ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն ընդունել է ՄԱԿ-ի Պարենի համաշխարհային ծրագրի ներկայացուցիչ և հայաստանյան գրասենյակի տնօրեն Ելենա Միլոշևիչին: Հանդիպման ընթացքում քննարկվել են Հայաստանում «Կայուն դպրոցական սնունդ» ծրագրի իրականացման նոր փուլին, զարգացմանն ու ընդլայնմանն առնչվող հարցեր: Ելենա Միլոշևիչը ներկայացրել է ծրագրի շրջանակում մեր երկրի հետ համագործակցության դրական արդյունքները`…
ՀՀ կրթության,գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանի հրամանով նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) և միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատության ղեկավարման իրավունք (հավաստագիր) ստանալու նպատակով վերապատրաստում իրականացնելու համար երաշխավորվել են Ուսուցման ազգային հիմնադրամը և «Հույս և Ապագա» երեխաների աջակցության և զարգացման բարեգործական հասարակական կազմակերպությունը: Հրամանի համար հիմք է ծառայել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի…
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն այսօր ընդունել է Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ) պատվիրակությանը։
Ողջունելով հյուրերին՝ նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանը շնորհակալություն է հայտնել անցած տարիների համագործակցության և այս պահին իրականացվող ծրագրերի համար։ Նա նշել է, որ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերությունը ներդրում ունի Հայաստանում կրթության ոլորտում…
Գարնանամուտի թեմաներ «Հայկական կրթական միջավայր. ֆորում»-ում.
ԳԱՐՈՒՆ...Դռները բացեք, Գարուն է գալիս (29.02.2012, հեղինակ՝ Վանաձորի 27 դպրոց)
Դռները բացեք, գարուն է գալիս... (28.02.2018, հեղինակ՝ Ֆուզելինա Կարապետյան)
Նշենիներն արթնացել,
Իրար գլխով են անում
Եվ հրճվում են, որ իրենք
Առաջինն են արթնանում:
Ձնծաղիկն է ծիծաղում
…
Հանրակրթության ձեռնարկատիրական կրթության ինտեգրման շրջանակում Սյունիքի մարզի Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 2-րդ «բ» դասարանի դասվար Արևիկ Հայրապետյանը տեխնոլոգիայի ժամին ստեղծեց գործարար միջավայր և աշակերտներին մատուցեց սոցիալական պատասխանատվության դաստիարակչական գիտելիք:
-Դրամը միջոց է, ոչ թե նպատակ,- ուրախ, ուրախ բացականչեց աշակերտներից մեկը: :
-Գիտելիքը նույնպես միջոց է, ոչ թե նպատակ,- բոլորի ծիծաղը հարուցելով`…
Expper Technologies ընկերության կողմից ստեղծված Robin սոցիալական ռոբոտը Product Hunt հարթակում քվեարկության արդյունքում օրվա պրոդուկտ է ճանաչվել:
Product Hunt-ը տեխնոլոգիական լուծումների ներկայացման հարթակ է, որը հնարավորություն է տալիս բացահայտել եւ տարածել նորանոր պրոդուկտներ: Քվեարկության ընթացքում ամենաշատ ձայներ ստացած պրոդուկտները հայտնվում են ամենօրյա թոփ ցուցակում:
Նշենք, որ հարթակում Robin-ի օգտին քվեարկելու…
Մասիս քաղաքի հ․ 3 հիմնական դպրոցի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Կ. Բաբագուլյանը 8բ դասարանի աշակերտների հետ կազմակերպել էր բաց դաս-միջոցառում՝ նվիրված Ավ. Իսահակյանին։ Աշակերտները սկզբում ներկայացրին Վարպետի կյանքը, գործունեությունը, ապա արտասանեցին բանաստեղծություններ՝ սիրո, հայրենիքի, մայրական սիրո և պանդխտության թեմաներով։ Հնչեցին Ավ. Իսահակյանի բանաստեղծությունների հիման վրա գրված երգեր։ Վերջում աշակերտները…
Փետրվարի 21-ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմնական դպրոցում անցկացվեց դաս֊ցերեկույթ՝ նվիրված Մայրենի լեզվի միջազգային օրվան՝ «Հայերենը՝ աղոթքի լեզու» խորագրով։ Ցերեկույթը կազմակերպել էին հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչներ՝ Մ.Վարդումյանը, Ս.Մելքոնյանը և Կ. Բաբագուլյանը։ Աշակերտները ներկայացրեցին գրերի ստեղծման ընթացքը, գրերի կատարելությունը և նրանց անաղարտությունը մինչև մեր օրերը։ Նրանք գիտակցում են, որ Հայերենը բացառիկ…
Սուրբ անուն, որ դեռ երկար կառաջնորդի մեզ դեպի նոր հաղթանակներ ու ազգային ոգու հերթական ճառագում: Էջերն ու գրքերը, կտավներն ու քանդակները սակավ են ՝ ամբողջացնելու Անդրանիկի առեղծվածային կերպարը, ով հայ սերունդներին ներարկեց մահ սփռող թշնամուն մեռցնելու կամքն ու քաջությունը:
Փետրվարի 25-ին Լճաշեն գյուղի Ա. Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցում դաստիարակչական աշխատանք…
Վանաձորի ծովակալ Իսակովի անվան թիվ 23 հիմնական դպրոցում կրկին տոնական տրամադրություն էր 6-րդ «բ» դասարանում (ուսուցիչ Տ. Ջուլհակյան) կազմակերպվել էր «Ոսկեղենիկ մեր մայրենին» խորագրով բաց դաս – միջոցառում նվիրված մայրենիի օրվան:
Միջոցառման նպատակն էր սովորողների մեջ դաստիարակել հայրենասիրություն, զարգացնել գեղեցիկ հայերենով հաղորդակցվելու հմտություն, մայրենի լեզվի գեղեցկությունն ու ճկունությունը նկատելու, պահպանելու…
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ