Մատենադարանում այսօր տեղի է ունեցել Եվրամիության հովանու ներքո գործող՝ «Եվրոդիպ» հյուրընկալության և տուրիզմի ուսուցման ու մասնագիտական պատրաստության միջազգային ասոցիացիայի 23-րդ ամենամյա համաժողովը, որի անցկացմանն աջակցում է Հայաստանի զարգացման հիմնադրամը։ Համաժողովն այս տարի անցկացվում է «Զբոսաշրջային կրթություն. ուղիներ դեպի նոր նշանակետեր» խորագրի ներքո: Համաժողովի մասնակիցներին ողջունել են ՀՀ կրթության և գիտության…
Հոկտեմբերի 12-ին Սիսիանի ավագ դպրոցում կայացավ ԱԽ-ի նախագահի ընտրություններ: Ընթանում էր համառ պայքար 4 թեկնածուների միջև: Ընտրություններին մասնակցեցին դպրոցի 384 աշակերտներից 340-ը:Գրանցվեցին հետևյալ արդյունքները՝
Աղվան Բախշյան՝ 104
Արման Հովհաննիսյան՝ 95
Լիլիթ Խաչիկյան՝ 83
Ալինա Խաչատրյան՝ 52
անվավեր քվեաթերթիկներ՝ 6:
Արդյունքում ԱԽ նախագահ ընտրվեց Աղվան Բախշյանը և…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը և Շեֆֆիլդի համալսարանի միջազգային ֆակուլտետ Սիթի քոլեջն այսօր ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր, որով տրվել է Շեֆֆիլդի համալսարանի և վերջինիս միջազգային ֆակուլտետ Սիթի քոլեջի կողմից Երևանում իրականացվելիք Շեֆֆիլդի համալսարանի Executive MBA ծրագրի պաշտոնական մեկնարկը:
Ողջունելով Շեֆֆիլդի համալսարանի մուտքը Հայաստան` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է. «Հայ ժողովուրդն…
Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը:
... Այնուհետև գործադիրի ղեկավարը հանձնարարականներ է տվել. «Կրթության ոլորտի հետ կապված հանձնարարում եմ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին, ՀՀ մարզպետներին, առաջարկում եմ Երևանի քաղաքապետին՝ 7-օրյա ժամկետում ներկայացնել առաջարկություններ հանրակրթական հաստատությունների տնօրենների ընտրության գործընթացում ազգակցական կապերի,…
Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր մեկնարկել է «Բարձրագույն մանկավարժական կրթության բարեփոխումները ներառականության համատեքստում» խորագրով միջազգային գիտաժողովը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ԱԺ առողջապահության, մայրության և մանկության, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովների, ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի, ԱՄՆ…
Տոնականորեն էր զարդարվել Սպիտակի Վարդանանց հ.4 հիմն. դպրոցի դահլիճը. բեմում ճախրում էին մեր շնորհալիները՝ ներկաներին ավետելով Հայաստանի Անկախության 25ամյակին և Ուսուցչի տոնին նվիրված միջոցառման սկիզբը: Փոքրիկ Գրիշայի խրոխտ հայացքում ներկաները տեսնում էին հայոց անառիկ լեռները, բեմում ծածանվում էր եռագույնը, ներկաները համակվել էին հայրենասիրության ոգով: Ներկաների աչքի առջևով կարմիր թելի պես…
2016թ. հոկտեմբերի 7-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում համադպրոցական արշավի օր էր:
VII-XII դասարանի աշակերտները և մանկավարժները առավոտյան ուղևորվեցին դեպի գեղատեսիլ Թոդարի ստորոտը:
Արշավի ընթացքում աշակերտները կատարեցին դիտումներ, անտառի բացատում կազմակերպեցին մարզական խաղեր:
Բնապահպանական թեմաներով կազմակերպված դաստիարակչական աշխատանքներից հետո հնարավորություն ընձեռնվեց դրանք կիրառել գործնականում, կատարվեց տեղանքի մաքրում:
2016թ-ի հոկտեմբերի 11-ին Արմավիր քաղաքի Մ.Սիլիկյանի անվան հ.6 հիմնական դպրոցի IX դասարաններում տեղի ունեցավ գործնական դաս հասարակագիտություն առարկայի՝ «Ընտրություն» թեմայից:
Դասն անցկացվեց երկու փուլով`
I փուլում ստեղծվեցին կուսակցություններ՝«Առաջադեմ Արմավիր» և «Լուսավոր Արմավիր»,որոնք Արմավիր քաղաքի քաղաքապետի թեկնածուներ առաջադրեցին Կոլյա Գաբրիելյանին և Անի Տոնոյանին:Ինքնառաջադրվեց Ալլա Տոնոյանը:Թեկնածուները ներկայացրեցին իրենց ծրագրերը,և անցկացվեց քարոզարշավ:Թեկնածուների…
Դպրոցը և ուսուցիչն են ձևավորում երեխայի միտքը և հոգին: Դպրոցում ենք սովորում սովորել, դպրոցում ենք մենք ձևավորվում որպես մարդ և որպես անհատ:
Ուսուցիչ լինելը կոչում է և ոչ մասնագիտություն: Ուսուցիչը ոչ միայն գիտելիք է սերմանում, այլև հղկում, ձև է տալիս երեխայի հոգուն իր իսկ սեփական օրինակով, պատրաստում վաղվա քաղաքացուն:
…
Հոկտեմբերի 11-ին Սիսիանի ավագ դպրոցի իրավագիտական հոսքի 10-րդ դասարանիում համագործակցային դաս էր: Այն վերաբերում էր վիպերգերին ու առասպելներին: Դասարանը աշխատեց
4 խմբերով: Նյութը ներկայացվեց բազմակողմանիորեն՝ պաստառներ, սահիկներ, լրացուցիչ տեղեկույթի մանրազնին քննարկում: Դասի ժամանակ խմբերը հնէաբանական նյութից հասան մինչև մեր օրերը՝ ապրիլյան քառօրյա պատերազմ: Իրար կողքի հայտնվեցին աստղագիտությունը, պատմությունը, դարձվածաբանությունը, բառագիտությունը,…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ