Սյունիքի մարզի Սիսիանի Մանկապատանեկան մարզադպրոցը կազմակերպել էր մարզադպրոցի հիմնադիր Մուշեղ Ամիրխանյանի հիշատակին նվիրված մինի ֆուտբոլի դպրոցականների առաջնություն, որին մասնակցում էին տարածաշրջանի տարբեր դպրոցների 7-9-րդ դասարանների աշակերտներ:
Սիսիանի հ. 5 հիմն. դպրոցը ևս մասնակցում էր այդ առաջնությանը ու գրավեց I պատվավոր տեղը:
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը մարտի 19-20-ը պաշտոնական այցով գտնվել է Փարիզում: Նախարար Լևոն Մկրտչյանը Փարիզում հանդիպել է ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի գլխավոր տնօրենի կրթության գծով տեղակալ Քիան Տանգի հետ, որին մասնակցել են Ֆրանսիայում ՀՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Վիգեն Չիտեչյանը, դեսպանության առաջին քարտուղար Օլգա Դավթյանը և ԿԳ նախարարի…
Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ցուցադրական դաս էր կազմակերպել մաթեմատիկայի տարակարգված ուսուցիչ Աշոտ Մելիք-Փարսադանյանը: Դասը 11բ (ֆիզմաթ հոսք) դասարանում էր` հանրահաշիվ և մաթեմատիկական անալիզի տարրեր առարկայից: Դասի թեման` «Ֆունկցիայի գրաֆիկի շոշափողը», իսկ դասի տիպը` թեմայի ամփոփում` գիտելիքների, կարողությունների և հմտությունների ամրապնդմամբ:
Մտագրոհից հետո դասը ընթացավ խմբային աշխատանքի ձևով: Սովորողները առաջադրանքները…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճում մարտի 17-ին գարնանային տրամադրություն էր` իր հմայքներով` ծիլ, ծաղիկ, արև…, և որոտացող Ամպ ու Կայծակով:
Դերակատարները 2-րդ «գ» դասարանի աշակերտներն էին, որոնց ոգեշնչել ու ոգևորել էր երիտասարդ դասվար Հերմինե Հակոբյանը:
Տնօրինության կողմից միջոցառումն արժանացավ գովասանքի և գարնանային բարեմաղթանքների:
Տարրական կրթության մեթոդ միավորում
2017թ. մարտի 17-ին Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցի Iգ դասարանի աշակերտները ներկայացան «Մաթեմատիկայի աշխարհում» խորագրով միջոցառման շրջանակներում:
Միջոցառումների հետաքրքրությունը, գեղեցկությունը,յուրօրինակությունը դասվար Լ.Խաչատրյանի աշխատանքում վարպետության գիծ է:
«Մաթեմատիկայի աշխարհը» նպաստեց աշակերտների գիտելիքների և գործնական հմտությունների խորացմանը և ընդլայնմանը,զարգացրեց հետաքրքրությունը մաթեմատիկայի նկատմամբ:Ցերեկույթի միջոցով նաև ամրապնդվեց մաթեմատիկական հիմնական հասկացությունների ընկալումն ու յուրացումը,գեղագիտական…
Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում ամփոփվեց դպրոցականների առարկայական օլիմպիադայի մարզային փուլի արդյունքները: Այդ նպատակով հրավիրված ԱԽ-ի նիստում դպրոցի ՄԿԱ-ի գծով տնօրենի տեղակալ Շ.Բադալյանը կարևորելով մրցույթների, օլիմպիադաների դերն ու նշանակությունը, ներկայացրեց մեր աշակերտների նվաճումները: Դպրոցի 31 աշակերտներ մարզային փուլում արժանացան դիպլոմների, ընդ որում I կարգի` 17 աշակերտ, II կարգի` 8 աշակերտ, III…
Մարտի 14-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի դահլիճը վերածվել էր դասասենյակի, որտեղ անցկացվեց 6-րդ «գ» դասարանի «Մայրենի» առարկայից «Հայրենի բնաշխարհ» թեմայով ամփոփիչ դաս- միջոցառումը:
Աշակերտները բաժանվել էին խմբերի` Հայաստանի 4 թանկ սրբությունների` Արաքս, Մասիս, Սևան, Արագած: Խմբերը խոսքով ներկայացրին, որ պահանջատեր են Մասիսը ամբողջովին մերն ունենալու նպատակասլացությամբ, դեռ ծովը…
Հրազդանի Հ. Օրբելուանվան հ.13 ավագ դպրոցում 15.03.2017թ.-ին արտասովոր եռուզեռ էր, համադպրոցական ընտրություններ էին: Աշակերտներն ընտրում էին «Դպրոցի զարգացման ծրագիր» ներկայացրած լավագույն թեկնածուին: Բոլորը մտահոգված էին. ներկայացված հինգ թեկնածուներից ո՞վ կընտրվի և ու՞մ ծրագիրը կհաղթի: Անհանգստությունը համատարած էր: Առաջին անգամ են ընտրում,և իրենց ձայնից է կախված ծրագրի ճիշտ ընտրությունը: Դպրոցն ընդգրկված…
Աշխուժություն էր Չարենցավանի Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Վազգեն Ա-ի անվան հ.3 հիմնական դպրոցի IIԳ դասարանում: Դասվար Ա. Երիցյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպվել էր հրաշալի դաս-միջոցառում «Ժողովուրդն իմաստուն է» խորագրով: Բեմադրվեցին Մխիթար Գոշի, Եզոպոսի, Վարդան Այգեկցու, Աթաբեկ Խնկոյանի առակները: Միջոցառումը դահլիճում էր: Այն վերածվել էր մի յուրօրինակ թատերաբեմի: Դահլիճը ձևավորված էր աշակերտների ձեռքով` շատ…
Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում 2017 թ. մարտի 16-ին տեղի ունեցավ միջոցառում «Մեր մեծերը» խորագրով, որը նվիրված էր հայտնի ռեժիսոր Ռուբեն Մամուլյանին և մեծ բարերար Ալեքսանդր Մանթաշյանցին: Միջոցառման ընթացքում դասղեկներ Մ. Գայամյանը և Վ. Դանիելյանը ներկայացրին նրանց կենսագրությունը, հայտնի գործերն ու կատարած աշխատանքները, դիտեցին տեսաֆիլմ: Միջոցառման նպատակն էր՝ աշակերտներին իրազեկել մեր մեծերի …
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ