ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Բաց դաս երկրաչափություն առարկայից

Դեկտեմբերի 9, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցում բաց դաս էր երկրաչափություն առարկայից՝ VIIա դասարանում: Երկրաչափության ուսուցչուհի Գ. Հակոբյանը դասարանը բաժանեց երկու թիմերի միջև: Առաջին փուլը՝ եռանկյուն,կիսորդ, բարձրություն և միջնագիծ:  Երկրորդ փուլը՝ իմաստավորման փուլ և երրորդ փուլը՝ դրոշակներով խաղ: Դասը հագեցած էր համակարգչային տեսանյութով,երկրաչափական պատկերներով և պաստառներով: Դասի ընթացքում ուսուցչուհին երկրաչափական …

Հեռավար սեմինարին մասնակցել են 9 դպրոց և ավելի քան 40 տնօրեն

Դեկտեմբերի 9, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կառավարության հեռավար և էլեկտրոնային կրթության զարգացման հանձնարարականի կատարման շրջանակում կազմակերպվել է սեմինար քննարկում՝  դպրոցների տնօրենների և փոխտնօրենների համար: «Ներդպրոցական վերահսկողություն» թեմայով հեռավար սեմինարը վարել է Երևանի թիվ 198 ավագ դպրոցի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանը: Հեռավար սեմինարին տեսակապով միացել են Երևանի  Գ. Էմինի անվան թիվ 182  ավագ, թիվ 78 և թիվ…

Համագործակցության սկիզբ

Դեկտեմբերի 8, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. դեկտեմբերի 2-ին Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցի աշխորհուրդը հրավիրել էր Վանաձորի թիվ 19 հիմնական դպրոցի աշխորհրդի նախագահին և անդամներին դպրոցի կազմակերպիչ Աիդա Սարուխանյանի գլխավորությամբ: Այդ օրը դպրոցում նաև անց էր կացվում Կարմիր խաչի ընկերության կողմից իրականցվող «Կառուցենք անվտանգ և կայուն համայնքներ» ծրագրի շրջանակներում «Աղետները երեխաների աչքերով»…

Լինենք պաշտպանված

Դեկտեմբերի 8, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Դեկտեմբերի 1-ին Գավառի ավագ դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի  կանխարգելմանը և միգրացիայի հիմնախնդիրներին նվիրված սեմինար: Հետաքրքիր տեղեկատվություն, վիճակագրական տվյալներ, խաղային վարժություններ, զուգահեռների անցկացում միգրացիայի և ՄԻԱՎ - ՁԻԱՀ-ի   տարածման միջև` այս բոլոր հարցերի շուրջ տարածվեց բուռն քննարկում, արվեցին կարևոր հետևություններ: Սեմինարին իրենց ակտիվ մասնակցությունը բերեցին նաև Հացառատի թիվ…

28 տարի անց

Դեկտեմբերի 8, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մոմավառւթյուն, զոհերի հիշատակի ոգեկոչում, լռության րոպե…

Այսպես Գավառի ավագ դպրոցում նշեցինք Սպիտակի ավերիչ երկրաշարժի 28-ամյա տարելիցը:

1988 թվական, 7-ը դեկտեմբերի, ժամը 11.42-ին 10 բալ ուժգնությամբ երկրաշարժը 40 վայրկյանում ավերեց Հայաստանի 41 տոկոսը:25 հազար զոհ, 500 հազարից ավելի անօթևան մնացածներ: Եվ ամբողջ աշխարհ , որ կանգնեց հայերիս կողքին, սատարեց, փորձեց փարատել…

Գիտաժողով. «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում»

Դեկտեմբերի 8, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. նոյեմբերի 25-ին Եվրասիա միջազգային համալսարանում տեղի ունեցավ  «Կիլիկյան Հայաստանի դերը հայոց պետականության կայացման գործում» աշակերտական գիտաժողովի նյութերի ժողովածուի շնորհանդեսը: Սույն գիտական ժողովածուում ներառված են այն զեկուցումները, որոնք առանձնանում են հետազոտական պատշաճ մակարդակով, գիտական, տեսական ու գործնական աշխատանքի խորությամբ և արդիականությամբ: Մասնակցում էին 9գ դասարանի աշակերտներ Ներսիսյան Նունեն և Միրաքյան…

Առաջատար 10 դպրոցներ կաջակցեն գյուղական կրթօջախներին

Դեկտեմբերի 7, 2016
ՏՀՏ նորություններ Պաշտոնական

Գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում բնագիտական առարկաների տեսադասերի ապահովման, շաբաթական առնվազն մեկ դպրոցի հետ հաղորդակցային կապի իրականացման և տվյալ դպրոցի հետ համապատասխան ուսուցողական ծրագրի կիրառման մեխանիզմներ մշակելու նպատակով ստեղծված աշխատանքային խումբը գումարել է իր հերթական նիստը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, նախարարի տեղակալներ Մ. Մկրտչյանը…

ԵՊՀ թիմը «ACM-ICPC» եզրափակչում է

Դեկտեմբերի 7, 2016
ՏՀՏ նորություններ

ԵՊՀ ծրագրավորող ուսանողները նվաճել են «ACM-ICPC» ծրագրավորման միջազգային օլիմպիադայի եզրափակիչ փուլի ուղեգիր:

«ACM-ICPC» օլիմպիադայի կիսաեզրափակիչը տեղի է ունեցել դեկտեմբերի 3-4-ը Թբիլիսիում: Հայաստանյան բուհերից օլիմպիադային մասնակցում էին ԵՊՀ-ն, Հայաստանի ամերիկյան համալսարանը, Հայ-ռուսական (Սլավոնական) համալսարանը: ԵՊՀ-ն ներկայացել էր 3 թիմերով:

Պայքարն ընթանում էր 226 թիմերի միջև, որոնք ներկայացնում էին նախկին խորհրդային երկրների…

«Թախծոտ աշունը». միջոցառում Մասիս քաղաքի Վ.Բաբայանի անվան հ.2 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 7, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Միջոցառմանը մասնակցում էին դպրոցի ասմունքի խմբակի շնորհաշատ երեխաները: Գեղեցիկ դահլիճում թևածում էր աշնանային տրամադրությունը. երեխաները  միջոցառման ընթացքում շփվեցին բնության հետ,փորձեցին բանալ թախծոտ աշնան գաղտնիքները: Այո՛, թախծոտ, որովհետև աշունը իր կաթիլե մատներով շոյում է մեռնող տերևների մարմինն ու հետո հանդարտ ու մեղմիկ պարում ջրերի վրա… երգում տանիքներին, կամաց ու թախծոտ լալիս…

Միջոցառում` «Հին աստվածներ»

Դեկտեմբերի 7, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի Ա. Խլղաթյանի անվան №18 միջնակարգ դպրոցի 11-րդ  «ա» դասարանի աշակերտների մասնակցությամբ ու Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ա. Մարգարյանի նախաձեռնությամբ կազմակերպված դաս-միջոցառումը նվիրված էր հայ մեծ դրամատուրգ Լևոն Շանթին: Աշակերտները ներկայացրեցին Լ. Շանթի կյանքն ու ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, բեմադրեցին հատվածներ  «Հին աստվածներ» դրամայից: Միջավայրը Սևանի հինավուրց կղզին էր, ջրի…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)