ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Սպորտլանդիա Գավառի ավագ դպրոցում

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գավառի ավագ դպրոցի մարզադահլիճում ֆիզկուլտուրայի բազմավաստակ ուսուցիչ Վահան Սարգսյանի նախաձեռնությամբ անցկացվեց սպորտլանդիա 10-րդ դասարանների «Հեպարդ» և «Պեգաս» թիմերի միջև: Ձևավորված թիմերում արդեն իսկ նախապատրաստական փուլում մեծ էր ոգևորությունը: Դասղեկների հետ միասին նրանք ապահովեցին մրցույթի տեղեկատվական և գեղարվեստական մասերը:

Լարված պայքար, երկրպագուների ջերմ աջակցություն` էլ ինչ է պետք, որ սպորտային տոնը …

Հետազոտական-վերլուծական դաս «Սասնա ծռեր» էպոսի շուրջ

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Մեզ հաղթելը դժվար է, երբ էպոսի ոգեղեն ուժը մեզ հետ է:

Նոյեմբերի 28-ին «Սասնա ծռեր» էպոսի մուտքի դաս էր Սիսիանի ավագ դպրոցի 9-րդ «ա» դասարանում: Դասը հետազոտական-վերլուծական էր: Աշակերտները կատարել էին հետազոտական աշխատանքներ նյութի շուրջ ու իրենց տեղեկույթով կազմել անհատական-հետազոտական անկյուններ:

Դասն սկսվեց հայրենասիրական երգով, այնուհետև Արման Կարապետյանը ներկայացրեց իր…

Բաց դաս Արմավիրի հ.8 հիմնական դպրոցում

Դեկտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Անգնահատելի է ժողովրդական բանահյուսության դերը աշակերտների բարոյական դաստիարակության գործում:Բանահյուսության մեջ ժողովուրդն արտացոլել է իր պատմության առավել կարևոր դեպքերը,իր դարավոր փորձն ու իմաստությունը,ձգտումներն ու իդեալները: Արմավիր մարզի, Արմավիր քաղաքի հ.8 հիմնական  դպրոցի  4ա  դասարանի դասվար  Մ.Գալստյանը  կազմակերպել էր դաս- միջոցառում՝ «Բարոյականությունը և Ժողովրդական բանահյուսությունը» խորագրով: Աշակերտները ներկայացրեցին «Աղվեսն ու իր սանիկները»…

Կրթական ծրագրերը կենսունակ են մեծ շուկաների պահանջարկի համատեքստում. Լևոն Մկրտչյան

Նոյեմբերի 30, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանում ներկա է գտնվել գիտխորհրդի ընդլայնված նիստին, որտեղ քննարկվել են ՀՀ կառավարության՝ ագրոկրթության զարգացման հանձնարարականի շրջանակում ագրոմասնագիտությունների ցանկի և կրթական ծրագրերի վերլուծությանն ու վերանայման առնչվող մի շարք հարցեր: 
Համալսարանի ռեկտոր Ա. Թարվերդյանի զեկուցմամբ՝ վերջին երկու շաբաթների ընթացքում բուհում կազմակերպվել…

ԵՄ հանձնակատարը «Թումոն» ներկայացրել է որպես գերազանցության կենտրոն

Նոյեմբերի 30, 2016
Պաշտոնական

Նոյեմբերի 18-ին Երևանում տեղի ունեցած Հետազոտության, գիտության և նորարարության հարցերին նվիրված Արևելյան գործընկերության 8-րդ ոչ պաշտոնական նախարարական երկխոսության հանդիպմանը մասնակցելու նպատակով Հայաստան էր ժամանել նաև ԵՄ Հետազոտության, գիտության և նորարարության հարցերով հանձնակատար Կարլոս Մոեդասը: Օրերս Բրյուսելում կայացած «Գերազանցություն տարածելով և անցնելով նորարարության սահմանները» գիտաժողովի ընթացքում ԵՄ հանձնակատարն անդրադարձել է Հայաստան…

Հեքիաթների աշխարհում

Նոյեմբերի 30, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի 6-րդ ա դասարանի անգլերենի դաս-հանդեսն անցկացվեց գրադարանում. Ուսուցիչ Լարիսա Ղազարյան, գրադարանավար Լարիսա Պետրոսյան
Դասի թեման. «Հեքիաթների աշխարհում»
Դասի նպատակն էր առակ-հեքիաթների հիման վրա զարգացնել աշակերտների հաղորդակցական ունակությունները, ամրապնդել վարքի տարբեր մոդելները, հնարավորություն տալ արտահայտվելու անգլերենով: Գրադարանում ստեղծվել էր ջերմ հեքիաթային միջավայր: Այնպիսի տպավորություն էր,…

Բանավեճի մշակույթը արմատավորվում է դպրոցում

Նոյեմբերի 30, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 24-ին Կապանի N5 հիմնական դպրոցի «Բանավեճի ակումբում»` մթնոլորտը շիկացած էր:

Բանավեճի թեման էր «Հայաստանում երեխաների իրավունքները» պաշտպանված են:

«Կողմ»թիմը իր պնդումները փաստում էր ՀՀ և միջազգային  օրենքներով, պետական պատկան մարմինների գործունեությամբ:

«Դեմ» դիրքորոշումով հանդես եկող թիմը վկայակոչեց առկա խնդիրները, որոնք խաթարում են   երեխայի իրավունքները, վտանգում առողջությունը, խոչընդոտում ընդունակությունների նախադրյալների զարգացմանը:

Մայրենիի բաց դաս Վանաձորի թիվ 18 միջնակարգ դպրոցում

Նոյեմբերի 30, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Վանաձորի թիվ 18 միջնակարգ դպրոցի 5-րդ «ա», դասարանում անցկացված բաց դասի թեման Անդերսենի «Սոխակը» հեքիաթն էր: Դասասենյակը կահավորված էր պաստառներով, աշակերտների կատարած նկարազարդումներով: Ուսուցչուհին` Գ. Թումանյանը, աշակերտներին ներգրավելով աշխույժ զրույցի մեջ, համագործակցային մեթոդների միջոցով բացահայտեց հեքիաթի բարոյական ըմբռնումները, տոգորեց ճշմարիտ ու վեհ գաղափարներով: Երեխաները խոսեցին չարի ու բարու, պայքարի ու…

Աննախադեպ այցելություն

Նոյեմբերի 30, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հայաստանի Հանրապետության սպորտի և երիտասարդության հարցերի նախարարության ստորաբաժանումների ղեկավարները և անձամբ նախարար Հրաչյա Ռոստոմյանն աշխատանքային այցով եղան Կապանի N5 հիմնական դպրոցում:

Հյուրերի դպրոցի բակում ազգային երգ ու պարով պատվեցին դպրոցի 6-րդ դասարանցիները:

Աշխատակազմը ներկա գտնվեց 4-րդ ա դասարանի շախմատի դասին, 7-րդ ա դասարանի ֆիզկուլտուրայի ժամին և աշակերտները հնարավորություն ունեցան մեկ…

Հետազոտությունների արդյունքները` քաղաքականության մշակման հիմքում

Նոյեմբերի 29, 2016
Պաշտոնական

Մեկնարկել է «Գործնական մոտեցում հմտությունների կանխատեսմանը՚ թիրախավորված զբոսաշրջության և ՏՏ ոլորտներին: Վերլուծություն, կարողությունների զարգացում, գործնական կիրառում» թեմայով եռօրյա աշխատաժողովը, որը կազմակերպել է Եվրոպական կրթական հիմնադրամը՝ համագործակցելով Չեխիայի Հանրապետության Զբաղվածության և ուսուցման ազգային դիտակետի հետ: Աշխատաժողովի մասնակիցներին ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի անունից ողջունել է ԿԳ նախարարի խորհրդական Արտակ Աղբալյանը: Նա…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)