ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Հայաստանի եզդիական համայնքի ներկայացուցիչներին՝ Հայաստանի եզդիների միության նախագահ Ազիզ Թամոյանի գլխավորությամբ: Համայնքի ներկայացուցիչները նախարարին ներկայացրել են եզդիական համայնքի մտահոգություններն ու առաջարկությունները՝ ազգային փոքրամասնություններ ունեցող ՀՀ դպրոցներում եզդիերենի ուսուցման և մայրենի լեզվի դասագրքերի հրատարակման վերաբերյալ:
Նախարարը խոստացել է բարձրացված բոլոր հարցերը քննարկել…
2016թ. սեպտեմբերի 26-ին Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված էր Օզոնային շերտի պաշտպանության միջազգային օրվան:
Միջոցառման մասնակիցները՝ IXբ դասարանի աշակերտները, մանրամասն տեղեկություններ ներկայացրին օզոնի և օզոնային շերտի մասին, ինչպես նաև ՄԱԿ-ի կողմից Օզոնային շերտի պաշտպանության միջազգային օր որոշելու գործընթացի վերաբերյալ:
Ցուցադրվեց տեսաֆիլմ օզոնային շերտի վերաբերյալ,…
Գեղարքունիքի մարզի Լճավան գյուղի Ա.Խաչատրյանի անվան միջնակարգ դպրոցում 2016թ. սեպտեմբերի 22-ին տեղի ունեցավ միջոցառում նվիրված Հայաստանի Հանրապետության անկախության 25-ամյակին «Իմ նոր հայրենիք, հզոր հայրենիք» խորագրով:
Մթնոլորտը տոնական էր: Երեխաները մեծ ոգևորությամբ ներկայացրեցին մեր հայրենիքի անցյալը, ներկան, պատկերացրին լուսավոր ապագան:
Հայրենասիրական երգ ու տաղով բարձր տրամադրություն հաղորդեցին ներկաներին, իսկ…
Սևան քաղաքի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան N1 հիմնական դպրցում անկախության 25-րդ տարեդարձին նվիրված միջոցառումների ու հանդեսների անցկացման առաջնեկը 9ա դասարանում պատմության դասաժամին կազմակերպված դաս-ցերեկույթն էր:
Պատմության ուսուցչուհի Ս. Գևորգյանը դասը վարեց հետաքրքիր ձևով և 9-րդ դասարանցիների հետ միասին աշխատանքը հետաքրիր լուծում գտավ: Դասը ինտեգրված Էր բոլոր առարկաներով:
Անկախությանը նախորդած…
Սեպտեմբերի 24-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցում կայացավ համադպրոցական ԱԽ նախագահի փակ գաղտնի ընտրությունները:
Ընտրարշավի վերջում ընտրապայքարում մնացին 4 թեկնածուներ:
Ընտրությունների մեկնարկն առավոտյան ժամը 9.10-ին ազդարարեց դպրոցի ուսումնական գծով փոխտնօրեն Ա. Մկրտչյանը: Աշխատանքներն ավարտվեցին 12.10-ին:
Ընտրական տեղամասում (դպրոցի նիստերի դահլիճում) ներկա էին թեկնածուների վստահված անձիք և դիտորներ…
Իմ հա՛յ ժողովուրդ, դու փոքր ես եղել,
Աղբյո՜ւր ես եղել և ո՛չ թե հեղեղ:
Դու փոքր ես եղել, եղել ես մի բուռ,
Բայց մեծ է եղել ափդ լիաբուռ:
Դու փոքր ես եղել այն մուրճի՛ նման,
Որ ձև է տվել ժայռերին համառ:
Փո՜քըր, բայց նման…
2016թ. սեպտեմբերի 22-ին Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված էր ՀՀ անկախության 25-ամյակին:
«Անկախ Հայաստանը 25 տարեկան է» խորագիրը կրող այս միջոցառումը դարձավ համադպրոցական տոն:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ պետական օրհներգի կատարումով, այնուհետև ավագ դպրոցի աշակերտները ներկայացրին անկախության հաստատման գործընթացի վերաբերյալ տեղեկություններ, որոնք ընդմիջվում էին հայրենասիրական…
Վանաձորի Ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կազմակերպված միջոցառումը նվիրված ՀՀ Անկախության 25-ամյակին, կրում էր «Հայաստանը ե՛ս եմ» խորագիրը: Միջոցառումն սկսվեց օրհներգի կատարմամբ: Ներկաներին ՀՀ Անկախության օրվա առթիվ ողջունեց ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Գ. Հակոբյանը: Զինղեկ Արեգ Նորեկյանը ներկայացրեց ՀՀ ձևավորման պատմական անցյալը մինչև Անկախության հասնելը անցած նրա ճանապարհը: Պատմության…
Մասիսի հ.3 հիմն. դպրոցում սեպտեմբերի 22-ին տեղի ունեցավ «Հայաստանը մենք բոլորս ենք» խորագրով միջոցառում` նվիրված Հայաստանի անկախության 25-ամյակին: Սեպտեմբերի 21-ը ամեն հայի հոգում ու մտքում ամրագրված է իբրև մի գեղեցիկ տոն, որը վերստին արժևորում է անկախության գաղափարը, մեզ համակում հայրենիքն անմնացորդ սիրելու, շենացնելու, պահպանելու եռանդով: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-9-րդ դասարանի…
«Ահա դարերի խորքից, պատերազմներից ու ասպատակումներից ավերված ճամփաներով, հրի ու սրի միջով, դեպի մեզ է գալիս մի հոգնած, վիրավոր, բայց համառ ու տոկուն ճամփորդ»։
ՀՀ Արարատի մարզի Սայաթ-Նովայի միջնակարգ դպրոցում տեղի ունեցավ ՀՀ անկախության 25 ամյակին նվիրված «Հայաստանը մենք ենք» խորագրով թատերականացված ներկայացում՝ ըստ Գևորգ Էմինի «Հավերժի ճամփորդը» ստեղծագործության:
Որպես…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ