ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Երևանում տրվել է Շեֆֆիլդի համալսարանի Executive MBA ծրագրի պաշտոնական մեկնարկը

Հոկտեմբերի 14, 2016
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը և Շեֆֆիլդի համալսարանի միջազգային ֆակուլտետ Սիթի քոլեջն այսօր ստորագրել են փոխըմբռնման հուշագիր, որով տրվել է Շեֆֆիլդի համալսարանի և վերջինիս միջազգային ֆակուլտետ Սիթի քոլեջի կողմից Երևանում իրականացվելիք Շեֆֆիլդի համալսարանի Executive MBA ծրագրի պաշտոնական մեկնարկը:

Ողջունելով Շեֆֆիլդի համալսարանի մուտքը Հայաստան` նախարար Լևոն Մկրտչյանը նշել է. «Հայ ժողովուրդն…

Դպրոցի տնօրենի ընտրության գործընթաց, սոցիալական ծառայությունների հասանելիություն, խնայված միջոցների հաշվին առողջ ապրելակերպի մասսայականացում. վարչապետը հանձնարարականներ է տվել

Հոկտեմբերի 13, 2016
Պաշտոնական

Այսօր տեղի է ունեցել ՀՀ կառավարության հերթական նիստը, որը վարել է ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը: 

... Այնուհետև գործադիրի ղեկավարը հանձնարարականներ է տվել. «Կրթության ոլորտի հետ կապված հանձնարարում եմ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարին, ՀՀ մարզպետներին, առաջարկում եմ Երևանի քաղաքապետին՝ 7-օրյա ժամկետում ներկայացնել առաջարկություններ հանրակրթական հաստատությունների տնօրենների ընտրության գործընթացում ազգակցական կապերի,…

Ներառականությունը` հասարակության մտածողության ձև

Հոկտեմբերի 13, 2016
Պաշտոնական

Խ. Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարանում այսօր մեկնարկել է «Բարձրագույն մանկավարժական կրթության բարեփոխումները ներառականության համատեքստում» խորագրով միջազգային գիտաժողովը, որին մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ԱԺ առողջապահության, մայրության և մանկության, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովների, ՄԱԿ-ի մանկական հիմնադրամի հայաստանյան գրասենյակի, ԱՄՆ…

Հայաստանի Անկախության 25-ամյակ

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Տոնականորեն էր զարդարվել Սպիտակի Վարդանանց հ.4 հիմն. դպրոցի դահլիճը. բեմում ճախրում էին մեր շնորհալիները՝ ներկաներին ավետելով Հայաստանի Անկախության 25ամյակին և Ուսուցչի տոնին նվիրված միջոցառման սկիզբը: Փոքրիկ Գրիշայի խրոխտ հայացքում ներկաները տեսնում էին հայոց անառիկ լեռները, բեմում ծածանվում էր եռագույնը, ներկաները համակվել էին հայրենասիրության ոգով: Ներկաների աչքի առջևով կարմիր թելի պես…

Համադպրոցական արշավ Ստեփանավանի ավագ դպրոցում

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. հոկտեմբերի 7-ին Ստեփանավանի Հովհ. Թումանյանի անվան ավագ դպրոցում համադպրոցական արշավի օր էր:

VII-XII դասարանի աշակերտները և մանկավարժները առավոտյան ուղևորվեցին դեպի գեղատեսիլ Թոդարի ստորոտը:
Արշավի ընթացքում աշակերտները կատարեցին դիտումներ, անտառի բացատում կազմակերպեցին մարզական խաղեր:
Բնապահպանական թեմաներով կազմակերպված դաստիարակչական աշխատանքներից հետո հնարավորություն ընձեռնվեց դրանք կիրառել գործնականում, կատարվեց տեղանքի մաքրում:

Ընտրություններ Արմավիրի Մ.Սիլիկյանի անվան հ.6 դպրոցում

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ-ի հոկտեմբերի 11-ին Արմավիր քաղաքի Մ.Սիլիկյանի անվան հ.6 հիմնական դպրոցի IX դասարաններում տեղի ունեցավ գործնական դաս հասարակագիտություն առարկայի՝ «Ընտրություն» թեմայից:

Դասն անցկացվեց երկու փուլով`
I փուլում ստեղծվեցին կուսակցություններ՝«Առաջադեմ Արմավիր» և «Լուսավոր Արմավիր»,որոնք Արմավիր քաղաքի քաղաքապետի թեկնածուներ առաջադրեցին Կոլյա Գաբրիելյանին և Անի Տոնոյանին:Ինքնառաջադրվեց Ալլա Տոնոյանը:Թեկնածուները ներկայացրեցին իրենց ծրագրերը,և անցկացվեց քարոզարշավ:Թեկնածուների…

Ուսուցչի օր. Փորձություն

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցը և ուսուցիչն են ձևավորում երեխայի միտքը և հոգին: Դպրոցում ենք սովորում սովորել, դպրոցում ենք մենք ձևավորվում որպես մարդ և որպես անհատ:

Ուսուցիչ լինելը կոչում է և ոչ մասնագիտություն: Ուսուցիչը ոչ միայն գիտելիք է սերմանում, այլև հղկում, ձև է տալիս երեխայի հոգուն իր իսկ սեփական օրինակով, պատրաստում վաղվա քաղաքացուն:

Հայոց առասպելները և վիպերգերը նորից ոգեշնչում են ...

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 11-ին Սիսիանի ավագ դպրոցի իրավագիտական հոսքի 10-րդ դասարանիում համագործակցային դաս էր: Այն վերաբերում էր վիպերգերին ու առասպելներին: Դասարանը աշխատեց 

4 խմբերով: Նյութը ներկայացվեց բազմակողմանիորեն՝ պաստառներ, սահիկներ, լրացուցիչ տեղեկույթի մանրազնին քննարկում: Դասի ժամանակ խմբերը հնէաբանական նյութից հասան մինչև մեր օրերը՝ ապրիլյան քառօրյա պատերազմ: Իրար կողքի հայտնվեցին աստղագիտությունը, պատմությունը, դարձվածաբանությունը, բառագիտությունը,…

Վիկտոր Համբարձումյանի ծննդյան օրվան և Բյուրականի աստղադիտարանի հիմնադրման 70 ամյակին նվիրված միջոցառում

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Սեպտեմբերի 18-ը հայ խոշորագույն աստղաֆիզիկոս Վիկտոր Համբարձումյանի ծննդյան օրն է: Այս տարի հիշարժան է նաև նրանով, որ լրացավ Բյուրականի աստղադիտարանի հիմնադրման 70 ամյակը և այդ առիթով Սիսիանի ավագ դպրոցի ֆիզմաթ հոսքի դասարաններում կազմակերպվեցին մի շարք միջոցառումներ.

1. Աշակերտները կատարեցին և ներակայացրեցին հետազոտական աշխատանքներ հետևյալ թեմաներով.
- Ի՞նչ է տիեզերքը,…

Եվրոպական Միության խորհրդանիշները

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 3-ին Սիսիանի ավագ դպրոցի հումանիտար հոսքի իրավագիտական ենթահոսքի XII դասարանում «Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ» ծրագրի շրջանակներում ինտեգրված դաս էր «Եվրոպական Միության խորհրդանիշները» թեմայով: Ինտեգրված առարկաներն էին՝

- Համաշխարհային պատմություն
- Աշխարհագրություն
- Հասարակագիտություն

Դասը վարեցին պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լ. Գրիգորյանը և աշխարհագրության ուսուցիչ՝ Լ.…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)