Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի գլխավորությամբ կառավարությունում քննարկվել է Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության 2020 թվականի բյուջետային հատկացումների հայտը:
Քննարկումը ծավալվել է նախարարության 2020թ. առաջնահերթությունների, գերակա խնդիրների, միջոցառումների և բարեփոխումների շրջանակում անելիքների շուրջ։
Նախ քննարկվել են հանրակրթության ոլորտում առկա խնդիրներն ու դրանց լուծման ուղղությամբ տարվող աշխատանքները: Նախարար Արայիկ Հարությունյանը նշել է,…
Հայաստանում մեկնարկել է 1941-1945 թվականների Հայրենական մեծ պատերազմի հաղթանակի 75-ամյակին նվիրված միջոցառումների շարքը: ԿԳՄՍ նախարարությունը դեկտեմբերի 17-ը հայտարարել է հիշատակի միասնական դասի անցկացման օր: Այդ կապակցությամբ Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի «Պատմություն » առարկայի ուսուցչուհի Ս.Ադամյանը X-3 դասարանի աշակերտների հետ անցկացրեց հիշատակի դաս`«Մեծ հայրենականը և հայերի ներդրումը այդ պատերազմում» խորագրով:
…«Մի տեղ ռանչպար, մի տեղ մաքուր ազնվական,
մի տեղ «ծուռ», բայց միշտ անսահման ազնիվ, անկեղծ մարդ»:
Համո Սահյան
Դեկտեմբերի 13-ին, 1960-70-ական թվականների հայ արձակի արժանավոր ներկայացուցիչներից մեկի` Մուշեղ Գալշոյանի ծննդյան տարեդարձն է: Արձակագիր, որ իր առողջ գրականությամբ սերունդներին է փոխանցել պատմական հայրենիքի կարոտն ու հիշողությունը և մի…
Դեկտեմբերի 12-ին Երևանի Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցի XI-4 դասարանում հասարակագիտության ուսուցչուհու ղեկավարությամբ տեղի ունեցավ դաս-քննարկում «Ազգային ինքնություն» թեմայով, որի նպատակն էր աշակերտների մոտ բարձրացնել ազգային ինքնագիտակցությունը և ճիշտ արժևորել: Քննարկվեց ինչ է ազգը, ազգային ինքնությունը: Երկու տարբեր ազգերի խառնուրդ աշակերտուհի Ռիթա Անթապին ներկայացրեց, թե ինչպես է կարողանում միաժամանակ…
«Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի շրջանակում մասնակցային մշակույթի դասավանդման մասին գիտելիքի և փորձի փոխանակման նպատակով հայկական հանրակրթական դպրոցների 11 տնօրեն, 8 ուսուցիչ և 6 հայ փորձագետ դեկտեմբերի 8-ից 13-ը այցելել են ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամաս։
Հայ մասնագետները Գերմանիա են մեկնել ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթի կրթության նախարար Թուլների հրավերով։ Ուսումնական այցի ընթացքում հայ պատվիրակները…
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում 2019թ. դեկտեմբերի 17-ին X-XI դասարանների աշակերտների հետ անցկացվեց հանդիպում-զրույց` «Անչափահասը և ընտանիքում բռնության տեսակները» թեմայով: Զրույցը վարեց ոստիկանության Արաբկիրի բաժնի ԱԳ և ԸԲԿԲ ավագ տեսուչ, ոստիկանության փոխգնդապետ Աննա Մուրադյանը:
Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում, կարևորելով աշակերտի գեղագիտական մտածողությունը և ստեղծագործական անհատի ձևավորումը, նախաձեռնում է կազմակերպել «Միացի´ր մեր ստեղծագործ աշխարհին» խորագրով ցուցահանդես, որին կարող է մասնակցել դպրոցի ցանկացած աշակերտ:
Վերջերս դպրոցում բացված ցուցահանդեսի մոտ դրված է մոլբերտ, որից սովորողները կարող են օգտվել ինչպես դասամիջոցների ընթացքում, այնպես էլ դասերից հետո:…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ Գաբրիել Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնը նոյեմբեր-դեկտեմբեր ամիսներին իրականացնում է «Դասարան+դասական» կրթական ծրագիրը։ Այն մշակված է ավագ դպրոցի աշակերտների համար և միտված է ամրապնդելու դպրոց-թատրոն կապը։
Դեկտեմբերի 16-ին ՀՀ ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը մասնակցել է «Դասարան+դասական» կրթական ծրագրի ամփոփիչ միջոցառմանը և…
Թե վայրկյանը դու չլցնես իմաստով,
Հավերժ կյանք էլ թե ունենաս, գին չունի:
Աշոտ Տեր-Գրիգորյան
Դեկտեմբերի 10-ին Լճաշեն գյուղի Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում տոնական մթնոլորտ էր տիրում: 7-րդ Բ դասարանում /դասղեկ՝ Ն. Ենգիբարյան/ դաս-ցերեկույթ էր՝ «Արևաշող ուսուցիչը» խորագրով՝ նվիրված Աշոտ Տեր-Գրիգորյանի ծննդյան օրվան: Աշակերտները ներկայացրին մեծ մանկավարժի կենսագրւթյունը, ստեղծագործական…
Քաթարի կրթության և բարձրագույն կրթության նախարարության հրավերով մեր աշակերտները մասնակցել են 2019թ. դեկտեմբերի 3-ից 12-ը Դոհայում կայացած «Միջազգային երիտասարդական գիտական օլիմպիադա 2019»-ին։ Օլիմպիադան նախատեսված էր 15 տարեկան և դրանից փոքր սովորողների համար: Նրանք մրցակցել են քիմիայի, կենսաբանության և ֆիզիկայի բնագավառում: Մրցույթն անցկացվել է երկու փուլով՝ աշակերտները հանձնել են տեսական, ապա…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ