ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ամփոփել է «100 գաղափար Հայաստանի համար» համահայկական երիտասարդական մրցույթի արդյունքները: Դեկտեմբերի 10-ին Երևանի պետական կամերային թատրոնում տեղի է ունեցել մրցույթի հաղթողների պարգևատրման հանդիսավոր արարողությունը, որին ներկա են եղել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը, Բարձր տեխնոլոգիական արդյունաբերության նախարար Հակոբ Արշակյանը,…
Տնտեսական համագործակցության և զարգացման կազմակերպության և ՌԴ ֆինանսների նախարարության հրավերով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը մասնակցել է Անկախ պետությունների համագործակցության երկրներում ֆինանսական կրթությանը նվիրված համաժողովին: Միջոցառմանը մասնակցել են ԱՊՀ անդամ երկրների բարձրաստիճան պաշտոնյաներ:
Ֆինանսական կրթության քաղաքականության իրականացման շրջանակում համաժողովի ընթացքում տեղի է ունեցել ԱՊՀ անդամ պետությունների փորձի փոխանակում, գործողության…
Գեղարքունիքի մարզի Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում անցկացվեցին մի շարք միջոցառումներ՝ նվիրված «Աղետների դիմակայունության օրվան »: Դպրոցի զինղեկ Գառնիկ Մանուկյանն անցկացրեց սեմինար՝ «Պատրաստվածություն ուժեղ երկրաշարժին» թեմայով, 10-12-րդ դասարանի դասղեկները՝ «Հիշողություն, երախտագիտություն,վերածնունդ» թեմայով, «Երկրաշարժը և նրա հետևանքները» թեմայով դասղեկի ժամեր, ֆիլմի դիտում 8-12-րդ դասարաններում, վարժանքներ՝ «Ուժեղ երկրաշարժի դեպքում…
Դեկտեմբերի 6-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի VIIգ դասարանում հերթական բաց դասն էր՝ Հայոց լեզու առարկայից /ուսուցչուհի՝ Ա. Աղայան/: Այս անգամ «մենամարտում էին» գոյական և ածական խոսքի մասերը: Դասարանը բաժանվել էր 2 խմբի՝ գոյականամետների և ածականամետների: Յուրաքանչյուր խումբ փորձում էր ապացուցել իր խոսքի մասի առավելությունները և կարևորությունները՝ օրինակներ բերելով գեղարվեստական…
Հանրային հեռուստատեսության դեկտեմբերի 2-ի «Հարցազրույց» հաղորդման ժամանակ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը խոսել է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր օրենքի նախագծի դրույթների մասին, ներկայացրել հանրակրթության ոլորտում առկա հիմնախնդիրները, անդրադարձել առաջիկա ծրագրերին և անելիքներին:
- Պարոն նախարար, այժմ քննարկվում է «Բարձրագույն կրթության և գիտության մասին» նոր…
2019թ. դեկտեմբերի 4-ին տոնական տրամադրություն էր տիրում Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր- Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 2-րդԱ դասարանում /դասվար՝ Վարսիկ Կարապետյան/, աշակերտները պատրաստվում էին «Ով աշխատի նա կուտի» խորագրով դաս- ցերեկույթին:
Ցերեկույթն սկսվեց Հովհաննես Շիրազի՝ աշխատանքին նվիրված գեղեցիկ խոսքերով.
Երբ ես էլ մի ժիր պատանի դարձա,
Մայրս ինձ ասաց՝ արհեստի…
Նոյեմբերի 26-ին Երևանի հ․201 դպրոցում հերթական բաց դասը «Երաժշտություն» առարկայից էր։
Ուսուցչուհի Ռուզաննա Սարգսյանի և 5-րդ դասարանի աշակերտների աշխատանքի արդյունքը հրաշալի էր։ Դասի թեման՝ «Օպերա։ Արմեն Տիգրանյան», այնքան գեղեցիկ մատուցվեց, որ դեռ երկար կմնա մեր հիշողություններում։ Ուսուցչուհին, օգտագործելով մտագրոհի, ինտերակտիվ, քարտեզագրման և հետազոտական աշխատանքի մեթոդները, դասը դարձրեց հագեցած՝ բովանդակային առումով,…
Ջինիշյան հիշատակի հիմնադրամը «Երիտասարդությունը ներգրավված հասարակության մեջ 2019֊2020» ծրագրի շրջանակներում կազմակերպել էր ճանաչողական այց ՀՀ Կենտրոնական բանկ, որին մասնակից եղան Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը և բանավեճի ակումբի մասնակից երեխաները։ Ոգևորիչ էր բանկի աշխատակցուհու ջերմ հյուրընկալումը հենց մուտքի մոտ։ Նախքան էքսկուրսիան սկսելը բոլոր հյուրերին սիրով բաժանեցին կոնֆետներ,…
Կապանի N13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը կազմակերպեց ակցիա «ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ» խորագրով: Մեր դպրոցում ուսուցիչներն աշակերտների հետ իրենց հարաբերությունները կառուցում են փոխադարձ հարգանքի վրա։ Նրանք հարգում են աշակերտների անհատականությունը՝ անկախ նրանց տարիքային և անձնային առանձնահատկություններից: Իսկ ակցիայի նպատակն էր՝
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը մասնակցել է «Ուսուցիչների՝ ներառող դասավանդման վերապատրաստման կարողությունների զարգացում» ծրագրի հաշվետու միջոցառմանը։
Ծրագրի շրջանակում կատարվել է 60 վերապատրաստող-մենթորի ընտրություն, որոնք Հայաստանի տարբեր դպրոցներում կիրականացնեն վերապատրաստում և մենթորական աջակցություն` առարկայական ուսուցիչների ներառական կրթության մասնագիտական կարողությունների զարգացման նպատակով։ Ծրագրի փորձագետներն ու վերապատրաստող մենթորները…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ