ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հետազոտությունների արդյունքները` քաղաքականության մշակման հիմքում

Նոյեմբերի 29, 2016
Պաշտոնական

Մեկնարկել է «Գործնական մոտեցում հմտությունների կանխատեսմանը՚ թիրախավորված զբոսաշրջության և ՏՏ ոլորտներին: Վերլուծություն, կարողությունների զարգացում, գործնական կիրառում» թեմայով եռօրյա աշխատաժողովը, որը կազմակերպել է Եվրոպական կրթական հիմնադրամը՝ համագործակցելով Չեխիայի Հանրապետության Զբաղվածության և ուսուցման ազգային դիտակետի հետ: Աշխատաժողովի մասնակիցներին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի անունից ողջունել է ԿԳ նախարարի խորհրդական Արտակ Աղբալյանը: Նա…

Հայ-իրանական համագործակցություն` նանոտեխնոլոգիաների ոլորտում

Նոյեմբերի 29, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն  այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Իրանի Իսլամական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Սեյեդ Քազեմ Սաջադին և ԻԻՀ նանոտեխնոլոգիաների գլխավոր շտաբի ղեկավար պրոֆեսոր Սայեդ Սարքարի գլխավորած պատվիրակությանը:
Ողջունելով դեսպանին և պատվիրակության անդամներին`  նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդգծել է, որ կրթության և գիտության ոլորտում բարեկամական Իրանի…

Հրազդանի Վ.Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում «Մայրենի» դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժը

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:

Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները…

Հովհաննես Շիրազ

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Անահիտ Արզումանյանը VI ա դասարանի արտադասարանական ընթերցանության դասն անցկացրեց դպրոցի գրադարանում: 
Դասի թեման - Հովհաննես Շիրազ 
Դասի նպատակը
ա/ բանավոր խոսքի զարգացում, բառապաշարի հարստացում
բ/ արտահայտիչ ընթերցանություն
գ/ բանաստեղծության պատկերային և լեզվաոճական համակարգի առանձնահատկությունների բացահայտում և մեկնաբանում:

ՄԿԱ-գծով…

Ցուցադրական դաս

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Աշնանային դյութիչ երաժշտության հնչյունների ներքո սկսվեց ցուցադրական դասը՝ Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում (դասվար՝ Քնարիկ Ադամյան): Երեխաները գեղեցիկ երգից հետո բնութագրեցին աշունը իր գույների բազմազանությամբ: Արտասանեցին «Աշնան նկար» բանաստեղծությունը, վերլուծեցին,կազմեցին բառակապակցություններ: Օգտագործվեց քառաբաժան ՎԵՆ-ի դիագրամ մեթոդները: Նոր նյութը սկսվեց «Տերևաթափ» երգով: Ներս մտավ տերևաթափը իր աշնանային զամբյուղով: Դասարանը…

Դաս-միջոցառում «Իներցիայի դատը» թեմայով

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016 թ. հոկտեմբերի 28-ին Կոտայքի մարզի  Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջն. դպրոցի  VIIա  դասարանում տեղի ունեցավ  միջոցառում  ֆիզիկա առարկայից «Իներցիայի դատը» վերնագրով: Այս միջոցառման նպատակն էր ուսումնասիրել իներցիայի դրսևորման  դրական և բացասական  կողմերը: Սովորեցնել գտնել օրինակներ, կարողանալ այն բացատրել, զարգացնել տրամաբանական մտածողությունը: Խնդիրը` իներցիան ինչ է ավելի շատ բերում  օգուտ՞, թե՞ վնաս:…

Ուսանողը՝ ապագայի հուսալի երաշխիք

Նոյեմբերի 28, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում նոյեմբերի 22-ին անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված Ուսանողների միջազգային օրվան: Ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանը շնորհավորանքի խոսք հղեց ուսանողներին և ամփոփեց ուսանողների 2016 թվականի ձեռքբերումները՝ մասնակցությունները մասնագիտական տարաբնույթ մրցույթների և գրանցված հաղթանակները: Տնօրենն անդրադարձավ նաև զինվորական ծառայություն ընթացքում պարգևների արժանացած ուսանողներին, ովքեր անմնացորդ նվիրումով մասնակցել են  հայրենիքի…

Ավարտական քննությունների նոր կարգն ընդլայնում է աշակերտների ընտրության ազատությունը

Նոյեմբերի 25, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է «2016-2017 ուսումնական տարվա գիտելիքների ստուգման, պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման, անցկացման աշխատակարգը և ժամանակացույցը», որը հաստատվել է ընթացիկ տարվա նոյեմբերի 17-ին՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով

Ներկայացնելով ավարտական քննությունների կազմակերպման նոր աշխատակարգը, Նարինե…

Բաց դաս մայրենիից «Մատենադարան» թեմայով

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 15-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանում բաց դաս էր  մայրենիից՝ «Մատենադարան» թեմայի շուրջ:Դասի նպատակն էր ՝ երեխաներին ծանոթացնել մշակութային արժեքներին, գնահատել ու պահպանել դրանք: Դասվար Կ.Սարգսյանը նախապես կազմակերպել էր էքսկուրսիա՝ դեպի Մեսրոպ Մաշտոցի անունը կրող Մատենադարան, որտեղ երեխաները տեսան հայերեն ձեռագիր մատյանները, ամենամեծ ու ամենափոքր…

Բաց դաս հայ գրականությունից Վանաձորի հ.17 ավագ դպրոցում

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հումանիտար հոսքի X1 դասարանում կայացավ ամփոփիչ բաց դաս: Այն վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Անուշ Սիմոնյանը: Դասարանը կահավորված էր «Սասնա Ծռեր» դյուցազներգության մոտիվներով՝ պաստառներ, նկարներ, գրքրեր, Սասնա հերոսների խորհրդանշական զենք ու զրահ՝ Քուռկիկ Ջալալու արձան, Թուր Կեծակին, Խաչ Պատերազմին: Աշակերտները հանդես եկան ստեղծագործության մեկնաբանությամբ և անգիր հատվածներով:

Դասը…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…