ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նորություններ

Մեսրոպեանի մէջ կայացաւ աշակերտներու համալսարանական արեւելումին նպաստող հանդիպում՝ 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներու հետ

Փետրվարի 10, 2020
Սփյուռքի լրատու

Կազմակերպութեամբ Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի Գործի եւ Արեւելումի Գրասենեակին, Փետրուար 7-ին լիբանանեան 15 համալսարաններու ներկայացուցիչներ հանդիպումներ ունեցան վարժարանի բարձր կարգի աշակերտներուն հետ եւ անոնց ներկայացուցին հաարեւելումի մալսարաններուն մէջ դասաւանդուող մասնագիտութիւններն ու կրթութեան պայմանները: Ներկայ էր նաեւ Լիբանանեան բանակի սպայից վարժարանի գրասենեակին պատասխանատուն:

Աշակերտներուն տրամադրուեցան  հաստատութիւններուն վերաբերող գրքոյկներ: Աւելին, համալսարաններու…

Ամփոփիչ բաց դաս Հայոց պատմությունից

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 5-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6գ դասարանում Հայոց պատմություն առարկայից ամփոփիչ բաց դաս էր /ուսուցիչ` Կ. Հակոբյան/։ Երեխաները ներկայացրին Արտաշես 1-ի գահակալման ու բարեփոխումների ժամանակաշրջանը և Տիգրան 2 -ի աշխարհակալության ստեղծումը։ Բաց դասի նպատակն էր համեմատություն անցկացնել երկու հզոր արքաների միջև, մատնանշել նրանց ռազմական ուժն ու հայրենասիրությունը։ Աշակերտները…

«Դաստիարակության դրական մոտեցումներ»

Փետրվարի 6, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում /Դասընթացավար Ռոզա Թևանյան/: 

Թեման՝ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները:

Հասկանալ և տարբերակել.

ա/ Երեխաների իրավունքներն ու պարտականությունները տարբեր իրավիճակներում:

բ/ Երեխայի իրավունքների ընդհանուր սկզբունքները: Սեմինարի նպատակն էր երեխայի հիմնարար իրավունքների վերաբերյալ ծնողների իրազեկվածության մակարդակի բարձրացումը:

Ներկայացվեցին ՄԱԿ-ի կոնվենցիայով ամրագրված երեխայի…

Դաս֊միջոցառում «Հայդուկային շարժում» թեմայով

Փետրվարի 5, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Մասիս քաղաքի հ.3 հիմնական դպրոցի պատմության ուսուցիչ Հ. Ղազարյանը կազմակերպել էր բաց դաս֊միջոցառում VIIIբ դասարանում։ Թեման էր՝ «Հայդուկային շարժում»։ Թեմայի ընտրությունը ինքնանպատակ չէր. նվիրված էր Հայոց բանակի 28֊ամյակին։ Հայդուկային շարժումը հայ ազգային֊ազատագրական շարժման փառավոր էջերից է։ Այն նպաստեց հայ ժողովրդի ազգային ինքնագիտակցության բարձրացմանը։ Բազմաթիվ հայ խիզախ վրիժառուներ իրենց սխրանքներով անմահացան…

Նախարար Արայիկ Հարությունյանի շնորհավորական ուղերձը Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի 85-ամյակի առթիվ

Փետրվարի 4, 2020
Պաշտոնական

Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի հարգելի՛ ուսանողներ, դասախոսներ, շրջանավարտներ,

Սիրով շնորհավորում եմ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարանի 85-ամյա հոբելյանի առթիվ:

ԵՊԼՀ-ն հայաստանյան իրականության մեջ դարձել է կրթական, գիտական գործունեություն իրականացնող առաջատար համալսարաններից՝ տասնամյակներ շարունակ կրթելով շուրջ 60.000 շրջանավարտի: Բուհը ստեղծման օրվանից անցել է մասնագիտական ոլորտների ընդլայնման ու…

Աշակերտակենտրոն առօրյա

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին, Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի Աշակերտական խորհրդի նիստի օրակարգում` փետրվարի 14-ին աշակերտական ինքնակառավարում իրականացնելու հարցն էր։ 6-9-րդ դասարանների նախագահները, փոխնախագահները և հրավիրված ակտիվը քննարկեցին նախագծի ձևաչափը , օրակարգում ներառված ընթացիկ հարցերը և կայացրեցին։

Որոշում․

1. Փետրվարի 14-ին իրականացնել համադպրոցական աշակերտական ինքնակառավարում։

2. Շաբաթվա հերթապահ 9-րդ «բ» դասարանի վերահսկողության ներքո…

Դաս-միջոցառում «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագրով

Փետրվարի 4, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Փետրվարի 4-ին Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 6ա դասարանում դաս-միջոցառում էր, որ կրում էր «Արդյո՞ք ես հետևում եմ էթիկայի կանոններին» խորագիրը /ուսուցիչ` Ա. Աղայան/։ Էթիկան և նրա դերը հասարակության կյանքում, էթիկայի կանոններն ու ես․ ահա այն հարցերը, որոնց շուրջ ծավալված անկեղծ զրույցի ժամանակ երեխաները ներկայացրեցին` ի՞նչ է էթիկան, ինչու մարդիկ…

Ամփոփիչ դաս Մատենադարանում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Եղվարդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի 7ա և 7բ դասարաններում Հայոց պատմության հերթական դասը /ուսուցիչ՝ Հ. Գևորգյան/ այս անգամ ամփոփվեց Երևանի Մեսրոպ Մաշտոցի անվան Մատենադարանում։ Յոթերորդցիները շրջեցին ցուցասրահներում, դիտեցին մատյանները, մանրանկարները, բացառիկ ձեռագրերն ու ձեռագրակազմերը։ Լսեցին միջնադարյան ծաղկողների ու գրիչների, պատմիչների մասին տեղեկություններ։ Դասը շատ հագեցած էր, ուսանելի։

Դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին

Փետրվարի 3, 2020
Սփյուռքի լրատու

Հունվարի 28-ին Ռուսաստանի Դաշնության Օմսկի տարածաշրջանային «Լույս- հայկական մշակույթի կենտրոն» հասարակական կազմակերպությսւնը անցկացրեց դաս-ցերեկույթ նվիրված Հայոց բանակի կազմավորման 28-րդ տարեդարձին։ Միջոցառմանը մասնակցում էին Մեսրոպ Մաշտոցի անվան հայկական կիրակնօրյա դպրոցի սաները, «Լույս» ժողովրդական վոկալի խումբը  և Օմսկի ավտոզրահատանկային ինստիտուտի հատուկ ֆակուլտետի կուրսանտները-Հայոց բանակի ապագա սպաներ Ս․Դավթյանը, Ռ․Միքաելյանը,Տ․Պետրոսյանն և Ա․Շահնազարյանը ։

Բանակի կազմավորվան 28-րդ տարեդարցին նվիրվաց միջոցառմանը բացման խոսքով հանդես եկավ համայնքի ղեկավար Գայանե Հակոբյանը։ Ելույթ…

Ֆուտբոլային ընկերական հանդիպում

Փետրվարի 3, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Երևանի Կ.Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի աշակերտները ունեցան ընկերական հանդիպում Հայաստանի պոլիտեխնիկական համալսարանի ֆուտբոլի թիմի հետ:

Սպորտային կրթության դաստիարակության գործում իրենց ավանդն ունեն Երևանի Կարեն Դեմիրճյանի անվան հ 139 ավագ դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչները. թիմային աշխատանքը և մրցակցությունը յուրաքանչյուր աշխատանքի լավագուն գրավականն են։ Դպրոցի ֆուտբոլի թիմի հավաքականը այս անգամ մրցեց…

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)