Կապանի հ.11 միջնակարգ դպրոցում մարտի 9-ին տեղի ունեցավ ցերեկույթ , որի հերոսները առաջին դասարանցիներն էին : Նրանց համար տոնական, հիշարժան օր էր, որը ամփոփված էր 2 բառով « Հրաժեշտ այբբենարանին»: Այս օրը խորհուրդ ունի ՝ խորհուրդ իմացածի, խորհուրդ սովորածի: Երեխաները երգեցին, պարեցին, արտասանեցին, պատմեցին մեր երկաթագիր տառերի, նրա մեծ արարողի…
Մարտի 13-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 5-րդ «ա» դասարանի աշակերտները դասղեկ Ա. Առաքելյանի ղեկավարությամբ բեմադրեցին Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքը:
Արդեն 100 տարի է Գիքորը հուզում է ընթերցողին` հային ու օտարին, մեծին ու փոքրին: Թումանյանը ազգային լեզվամտածողության միջոցով ստեղծել է հասարակության տարբեր դասակարգերի պատկանող երկու տարբեր հոգեբանություն ունեցող մարդկանց կերպարներ:…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում դասվար Լարիսա Խաչատրյանը կազմակերպել էր բաց դաս «Մաթեմատիկա» առարկայից` «Խնդիրների և վարժությունների լուծում» թեմայով: Դասի նպատակն էր գիտելիքների համակարգումը, տրամաբանական մտածողության զարգացումը : Թեման ավելի մատչելի դարձնելու և կրտսեր դպրոցականի ընկալունակությանը համապատասխանեցնելու համար խթանման փուլում սովորողները լուծեցին տրամաբանական խնդիրներ, կատարեցին բանավոր թվաբանական հաշվարկներ, ինքնուրույն…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի շրջանավարտ, ԵՊՀ Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի փոխտնօրեն Մհեր Հովհաննիսյանը ամեն տարի գիրք նվիրելու օրը չի մոռանում հարազատ դպրոցին նվիրաբերել գրքեր: Այս տարի նույնպես հերթական նվիրատվությունը Մհեր Հովհաննիսյանը կատարեց գրադարանին՝ 47 անուն գիրք: Դպրոցի գրադարանում առանձնացվեց մի պահարան, որտեղ տեղ գտան ԵՊՀ հետազոտությունների ինստիտուտի կողմից նվիրաբերած գրքերը,որն էլ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի VI-VII դասարաններում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում «Ես հետին մշա՜կ քո մեծ դպրության, բայց ինձ մեծերիդ համեմատ դատիր» խորագրով՝ նվիրված հայ մեծանուն բանաստեղծուհի Սիլվա Կապուտիկյանին: (Ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյան)
Լսվեց Սիլվա Կապուտիկյանի «Հայո՜ց աշխարհ, հայոց հող» ստեղծագործության ձայնագրությունը հեղինակի կատարմամբ: Ասես լսարանում հենց ինքը՝ Սիլվա Կապուտիկյանը՝ իր ստեղծած…
Եղիշե Չարենցին այսպես են բնութագրել՝ «Նա ինքը Հայաստանն է՝ իբրեւ հայ՝ տևական, անմահ. նա նայում էր աշխարհին հայի աչքերով»։ Այս խորախորհուրդ նշանաբանով էլ սկսեցին իրենց հայ գրականության դասը Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի ռուսերենով ուսուցմամբ VI-VII-VIII դասարանի աշակերտները՝ որսալով ժամանակի անկանգ տրոփյունը։
Եղիշե Չարենց բանաստեղծի, ժողովրդի զավակի, անհաս հոգու տեր…
Մարտի 9-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում IXա դասարանը և հայոց լեզվի ուսուցչուհի Ռ. Գաբրիելյանը կազմակերպել էին «Երջանկության դափնեկիրը» խորագրով գրական-երաժշտական ցերեկույթ` նվիրված բիբլիական հայ ժողովրդի մեծագույն հանճարներից մեկի` Պարույր Սևակի սիրո վեպին:
Դահլիճի պատերը ողողված էին մեծանուն գրողի նկարներով և խոսքերը ներկայացնող պաստառներով: Ցերեկույթն սկսվեց Պ.Սևակի…
Ստեփանավանի Հովհաննես Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Ոսկե հատում» թեմայով:
Աշակերտները ներկայացրին «ոսկե հատման» պատմությունը, մաթեմատիկական նշանակությունը, նշեցին, որ ըստ հին հույն մտածողների աշխարհը կառուցված է ներդաշնակության հիման վրա:
Համապատասխան սահիկների, մրգերի, բույսերի միջոցով ներկայացրին «ոսկե հատումի» բազմազան դրսևորումներ ողջ տիեզերքում, մարդու մարմնի կազմության մեջ, բժշկության, ճարտարապետության, քանդակագործության,…
Ինչպես վայել է նորածնին, այնպես էլ այսօր ` առավոտից ,դպրոցի` ճաշակով զարդարված մուտքի մոտ П - ն արժանացավ քաղցր և հոգեթով ընդունելության:
Յուրաքանչյուր տարի 3 - րդ ամսին` մարտի 14 - ին, տոնվում է այս թվի ծնունդը` պայմանավորված նրանով, որ Պի թվի արժեքը սկսվում է հետևյալ հաջորդականությամբ` 3,1415926... Այսօր մեր…
Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ Հ.Մեսրոպյանը VIII և IX դասարաններում ուսանելի դասեր անցկացրեց վերոհիշյալ վերնագրով, որոնք աղետների ռիսկերի նվազեցման մեթոդների մասին էին:
Աշակերտները դրսևորեցին ակտիվ մասնակցություն զրույցի, մտքերի փոխանակման միջոցներով, փաստեցին այդ տիպի դասերի հետաքրքրությունն ու անհրաժեշտությունը:
ՆԶՊ առարկայի ուսուցիչ՝ Հ . Մեսրոպյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ