«Ես երդում տված եմ և կպատկանեմ մեկ մարդու, այդ մարդը հայրենիքի ազատության զինվորն է»
Մոնթե Մելքոնյան
Հայոց բանակի կազմավորման 25-ամյակի կապակցությամբ Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Դու միշտ արթուն, իմ հա՛յ զինվոր» խորագրով միջոցառում:
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել հայոց բանակի ստեղծումը՝ որպես պետության անկախության պահպանման երաշխիք, հայ…
Հայ ժողովրդի բազմադարյա պատմությունը ու մարտի դաշտում ծավալված վերջին իրադարձությունները մեզ` հայերիս, դարձրել են մի ամբողջություն. ազգովի դարձել ենք հայրենիքի զինվոր` մեր արած գործով ու մեր բաժին նվիրումով:
Այսպիսի նվիրումով սկսվեց մեր՝ Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի հունվարի 27-ի միջոցառումը` նվիրված Հայոց բանակի 25- ամյակին:
Միջոցառումը սկսվեց ՀՀ օրհներգի զգաստացնող…
Սույն թվականի փետրվարի 21-ին Կապանի N2 ավագ դպրոցում մեծ հանդիսությամբ նշվեց մայրենիի տոնը, որը նախաձեռնել էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լուսինե Գրիգորյանը: Միջոցառումը կրում էր «Խոսենք հայերեն, ապրենք հայերեն» խորագիրը: Տոնականորեն զարդարված դահլիճից ելույթ ունենցան 10դ դասարանի աշակերտները, որոնք արժևորեցին հայոց լեզվի դերը մեր կյանքում, ինչպես նաև Մեսրոպ Մաշտոցի…
Այսօր՝ փետրվարի 21-ին, Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի դպրոցական տեսուչ Հ.Պապիկյանը դպրոցի 10-րդ դասարանների աշակերտների հետ անցկացրեց զրույց - զեկուցում «Վնասակար սովորություններ» թեմայով:
Դաստիարակչական դասն անցավ հետաքրքիր և բովանդակալից:
Դպրոցում տոնվող միջոցառումների ավանդական շարքին է պատկանում նաև այսօրվա ցերեկույթը, որը կազմակերպել էր դպրոցի աշակերտական խորհուրդը:
Աշակերտները իրենց ուրախ երգ ու պարով մասնակցեցին քառասուն օրական մանուկ Հիսուսին տաճարին ընծայաբերելու տոնին` Տեառնընդառաջին (Տիրոջն ընդառաջ գնալ):
Միջոցառման կիզակետը դարձավ խարույկը, որի շուրջը պտտվելով` բոլորը հայցեցին Աստվածային սիրո հուրը: Միջոցառումը իրականացրեց տոնի գաղափարը`…
«Իր մայրենի լեզուն վատ իմացողը կես մարդ է, չիմացողը` թշվառ, ծառից ընկած մի տերև, որ տատանվում է ամեն մի պատահական քամուց...». Ստ. Զորյան
Հազարագանձ հայերենով հյուսված միջոցառում էր կազմակերպել Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Լ. Եղոյանը` նվիրված «Մայրենիի օրվան»:
Աշակերտների շուրթերից հնչեցին տողեր` այբուբենին ,…
2017 թ. փետրվարի 7- ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի մի խումբ աշակերտներ ուսուցչուհի Իզաբելլա Ստեփանյանի ուղեկցությամբ հյուրընկալվեցին "FRISMOS " ծրագրավորման կազմակերպության` ծանոթանալու նոր տեխնոլոգիաներին, համացանցային կապի, ծրագրերի գաղտնիքներին:
Կազմակերպության սիրալիր ընդունելությունը աշակերտներին դարձրեց անկաշկանդ, և նրանք, շրջելով սրահում, ուղղեցին իրենց հետաքրքրող բոլոր հարցերը, պարզեցին ժամանակակից տեխնիկայի, ծրագրավորման շատ…
2017թ. հունվարին Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի տնօրինության կողմից տրվեց հանձնարարություն դպրոցի VIII- XII դասարաններին` մասնակցել դպրոցում անցկացվող մրցույթին` նվիրված հայոց բանակի 25-ամյակին:
Սկսվեց աշխատանքային եռուզեռը. բոլոր աշակերտները փորձում էին ստեղծագործել հնարավորինս առավելագույնը լինելու համար:
Արդյունքում ծնվեցին պատի թերթեր` մեկը մյուսից լավը, բովանդակալից, վերնագրերի ընտրությունը ` մտածված և…
2017թ.-ի հունվարի 29-ին Ծաղկաձորում տեղի ունեցավ «КВН»-ի դպրոցական լիգայի ձմեռային գավաթի խաղարկությունը, որին մասնակցում էր Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Հոլիվուդ» թիմը:
Դահլիճում տիրում էր ուրախ և անկեղծ մթնոլորտ: Մեր թիմը, ինչպես ամեն անգամ, փայլեց իր յուրահատուկ խաղով, ինչը վկայում էին հանդիսատեսի ծափերն ու ուրախ բացականչությունները:
Այս անգամ էլ…
«Միջնադարի հայ համալսարանները» դաս - միջոցառում
Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում կրկին բաց դաս էր: Այս անգամ 11-րդ Ա պատմաիրավագիտական թեքումով դասարանը ներկայացրեց միջնադարի զարգացած կրթական համակարգն ու համալսարանները:
Դասը վարում էր պատմության ուսուցչուհի Կ.Մովսեսյանը: Դասարանը բաժանված էր խմբերի,որոնցից յուրաքանչյուրը ներկայացնում էր առանձին կրթահամալիր: Խմբերը մանրամասնորեն ներկայացրին հայ մշակութային…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ