ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մենթոր և համագործակցող դպրոցները քննարկել են տեսադասերի արդյունավետությունը

Փետրվարի 27, 2017
Պաշտոնական

Ի կատարումն ՀՀ կառավարության՝ գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում բնագիտական առարկաների տեսադասերի ապահովման, շաբաթական առնվազն մեկ դպրոցի հետ հաղորդակցային կապի իրականացման վերաբերյալ հանձնարարականի՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում ձևավորվել է աշխատանքային խումբ՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորությամբ: Պարբերական քննարկումների արդյունքում աշխատանքային խումբը, որտեղ ընդգրկված են էլեկտրոնային կրթության…

Նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Ասիական զարգացման բանկի պատվիրակությանը

Փետրվարի 27, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Ասիական զարգացման բանկի Կենտրոնական և Արևմտյան Ասիայի հարցերով կրթության առաջատար մասնագետ Յուկո Սարվիի գլխավորած պատվիրակությանը: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են կրթության ոլորտում համապատասխան ներդրումների և բարեփոխումների աջակցությանն ուղղված հարցեր: Ողջունելով հյուրերին` նախարարը նշել է, որ Ասիական զարգացման բանկի հետ առկա է…

Մեր լեզուն մեր Հայրենիքն է

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

«Մայրենի լեզուն մի գանձ է, որին չի կարող փոխարինել աշխարհի ոչ մի հարստություն: Իր մայրենի լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը՝ թշվառ, ծառից ընկած մի տերև, որ տարվում է ամեն մի պատահական քամուց»:

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի IIIա դասարանի դասվար Աստղիկ Դանիելյանը գրադարանում կազմակերպեց դաս-միջոցառում՝ նվիրված մայրենի լեզվի օրվան.

Հեռավար ուսուցումը մեր դպրոցում

Փետրվարի 27, 2017
Դպրոցական անցուդարձ ՏՀՏ նորություններ

էվրիկա ˜ ... Ժամանակակից ուսուցումը իր արմատները ամրացրեց նաև մեր դպրոցում. հ.21 դպրոցի և մեր դպրոցի IX դասարանցիների համար կենսաքիմիական հոսքը ներկայացնող X Ե դասարանի աշակերտները անցկացրին հեռավար դաս «Քիմիա» առարկայից. ժամանակակից տեխնոլոգիաներին տիրապետող աշակերտ - մարդը դարձավ ավելի ինքնավստահ:

Երկու դպրոցների իններորդցիները, մեկը մյուսին գերազանցելով, ճկուն և խելացի հարցերով…

Թումանյանի հերոսներն արտասանում են Թումանյան

Փետրվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կախարդական, ոսկեղեն հեքիաթների հերոսների նման Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցի ΙΙΙա դասարանի աշակերտները կազմակերպել էին ինքնատիպ ու յուրօրինակ դաս-միջոցառում: Միջոցառումը նվիրված էր ամենայն հայոց բանաստեղծ Հովհաննես Թումանյանի ծննդյան 148-ամյակին: Պատահական չէ, որ աշակերտները, դասվար Հ.Աղաբեկյանի գլխավորությամբ, կազմակերպեցին այդ մեծանուն հային նվիրված միջոցառումը: Յուրաքանչյուրիս մեջ էլ ապրում են բանաստեղծի հերոսները: Եվ…

Միջոցառում Քաջարանի հ.2 միջնակարգ դպրոցում

Փետրվարի 24, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

   1991թ փետրվարի 21-ը ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն հռչակեց Մայրենի լեզվի միջազգային օր՝ ի նպաստ մայրենի լեզուների իրավունքների ճանաչման և գործածության աջակցման:

   Այս նախաբանով էլ սույն թվականի փետրվարի 21-ին սկսվեց Մայրենիի օրվան նվիրված տոնական միջոցառումը Քաջարանի թիվ 2 միջնակարգ դպրոցում, որը կազմակերպել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ն. Ջավադյանը: Ելույթ ունեցան…

Գնահատման համակարգի բարելավմանը նվիրված երկօրյա համաժողովը

Փետրվարի 24, 2017
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոնի նախաձեռնությամբ  կրթության որակի շաբաթվա շրջանակներում այսօր Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում մեկնարկել է «Որակը լսարանում՝ գնահատման համակարգի բարելավում» թեմայով երկօրյա համաժողովը:

Ողջունելով համաժողովի մասնակիցներին՝ Շվեյցարիայի հավատարմագրման և որակի ապահովման գործակալության նախագահ, Բարձրագույն կրթության որակի ապահովման եվրոպական ասոցիացիայի (ANQA)  խորհրդի անդամ Քրիստոֆ Գրոլիմունդը հայտարարել է, որ Մասնագիտական…

«Բարությունը կփրկի աշխարհը»

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Ստեփանավանի ավագ դպրոցում կազմակերպված «Բարությունը կփրկի աշխարհը» խորագրով միջոցառումը՝ ռուսերեն էջում:

Բաց դաս Կապանի հ.2 ավագ դպրոցում

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

  Դասի նպատակը թեմային բնորոշ հասկացություններին տիրապետելն է, աշխարհագրական թաղանթի հատկանիշների ուսումնասիրումը:

  Դասարանը բաժանված էր խմբերի: Յուրաքանչյուր խումբ ներկայացնում էր որևէ երկրաբանական դարաշրջան քարոլորտում, ջրոլորտում, մթնոլորտում և կենսոլորտում ընթացող երևույթներով: Խմբերը տևական են ու տարակազմ, յուրաքանչյուրում ընդգծված են փորձագետ-մասնագետներ աշխարհագրությունից, երկրաբանությունից, բուսաբանությունից և կենդանաբանությունից:

   Դասի խնդիրը երևույթների զարգացման…

Մարգարիտն ու փրփուրը

Փետրվարի 23, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի Vբ դասարանում տեղի ունեցավ դաս-միջոցառում մայրենի առարկայից /ուսուցիչ Ռուզաննա Մեժլումյան/:
Թեման՝ Առակս ի՞նչ կցուցանե.«Մարգարիտն ու փրփուրը»

Սովորողները պատմեցին,թե Ինչ գիտեն առակի մասին, ի՞նչ առակներ են կարդացել,դրանից ո՞րն է ամենից շատ դուր եկել իրենց և ինչո՞ւ:
Աշակերտները ներկայացրին մարդկային տարբեր բնավորությունները,ծաղրեցին զանազան արատներ՝ծուլությունը,ստախոսությունը,չարությունը,պարծենկոտությունը,ագահությունը,ժլատությունը և այլն:…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)