Ֆուտբոլը,որպես սպորտաձև,վաղուց դարձել է Գավառի ավագ դպրոցի առօրյայի անբաժան մասը: Այս անգամ էլ դպրոցում կազմակերպված ֆուտբոլի հերթական առաջնությունում հաղթող ճանաչվեց 12-րդ տնտեսագիտական դասարանի տղաների թիմը` ավագ Նարեկ Գասպարյանի գլխավորությամբ: Մի քանի դիտարժան խաղից հետո փոխանցիկ գավաթը հանձնվեց տղաներին: Լավագույն ֆուտբոլիստ Ճանաչվեց Ռուբեն Շանոյանը, իսկ լավագույն գոլի հեղինակ դարձավ Նարեկ Գասպարյանը:
…Հոկտեմբերի 18-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի N3 հիմն. դպրոցի Iբ դասարանում (դասվար Ս. Հովհաննիսյան) տեղի ունեցավ «Ա տառի շնորհանդեսը» խորագրով դաս-միջոցառում, որը նվիրված էր ՀՀ Անկախության 25-րդ տարեդարձին և Մեսրոպյան այբուբենի առաջատարին` Ա-ին:Դասի առաջին մասում ուսուցչուհին ցուցադրեց նախայբեննական շրջանում անցած գիտելիքները `գծապատկերների և նկարների միջոցով ,իսկ երկրորդ մասում երեխաներն արտասանեցին,…
ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը ՀՀ կառավարության հոկտեմբերի 13-ի նիստին ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանին հանձնարարել էր գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում շաբաթական առնվազն մեկ դպրոցի հետ հեռահաղորդակցային կապ ապահովել՝ մշակելով տվյալ դպրոցի հետ համապատասխան ուսուցողական ծրագրի կիրառման մեխանիզմներ: Այդ նպատակով այսօր «Այբ» դպրոցում իրականացվել է փորձնական հեռավար առաջին…
2016 թ. հոկտեմբերի 28-ին, ժամը 15:00-ին, Հայաստանի ազգային պատկերասրահում կբացվի գեղանկարիչ Արփենիկ Նալբանդյանի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական ցուցահանդեսը:
Արփենիկ Նալբանդյանի 100-ամյակին նվիրված ցուցահանդեսն ընդգրկում է ստեղծագործական զանազան փուլերի գեղարվեստական երկեր` Հայաստանի ազգային պատկերասրահի մշտական ցուցադրության և ֆոնդային շուրջ 48 գեղանկարներ, ընտանիքի հավաքածուի 17 կտավ: Այս համագործակցության շնորհիվ Հայաստանի ազգային…
ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն այսօր ընդունել է Իտալիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ջովաննի Ռիչուլլիին: Ողջունելով դեսպանին` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ հայ-իտալական բարեկամական հարաբերությունները, որոնք դարերի պատմություն ունեն, մեր երկրի համար կարևորվում են հատկապես` կրթամշակութային ոլորտում: Այդ համատեքստում` Լևոն Մկրտչյանը կարևորել է համագործակցության զարգացմանն ու խորացմանն…
Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցը 2016-2017 ուստարում շարունակում է համագործակցել «Ջինիշյան» հիշատակի հիմնադրամի հետ և «Երիտասարդները ներգրավված հասարակության մեջ» ծրագրի շրջանակում դպրոցում շարունակում է գործել բանավեճի ակումբ` նոր անդամներով` ձևավորված 9-րդ ա և 9-րդ բ դասարանների աշակերտներից:
Այսօր` հոկտեմբերի 21-ին, կայացավ բանավեճի գործնական դիտարկումը հիմնադրամի կողմից:
Թիմերը կառուցողական ելույթներով բանավիճեցին «ՀՀ-ում…
Հոկտեմբերի 18-ին և 19-ին Կապանի համար 1 հիմնական դպրոցի 1ա և 1 բ դասարնների սաները՝ դասվարների նախաձեռնությամբ կազմակերպել էին «Ա» տառի ուսուցմանը նվիրված բաց դաս-տոնահանդես, որին ներկ էին դպրոցի տնօրենը, մանկավարժներ, ծնողներ: Օրը տոնական էր և անմոռանալի...
Դասարանների շքեղ զարդարանքների մեջ առանձնահատուկ էր «Ա» տառը՝ առյուծի, Արարչի, արևի, արքայի, աքաղաղի,…
ՀՀ անկախության միամսյակի շրջանակում հոկտեմբերի 7-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի 8-րդ «ա» դասարանը հանդես եկավ «Ես սիրում եմ իմ երկիրը» գրական-երաժշտական համադրությամբ: Հայրենասիրական տաք բանաստեղծություններն ու երգերը ոգեղենացրին դպրոցական դահլիճը, ոգևորեցին հանդիսատեսին (դրանք միջին դպրոցի աշակերտներն էին) և նրանք էլ երգով ձուլվեցին բեմում կանգնածներին:
Հայրենսիրության ոգին հասավ իր գագաթնակետին, երբ…
Կրթական տեխնոլոգիաների ազգային կենտրոնի (ԿՏԱԿ) աշխատանքային խումբը՝ տնօրեն Արտակ Պողոսյանի ղեկավարությամբ հոկտեմբերի 17-ից 20-ն այցելել է Լեռնային Ղարաբաղի Հանրապետություն նոր ծրագրերի իրականացման, կրթական ՏՀՏ-ների ներդրման շարունակականության ապահովման հետ կապված հարցերը քննարկելու նպատակով: Հանրակրթության պատասխանատուների հետ հանդիպման ընթացքում ծանոթացել են համագործակցության շրջանակում կատարվող աշխատանքների ընթացքին և արձանագրված արդյունքներին, մասնավորապես՝ անհրաժեշտ խորհրդատվություն…
Հոկտեմբերի 19-ին Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի IIIբ դասարանում Մայրենիից բաց դաս էր (դասվար Զ. Նիկողոսյան): Դասի թեման էր «Վազ խաղողենի»: Դասը սկսվեց ավանդույթներով: Երեխաները տեղեկացված էին հայրենի բնաշխարհի տարբեր երևույթների մասին ավանդազրույցներով: Նոյ Նահապետի կողմից մեր լեռնաշխարհում առաջին անգամ խաղողի վազի հայտնությունը, խաղողից տարբեր տեսակի սննդամթերքներ,ոգելից խմիչքներ ստանալու հմտությունները…
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ