«Հայկական կրթական միջավայրի» ֆորումում (http://forum.armedu.am) 2017թ. հունվար-փետրվար ամիսների ընթացքում ուսուցիչները ստեղծել են 28 նոր թեմաներ (391 գրառում, 18711 դիտում)՝ ուսումնական առարկաների դասավանդման, կրթական տարբեր հարցերի քննարկման և մասնագիտական խորհրդատվության տրամադրման նպատակով, մասնավորապես՝
Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ լաբորատոր աշխատանք՝ քիմիա առարկայից:Այդ օրվա թեման էր «Լաբորատոր փորձեր նյութերի հայտնաբերման վերաբերյալ»: Նախապես ուսուցչուհին սեղանի վրա դրել էր համարակալված 5 փորձանյութեր: Համապատասխան ազդանյութեր օգտագործելով կատարում էր փորձեր ու որոշում ,թե որ փորձանոթում որ նյութն է: Կերակրի աղը հայտնաբերեց արծաթի նիտրատով,առաջացած լոռանման…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի 4-րդ «ա» դասարանում դասղեկի ժամը սկսվեց շնորհավորանքներով, բարեմաղթանքներով, երգով ու ծափ-ծիծաղով:
Ինչպիսի՜ զուգադիպություն, միանգամից երկու համադասարանցու` Արմանի և Հարութի ծննդյան օրն է: Լրանում է նրանց 10 - ամյակը:
Դասվար Գրետա Հարությունյանը հոբելյարներին ներկայացրեց հատուկ ուշադրության` տոնական տրամադրություն ստեղծելով դասարանում: Բոլորն ուրախ են` Արմանն ու Հարութը՝ երախտապարտ:
…Փետրվարի 19-ը Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան օրն է: Այդ օրը նաև գիրք նվիրելու օրն է: Արարատ գյուղի հ.3 միջնակարգ դպրոցի աշակերտները գրքեր նվիրեցին գրադարանին, ներկայացրին բանաստեղծի կյանքն ու գործունեությունը, բեմականացրին հեքիաթները և խոստացան, որ շատ գրքեր կկարդան և կառաջնորդվեն նրա խորհրդով. «Աշխատեցեք ձեր սիրտը պահել մաքուր ու լիքը` ամենալավ ու ամենաբարի զգացմունքներով…
«Հայկական կրթական միջավայրի» «Պաշարների շտեմարան» ենթակայքում (http://lib.armedu.am) 2017թ. հունվար - փետրվար ամիսներին, ըստ դասակարգված բաժինների, տեղադրվել է ավելի քան 300 նոր ուսումնամեթոդական էլեկտրոնային պաշար, այդ թվում՝
Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում «Մեր շնորհալիները» խորագրով: Դեռևս գոյություն ունի այն կարծիքը, թե գեղեցկությունը բնության պարգև է, այն հնարավոր չէ ձեռք բերել: Այսպիսի պատկերացումը սխալ է: Յուրաքանչյուր մարդ գեղեցիկ է յուրովի, և այդ գեղեցկությունը անհրաժեշտ է պահպանել, վերացնելով թերությունները, ընդգծելով անհատական արժեքները: Այս ամենը…
2017 թ.փետրվարի 20-ին ՀՀ Լոռու մարզի Ստեփանավանի թիվ 3 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ միջոցառում` նվիրված աշխարհին հայտնի, օղակների արքա, աշխարհի բազմակի չեմպիոն, Խորհրդային Միության չեմպիոն, օլիմպիական չեմպիոն, լեգենդար մարզիկ, մարմնամարզիկ` Ալբերտ Ազարյանի ծննդյան 88 ամյակին: Այն կազմակերպել էր դպրոցի ֆինղեկ Սաթենիկ Ղևոնդյանը: Միջոցառմանը մասնակցում էին VIII դասարանի աշակերտները, որոնք էլ…
2017 թ. փետրվարի 22-ին ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց ցերեկույթ՝ նվիրված երաժշտությանը և անվանի կոմպոզիտոր Առնո Բաբաջանյանին: Միջոցառումը կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհրդի մշակութային ենթախումբը՝ դպրոցի հոգեբան Ա. Մկրտչյանի և դաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպիչ Գ. Վարդանյանի ղեկավարությամբ: Ցերեկույթին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Հ. Խումարյանը,…
2017թ-ի փետրվարի 21-ին Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան հ.4 հիմնական դպրոցում անցկացվեց հեռավար դաս «Ֆիզիկա» առարկայից Լոռու մարզի Մղարթի միջնակարգ դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտների հետ: Դասը վարեց ֆիզիկայի ուսուցչուհի Վեհանուշ Մարտիրոսյանը:
Ուսուցչուհին սահիկահանդեսի միջոցով ամփոփեց հին նյութը՝ «Նյութի կառուցվածքը: Մոլեկուլներ և ատոմներ: Ջերմաստիճանային սանդղակ, ջերմաչափ»: Աշակերտները պատասխանում էին…
Մայրենի լեզվի միջազգային օրվա կապակցությամբ ՀՀ Լոռու մարզի Վանաձորի Ա. Ս. Պուշկինի անվան № 4 հիմնական դպրոցում 2017թ. փետրվարի 21-ին տեղի ունեցավ միջոցառում, որը կազմակերպել էին I Գ դասարանի աշակերտները /դասվար՝ Ս. Միրզոյան/: Այն կրում էր «Մեր մեծերի պատգամը I Գ դասարանի փոքրիկների շուրթերով» խորագիրը:
Դասարանը բաժանվեց 4 խմբի, և…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ