նախորդ նյութը՝ «Թվային արտահայտություններ»: Աշակերտները պատասխանեցին…
Նոյեմբերի 15-ին Հայաստանի 300 և Ստեփանակերտի 13 դպրոցների 8140 աշակերտ մասնակցեց Հայաստանում պաշտոնապես արդեն յոթերորդ անգամ անցկացվող «Ռուսական արջուկ. լեզվաբանություն բոլորի համար» մրցույթին։
Այս մրցույթը «Այբ» կրթական հիմնադրամի կողմից մեր երկրում անցկացվող միջազգային հայտնի մրցույթների շարքից է և, ինչպես «Կենգուրուն», նպատակ ունի խթանելու մեր աշակերտների մասնակցությունը միջազգային առարկայական մրցույթներին:
Կրթության ազգային ինստիտուտի նախաձեռնությամբ հանրապետությունում անցկացնում է կրթամշակութային մի նոր նախագիծ՝ «Հետաքրքիր ընթերցող» խորագրով: Նախագիծը նպատակ ունի հայտնաբերել և խրախուսել հետաքրքիր ընթերցողներին, ստեղծել գիրք ընթերցելու մշակույթ և մթնոլորտ, ձևավորել և զարգացնել գիրք ընթերցելու կարողություններ:
Այս կիսամյակ քննարկման է դրվել Լևոն Խեչոյանի «Մհերի դռան գիրքը» ստեղծագործությունը:
Գավառի հ.5 հիմնական դպրոցը ևս…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Եվրոպական ներդրումային բանկի փոխնախագահ Յան Վապավուորիի գլխավորած պատվիրակությանը:
Ողջունելով հյուրերին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը բարձր է գնահատել կրթության ոլորտում ԵՆԲ-ի հետ համագործակցությունը: «Մեզ համար կարևոր է յուրաքանչյուր աշակերտի որակյալ կրթությունն ապահովող ցանկացած նախաձեռնություն` ուղղված ուսումնական հաստատությունների արդիականացմանը, դպրոցների ժամանակակից լաբորատորիաներով…
Երևանում մեկնարկած Հետազոտության, գիտության և նորարարության հարցերին նվիրված Արևելյան գործընկերության 8-րդ ոչ պաշտոնական նախարարական երկխոսության հանդիպման շրջանակում ԵՄ Հետազոտության, գիտության և նորարարության հարցերով հանձնակատար Կարլոս Մոեդասը, ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի ուղեկցությամբ, այցելել է ՀՀ ԳԱԱ էկոլոգիական և նոոսֆերայի կենտրոն, որտեղ հանդիպում է ունեցել երիտասարդ գիտնականների հետ: Հանձնակատարը…
Հրազդանի Վիլյամ Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի անգլերենի երիտասարդ և խոստումնալից ուսուցչուհի Ռեբեկա Թադևոսյանը վերջերս դիմել է Շրի Լանկայի ESOL քոլեջի տնօրինությանը՝ քոլեջում ժամանակավորապես անգլերեն դասավանդելու նպատակով:
Շրի Լանկայի քոլեջը գործում է Քեմբրիջ քոլեջի հաստատած կրթական ստանդարտներին համապատասխան:
Քոլեջի շրջանավարտները հանձնելով Cambridge English քննությունը, իրավունք և հնարավորություն են ստանում աշխատելու…
Վերջերս Հրազդանի շախմատի մարզադպրոցի կողմից կազմակերպվել էր շախմատի տարածաշրջանային միջդպրոցական մրցումներ: Մրցումներին մասնակցում էին 19 դպրոցների թիմեր: Մրցումներին մասնակցում էր նաև Հրազդանի Վ. Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցի թիմը, որը գրավել է 4-րդ տեղը, որի համար շնորհավորում ենք և՛ շախմատի ուսուցիչ Գոռ Գալստյանին, և՛ մասնակից աշակերտներին: Շախմատի մրցումների ներդպրոցական փուլում…
Դպրոցի մարզադահլիճում աշխույժ եռուզեռ էր: Երաժշտության մեղմածոր հնչյունները թևածում էին մարզադահլիճում` բերկրանք, խինդ և ուրախություն պատճառելով դահլիճում հավաքված ծնողներին, ուսուցիչներին, աշակերտներին:
Բոլորի տրամադրությունը տոնական էր և մարզական:
Կազմակերպվել էր հերթական սպորտլանդիան: Մրցասպարեզ էին դուրս եկել 4-րդ «Գ» դասարանի «Սասնա ծռեր» և 4-րդ «Դ» դասարանի «Սպարապետ» թիմերը:
Թիմերի վճռականությունը…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ