ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

«Կապույտ Երկիր՝ ու՞մ համար»

Փետրվարի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IVա դասարանի աշակերտ Ալեքս Սարգսյանը մասնակցեց ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի կողմից կազմակերպված նկարչական մրցույթին՝ «Կապույտ Երկիր՝ ու՞մ համար»:Վերջինիս ընտրված լավագույն նկարները ներկայացվեց 17-րդ միջազգային բնապահպանական նկարչական մրցույթին Ճապոնիայում և արժանացավ հուշանվերների: Շնորհավորում ենք Ալեքս Սարգսյանին առաջին մրցույթի կապակցությամբ ու մաղթում նորանոր հաջողություններ:

ՄԿԱ-ի գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

Նախարարն ընդունել է «Էրազմուս+»-ի փորձագիտական խմբին

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը հանդիպել է Հայաստանում «Էրազմուս+» ծրագրի գրասենյակի ղեկավար Լանա Կառլովայի և «Էրազմուս+» ծրագրի  բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների հետ:

Ողջունելով  ներկաներին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հանրապետության Նախագահի հանձնարարությամբ վեցամսյա ժամկետում ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը պետք է  ներկայացնի բարձրագույն մասնագիտական կրթության համակարգի բարեփոխումների…

Գյուղատնտեսական մասնագիտությունները` ՄԿՈՒ ոլորտի առաջնահերթություն

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի է ունեցել Մասնագիտական կրթության և ուսուցման զարգացման ազգային խորհրդի (ՄԿՈՒԶԱԽ ) այս տարվա առաջին նիստը, որը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Խորհուրդը, որի կազմում ընդգրկված են շահագրգիռ գերատեսչությունների և սոցիալական գործընկեր կազմակերպությունների  ներկայացուցիչներ, նախ հաստատել է օրակարգի հարցերը, որոնց առնչությամբ հիմնական զեկուցմամբ…

Մեկնարկում է Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնքի ձևավորման ազգային ծրագիրը

Փետրվարի 13, 2017
Պաշտոնական Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ ԿԳՆ Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնը հայտարարում է Դպրոցների համագործակցության վիրտուալ համայնքի ձևավորման ազգային ծրագրի մեկնարկի մասին։

 Ազգային համայնքի ստեղծման անհրաժեշտությունը պայմանավորված է առաջին հերթին Հայաստանում հանրակրթական դպրոցներին ուսուցիչների շրջանում օտար լեզվի հմտությունների ցածր մակարդակով, ինչը մեծ խոչընդոտ է հանդիսանում ծրագրի լայն տարածման համար։ Օտար լեզվին չտիրապետելու պատճառով դպրոցներից սահմանափակ…

Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան հ.17 ավագ դպրոցում բացվեց «Փառքի սրահ»

Փետրվարի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

2017թ. փետրվարի 7-ին Վանաձորի Մովսես Խորենացու անվան թիվ 17 ավագ դպրոցում բացվեց ¦Փառքի սրահ§՝ նվիրված 2016թ. Ապրիլյան քառօրյա պատերազմի օրերին անօրինակ քաջություն ցուցաբերած դպրոցի նախկին սաներին:

Միջոցառմանը հրավիրված էին բազմաթիվ պաշտոնատար անձիք՝ ի դեմս փոխմարզպետ պրն. Ա.Դարբինյանի, փոխքաղաքապետ պրն. Ա.Բերնեցյանի, գրող-հրապարակախոս Ս.Խալաթյանի: Իրենց ներկայությամբ մեզ պատվեցին ԵԿՄ Վանաձորի ՏԲ նախագահի…

Հաճելի անակնկալ

Փետրվարի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Անգելինա Հովհաննիսյանը սովորում է Կապանի թիվ 13 միջնակարգ դպրոցի ութերորդ դասարանում, նաև քաղաքի թիվ 3 երաժշտական դպրոցի վեցերորդ դասարանում: «Շնորհալի, ընդունակ սան է, բազմաշնորհ», – նրա մասին ասում է Անգելինայի ջութակի դասատուն՝ Լիանա Սողոմոնյանը:

Տարիքի հետ կապված անհրաժեշտություն է լինում փոխել գործիքը: Վերջին ժամանակներս Անգելինայի դեպքում ևս նման խնդիր է…

«Ինտելեկտուալ խաղ» մրցույթ Կապանի հ.1 հիմնական դպրոցում

Փետրվարի 13, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Կայացավ երկար սպասված «Ինտելեկտուալ խաղ» մրցույթը, որը կազմակերպվել և իրականացվել էր «Հուսո երիցուկ» հաշմանդամ և սոցիալապես անապահով երեխաների պաշտպանություն ՀԿ-ի և Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի համագործակցության շրջանակներում...
Միջոցառումը կայացավ ՀՀ ՊՆ հ. 54122 զորամասում՝ նվիրված հայոց ազգային բանակի 25-րդ տարեդարձին...
Խաղ-մրցույթին Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի սաները…

Նախատեսվում են բեկումնային և արմատական փոփոխություններ` դասագրքերի ստեղծման գործընթացում

Փետրվարի 10, 2017
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Մանմար, Էդիթ Պրինտ, Տիգրան Մեծ, Աստղիկ, Զանգակ, Անտարես և Արևիկ հրատարակչությունների ղեկավարներին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են դպրոցական դասագրքերի հետ կապված տեխնիկական և բովանդակային հարցեր: Նախարարը նշել է, որ հանրության շրջանում կա օբյեկտիվ դժգոհություն` կապված որոշ դասագրքերի որակի և ծանրաբեռնվածության հետ, ավելին`…

Հայ-լիտվական կրթական համագործակցություն

Փետրվարի 10, 2017
Պաշտոնական

Կրթության և գիտության  նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Լիտվայի Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Էրիկաս Պետրիկասին:
Ողջունելով դեսպանին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ անկախացումից հետո մեր երկու երկրների համագործակցությունը կրթության համակարգում համաքայլ է ընթացել, նրա բնորոշմամբ դրան նպաստել են նախ` նախկինում միևնույն կրթական համակարգում ընդգրկված լինելու…

Ազգային երգ ու պար

Փետրվարի 10, 2017
Դպրոցական անցուդարձ

Այսօր` փետրվարի 3-ին,Աբովյանի համար 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում անցկացվեց բաց դաս «Աղգային երգ ու պար» առարկայից: Առարկայի ուսուցչուհի Հ.Գեղամյանի շնորհիվ 7-րդ դասարանի սովորողները մեծ ոգևորությամբ մասնակցեցին դասին: Պարեցին «Կարնո քոչարի», «Գյովնդ», «Իշխանաց պար», «Ֆնջան», «Սղերդ»: Դահլիճում իշխում էր  ազգային պարերի մարտական ոգին, հայրենասիրությունը և ուրախ տրամադրությունը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)