ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Հայ-իրանական համագործակցություն` նանոտեխնոլոգիաների ոլորտում

Նոյեմբերի 29, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն  այսօր ընդունել է ՀՀ-ում Իրանի Իսլամական Հանրապետության արտակարգ և լիազոր դեսպան Սեյեդ Քազեմ Սաջադին և ԻԻՀ նանոտեխնոլոգիաների գլխավոր շտաբի ղեկավար պրոֆեսոր Սայեդ Սարքարի գլխավորած պատվիրակությանը:
Ողջունելով դեսպանին և պատվիրակության անդամներին`  նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդգծել է, որ կրթության և գիտության ոլորտում բարեկամական Իրանի…

Հրազդանի Վ.Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում «Մայրենի» դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժը

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:

Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները…

Հովհաննես Շիրազ

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի հ.13 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի ուսուցչուհի Անահիտ Արզումանյանը VI ա դասարանի արտադասարանական ընթերցանության դասն անցկացրեց դպրոցի գրադարանում: 
Դասի թեման - Հովհաննես Շիրազ 
Դասի նպատակը
ա/ բանավոր խոսքի զարգացում, բառապաշարի հարստացում
բ/ արտահայտիչ ընթերցանություն
գ/ բանաստեղծության պատկերային և լեզվաոճական համակարգի առանձնահատկությունների բացահայտում և մեկնաբանում:

ՄԿԱ-գծով…

Ցուցադրական դաս

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Աշնանային դյութիչ երաժշտության հնչյունների ներքո սկսվեց ցուցադրական դասը՝ Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցի IIա դասարանում (դասվար՝ Քնարիկ Ադամյան): Երեխաները գեղեցիկ երգից հետո բնութագրեցին աշունը իր գույների բազմազանությամբ: Արտասանեցին «Աշնան նկար» բանաստեղծությունը, վերլուծեցին,կազմեցին բառակապակցություններ: Օգտագործվեց քառաբաժան ՎԵՆ-ի դիագրամ մեթոդները: Նոր նյութը սկսվեց «Տերևաթափ» երգով: Ներս մտավ տերևաթափը իր աշնանային զամբյուղով: Դասարանը…

Դաս-միջոցառում «Իներցիայի դատը» թեմայով

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016 թ. հոկտեմբերի 28-ին Կոտայքի մարզի  Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջն. դպրոցի  VIIա  դասարանում տեղի ունեցավ  միջոցառում  ֆիզիկա առարկայից «Իներցիայի դատը» վերնագրով: Այս միջոցառման նպատակն էր ուսումնասիրել իներցիայի դրսևորման  դրական և բացասական  կողմերը: Սովորեցնել գտնել օրինակներ, կարողանալ այն բացատրել, զարգացնել տրամաբանական մտածողությունը: Խնդիրը` իներցիան ինչ է ավելի շատ բերում  օգուտ՞, թե՞ վնաս:…

Ուսանողը՝ ապագայի հուսալի երաշխիք

Նոյեմբերի 28, 2016
Լուրեր կազմակերպություններից

Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում նոյեմբերի 22-ին անցկացվեց միջոցառում՝ նվիրված Ուսանողների միջազգային օրվան: Ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանը շնորհավորանքի խոսք հղեց ուսանողներին և ամփոփեց ուսանողների 2016 թվականի ձեռքբերումները՝ մասնակցությունները մասնագիտական տարաբնույթ մրցույթների և գրանցված հաղթանակները: Տնօրենն անդրադարձավ նաև զինվորական ծառայություն ընթացքում պարգևների արժանացած ուսանողներին, ովքեր անմնացորդ նվիրումով մասնակցել են  հայրենիքի…

Ավարտական քննությունների նոր կարգն ընդլայնում է աշակերտների ընտրության ազատությունը

Նոյեմբերի 25, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունում հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ հանրակրթության վարչության պետ Նարինե Հովհաննիսյանը ներկայացրել է «2016-2017 ուսումնական տարվա գիտելիքների ստուգման, պետական ավարտական քննությունների կազմակերպման, անցկացման աշխատակարգը և ժամանակացույցը», որը հաստատվել է ընթացիկ տարվա նոյեմբերի 17-ին՝ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանի հրամանով

Ներկայացնելով ավարտական քննությունների կազմակերպման նոր աշխատակարգը, Նարինե…

Բաց դաս մայրենիից «Մատենադարան» թեմայով

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 15-ին Արարատի մարզի Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի IVբ դասարանում բաց դաս էր  մայրենիից՝ «Մատենադարան» թեմայի շուրջ:Դասի նպատակն էր ՝ երեխաներին ծանոթացնել մշակութային արժեքներին, գնահատել ու պահպանել դրանք: Դասվար Կ.Սարգսյանը նախապես կազմակերպել էր էքսկուրսիա՝ դեպի Մեսրոպ Մաշտոցի անունը կրող Մատենադարան, որտեղ երեխաները տեսան հայերեն ձեռագիր մատյանները, ամենամեծ ու ամենափոքր…

Բաց դաս հայ գրականությունից Վանաձորի հ.17 ավագ դպրոցում

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հումանիտար հոսքի X1 դասարանում կայացավ ամփոփիչ բաց դաս: Այն վարում էր հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Անուշ Սիմոնյանը: Դասարանը կահավորված էր «Սասնա Ծռեր» դյուցազներգության մոտիվներով՝ պաստառներ, նկարներ, գրքրեր, Սասնա հերոսների խորհրդանշական զենք ու զրահ՝ Քուռկիկ Ջալալու արձան, Թուր Կեծակին, Խաչ Պատերազմին: Աշակերտները հանդես եկան ստեղծագործության մեկնաբանությամբ և անգիր հատվածներով:

Դասը…

Աստվածաշնչի ոսկանյան տպագրության 350-ամյակը

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. նոյեմբերի 21-ին Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցի IVա դասարանում Հայոց եկեղեցու պատմության ուսուցչուհի Գ.Եղիկյանը կազմակերպել էր դաս- միջոցառում, որը նվիրված էր Աստվածաշնչի ոսկանյան տպագրության 350-ամյակին: Միջոցառման նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել «Աստվածաշունչ» գրքին, ընդհանուր պատկերացում տալ Աստվածաշնչի կառուցվածքին ու բովանդակությանը, ներկայացնել Աստվածաշնչի հիմնական գաղափարը: Ամբողջ միջոցառումը նվիրված էր Աստվածաշնչի…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)