Կապանի 13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ» ծրագրի շրջանակներում հրավիրեց ՊՆ Կապանի ՌՈ օպերատիվ բաժնի աշխատակիցներին: Հանդիպման նպատակն էր ոչ միայն հայրենասեր և ակտիվ աշակերտներին հանդիպելու, այլեւ դպրոց-զինված ուժեր-ոստիկանություն կապն ամրապնդելը, ռազմական գործի նկատմամբ դպրոցականների հետաքրքրության մեծացնելը, ինչին միտված էր նաև այս հանդիպումը: Հանդիպման…
Վարչապետ Կարեն Կարապետյանի գլխավորությամբ կառավարությունում այսօր տեղի է ունեցել տեղեկատվական և հեռահաղորդակցության տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) ոլորտի զարգացման վերաբերյալ հերթական քննարկումը:
Կառավարության ղեկավարին ներկայացվել են, մասնավորապես, մասնագիտական կրթական համակարգի բարեփոխումներին և ՏՀՏ ոլորտի աշխատուժի զարգացմանը վերաբերող նախագծեր: Այս համատեքստում քննարկվել են նպաստավոր միջավայրի ձևավորմանը, տեխնոլոգիական համալսարանի և կրթական ինկուբատորների ստեղծմանը, ընթացիկ…
Լոռու մարզի Սվերդլովի միջնակարգ դպրոցում նոյեմբերի 22-ին անցկացվեց «Ապահով համացանց» խորագրով միջոցառում-քննարկում, որի ընթացքում ինֆորմատիկայի ուսուցչուհին սովորողներին և ներկաներին ևս մեկ անգամ ներկայացրեց համացանցի օգտակարությունը, վնասները, անվտանգ օգտվելու նորմերը: Սովորողները դիտեցին գեղեցիկ և դիտարժան սահիկահանդես՝ թեմայի վերաբերյալ: Վերջում յուրաքանչյուրը թերթիկների վրա գրեց, թե ինչ է անհրաժեշտ անել ապահով համացանց ունենալու…
Առողջ մարմնում առողջ հոգի նշանաբանն էր թևածում ֆիզկուլտուրայի առարկայական շաբաթվա ընթացքում, որն անցկացվեց Վանաձորի Ղ.Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում: Շաբաթվա ընթացքում տեղի ունեցան մրցույթներ վոլեյբոլից VIII և IV դասարանների տղաների միջև: II ա դասարանում դասվար( Շ.Մայիլյան ) ացկացվեց գործնական աշխատանք «Վազք բարձր մեկնարկից» թեմայով: Աշակերտները կարողանում էին Ճիշտ դիրքից մեկնարկել…
Հայկական Կարմիր խաչը արդեն որերորդ անգամ կազմակերպում է «Սիրիահայերի ինտեգրման ծրագիր», որն էլ կազմակերպեց նկարների մրցույթ «Իմ Հայաստան» խորագրով: Մրցույթին մասնակցեց Աբովյանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 52 5-րդ դասարանցի, որում հիմնականում ներգրավված էր սիրիահայ աշակերտ ունեցող դասարանը: 52 աշխատանքներից ընտրվեցին 3 լավագույնները,որոնց հեղինակներն էին Օրուլեան Լալան,Մելքոնյան Ջուլիետան և Հակոբյան Գրետան:…
Օրը գեղեցիկ էր, արևոտ ու հաճելի, դպրոցը՝ տաք, դպրոցական առօրյան՝ բազմաբովանդակ ու հետաքրքիր: Այսօրվանից դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչներ Ժորա Հովհաննիսյանի, Նորայր Մարտիրոսյանի և Մեհրի Գեղամյանի ղեկավարությամբ տրվել է բասկետբոլի միջդասարանային մրցումների մեկնարկը: Մրցասպարեզ էին դուրս եկել դպրոցի 9-րդ դասարանների տղաների թիմերը: Համառ ու անզիջում էր պայքարը: Աշակերտները գործողության մեջ էին դրել…
Սույն թվականի նոյեմբերի 18-ին Աբովյան քաղաքի թիվ 2 հիմնական դպրոցի հանդիսությունների դահլիճում տեղի ունեցավ գրական-երաժշտական ցերեկույթ «Shakespeare Forever» խորագրով: Միջոցառումը կազմակերպել էր անգլերենի ուսուցչուհի Մ.Անանյանը:
Ծրագրում՝ Շեքսպիրի կենսագրական տվյալներ և ստեղծագործության ընդհանուր բնութագիրը, հատվածներ «Համլետ» և «Ռոմեո և Ջուլիետ» ստեղծագործություններից (բեմականացված), սիրային և աշնանային սոնետները: Այս ամենը զուգորդված էր…
2016 թվականի հոկտեմբերի 14-ին Կոտայքի մարզի Արամուսի Վլ.Առաքելյանի անվան միջն.դպրոցի 1-ին «ա» դասարանում տեղի ունեցավ «Ա» տառի շնորհանդեսը, որին ներկա էին դպրոցի տնօրինությունը,ուսուցիչները: Երեխաները մեծ պատասխանատվությամբ էին պատրաստվել դասին:Երգի,ասմունքի և փոքրիկ ներկայացման միջոցով աշակերտները ներկայացրեցին«Ա» տառի դերն ու նշանակությունը:Դասին անտառից հյուր էին եկել փոքրիկ Մաշան և Կարմիր գլխարկը. իրենց հետ…
Նոյեմբերի 21-ին Եղվարդի Հ. Թադևոսյանի անվան թիվ 2 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ Գարեգին Նժդեհի հիշատակին նվիրված միջոցառում: Ընդամենը մեկ դասաժամ տևած «Խուստուփի կանչը» խորագիրը կրող թատերական բեմադրության միջոցով դպրոցի գրական-երաժշտական խմբակի սաները` 5-9-րդ դասարանի աշակերտներ, ներկայացրին մեր պատմության ամենահակասական կերպարներից մեկի` Նժդեհի կյանքն ու գործունեությունը, մեծ հայրենասերի սխրանքն ու անձնական…
Նոյեմբերի 22-ին Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցի «Բանավեճի ակումբի» սաները և Աշակերտական խորհուրդը հյուրընկալվեցին «Երիտասարդական հիմնադրամ» ակումբում, որտեղ, հիմնադրամի անդամներն անցկացրեցին բանվեճ` «Բարձր պաշտոնյաները պետք է ունենան բարձրագույն կրթություն» թեմայով:
Ճիշտ է, բանավեճի ձևաչափն ու գործառույթները տարբերվեցին այն տարբերակից, որով ուսանում է հ.5 հիմնական դպրոցի ակումբը (դա «Երիտասարդները ներգրավված հասարակության մեջ»…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ