Մասիս քաղաքի հ.3 հիմն. դպրոցում հոկտեմբերի 28-ին տեղի ունեցավ "Любовь-волшебная страна!" խորագրով միջոցառում ռուսաց լեզվից: Միջոցառմանը մասնակցում էին 5-9-րդ դասարանի աշակերտները: Միջոցառումը սկսվեց 9-րդ դասարանի աշակերտների պարային կատարմամբ: Նրանք օտար լեզվով սիրո մասին բանաստեղծություններ և երգեր կատարեցին: Գիտառի հնչյունների ներքո հնչեց «Սեր» բառը օտար լեզուներով: Աշակերտները պատրաստել էին նաև համակարգչային…
Երիտասարդական տոների շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամում հանդիպում է ունեցել ուսանողական կառույցների ներկայացուցիչների հետ։ Նախարարը և ՀԵՀ հոգաբարձուների խորհրդի համակարգող, ՀՀ ԱԺ պատգամավոր Կարեն Ավագյանն ուսանողների հետ քննարկել են կրթությանը, գիտությանը և երիտասարդությանն առնչվող հարցեր։ Լևոն Մկրտչյանը, խոսելով Հայաստանի երիտասարդական հիմնադրամի կազմավորման մասին,…
ՀՀ կառավարության գյուղական դպրոցների և հեռավար կրթության զարգացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում` հերթական հեռավար դասը կազմակերպվել է Վանաձորի «Էվրիկա», Գյումրու «Ֆոտոն», Երևանի «Քվանտ» և «ԵՊՀ Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ» դպրոցների միջև՝ «Ֆիզիկա» առարկայից:
Դասը վարել է «Էվրիկա» դպրոցի տնօրեն Արմեն Ծատուրյանը, որպես առաջադրանք ընտրվել է «Ֆիզիկայի» միջազգային օլիմպիադայի խնդիրներից մեկը:…
Նոյեմբերի 16-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցի VIIIա դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս նվիրված Նյուտոնի օրենքներին:
Դասարանը նախապես բաժանված էր խմբերի, տրված էր հանձնարարություններ: Յուրաքանչյուր խնբում ընտրված էր ավագ, յուրաքանչյուրն ունեին իրենց տարբերանշանները: Յուրաքանչյուր խմբի բոլոր անդամների մասնակցությամբ ներկայացվեց խմբի աշխատանքը՝ մեկնաբանելով համապատասխան փորձերի միջոցով: Ցուցադրվեցին համակարգչային ցուցադրություններ խմբերի…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIա դասարանի սաները դասղեկի (Սերգեյ Մինասյան) և դասարանի ծնողների հետ միասին այցելեցին պատմական նշանակություն ունեցող վայր` Վահանավանք:
Հայրենաճանաչության մի յուրօրինակ դաս, ծանոթացան վանքի պատմությանը, շրջեցին վանքի տարածքում,կատարեցին մոմավառություն:
Աշակերտները պատմական նյութին ծանոթանալուց բացի մասնակցեցին մաքրման աշխատանքներին և բնապահպանական, բարոյախրատական ու տեղեկատվական ցուցանակներ…
Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցում «Երգը բարեկամության կամուրջ է» ռուսական երգի փառատոնն անցավ հիանալի: Մցույթում տեղ էին գտել երգացանկի լավագույն երգեր՝ ռուսական ժողովրդական, հայրենասիրական, ռոմանս, էստրադային և մանկական երգեր, հայկական երգեր` ռուսերենով : Մասնակցության համար չկար տարիքային սահմանափակում:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության տեսչական աշխատակազմի ներկայացուցիչները:…
Նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Կերպարվեստ» առարկայից (դասվար՝ Շուշան Մայիլյան): Դասի թեման «Բնանկարչություն»-ն էր, իսկ գործնական աշխատանքը՝ «Իմ սիրած եղանակը»: Դասարանը կահավորված էր գեղագիտական ճաշակով: Դասի նպատակն էր ներկայացնել ստացած գիտելիքները կերպարվեստի տեսակների, ժանրերի ու գույների բազմազանության մասին: Աշակերտները պատկերացում…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIIա և VIIբ դասաանի սաները իրենց ունակությունները ցուցադրեցին դպրոցական սպորտլանդիայում: Մինչ մրցումներին անցնելը՝ աշակերտները հնչեցրին օրվա կարգախոսը՝ «Սպորտն ինձ համար մի ամբողջ կյանք է»:
Կազմակերպիչ, ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչ Սերգեյ Մինասյանը կարևորում է նման միջոցառումների անցկացումը և ինչպես ինքն է նշում, այն նպաստում է շարժողական կարողությունների ձևավորմանը,…
Չինաստանի Ժողովրդական Հանրապետություն կատարած այցի շրջանակում ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանի գլխավորած պատվիրակությունը հանդիպում է ունեցել ՉԺՀ կրթության նախարար Չեն Բաո Չենի հետ: Հանդիպման ընթացքում ամփոփվել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնական այցի արդյունքները: Երկու նախարարները մանրամասն քննարկել են Հայաստանում կառուցվող չինական դպրոցի գործունեության հեռանկարները, կարևորել դպրոցին…
Իջևանի թիվ 1 հիմնական դպրոցում այսօր տեղի ունեցավ կիրակնօրյա դպրոցի հանդիսավոր բացում՝ ի հիշատակ կանադահայ Լուսին Պողոսյանի, ով մեծ ներդրում է ունեցել երեխաներին դպրոցական ու հոգևոր կրթություն տալու գործում: Բացման արարողությանը ներկա էին Տավուշի մարզպետարանի, Իջևանի քաղաքապետարանի և հոգևոր դասի ներկայացուցիչներ, ուսուցիչներ, ծնողներ ու դպրոցականներ: Միջոցառմանը մասնակցում էր Տավուշի թեմի…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ